Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Po wymianie płynu wspomagania i czyszczeniu zbiornikczka wyrównawczego..coś buczy w czasie kręcenia kierownicą. Na postoju kręci sie łatwo znacznie lepiej niż przed wymianą. Poziom oleju jest max i brak pienienia się płynu w zbiorniczku. Buczenie ma miejsce nie w całym zakresie obrotu kierownicy tylko po przekroczeniu połowy zakresu lubi coś przybuczeć..i bardziej w czasie krecenia w lewo niz w prawo. Co może być przyczyną bo przed wymiana było brak takich objawów.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
możliwe że pompa wspomagania się już kończy
http://img571.imageshack.us/img571/2675/57735638496931821246812.jpg
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
po prostu inny olej wlany i tez to może być przyczyną
http://img571.imageshack.us/img571/2675/57735638496931821246812.jpg
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
jak nowy olej to nie wiem czy kolejna wymiana coś pomoże, spróbować możesz
http://img571.imageshack.us/img571/2675/57735638496931821246812.jpg
Opublikowano
Wiem ,że może to półśrodek ale można do płynu dolać 1/4 motodoktora też pomaga , ja na początku zalałem orlenowskim atf IID i nie piszczało po zalaniu płynu (nazwy nie znam ale mechanior policzył prawie 50zł za litr pompka jęczy . Po powrocie na orlenowski pompa ucichła. BMKA to jest jak kobieta kaprysi i marudzi ale potrafi dać sporo przyjemności.
Opublikowano
...sprawdziłe i to raczej nie z pompy ale z przekładni..takie buczenie a raczej wycie podczas skręcania obojetnie w którą stronę ...raz sie objawia mocniej a raz słabiej...sprawdziłem przekładnie i brak jakichkolwiek wycieków.
Opublikowano
Jak buczy z przekładni to znaczy, że coś wpadło do układu i przytkało przekładnie. Jeżeli pompa była ok przed wymianą to teraz też będzie. Zakładam, że dobrze odpowietrzyłeś?
pozdrawiam Bartek
Opublikowano
...wiec tak, wymienilem ponownie plyn na inny i odpowietrzylem uklad ale teraz dluzej krecilem kierownica aby odpowietrzyc uklad oraz w czasie spuszczania kilka razy odpalilem slink na ok 2s. Teraz jest juz lepiej talko przy skrajnych polozeniach cos jeszcze lekko wyje, ale dam znac co i jak ...jak zrobię trochę kilometrow.
Opublikowano

witam. mam podobny problem choc troszke pogmatwany a mianowicie:

1.zacznę od początku. otoz wszpomaganie zaczelo mnie denerwowac ta jakby sie zacinajac ale tylko przy skrecie w prawo po uprzednim skrecie w lewo. wygladalo to tak jestem na parkingu i wywijam prawda w lewo cofam i chce w prawo odrazu a tu tak jakby sie zacina albo nawala wspomaganie, potem robie tak w lewo kilkakrocie a potem w prawo az tak jakby puści. zaznaczam ze pompa ani nic nie jęczy. jaka tego przyczyna wiecie moze?? spotkal sie ktos z tym?

2.dalej... wymienilem przekladnie(na uzywkę) bo myslalem ze to tego wina, no i ze wzgledow na luzy ale to juz inny temat...wracajac wymienilem i zalalem innym plynem(zielony Febi czy cos takiego moze byc szukalem oryginalnego le nie bylo w sklepach i polecono mi taki pisze na nim ze rekomendowany przez BMW no i made in germany jest to chyba dobry co o nim sadzicie???) przedtem byl czerwony jakis nie wiem jaki ale wyczytalem zeby nie lac badziewia to kupilem taki jak powinien byc mysle.

3.No i po tych zabiegach jest nastepujaco jęczy pompa. i ciezko sie kreci w prawo jest podobnie jak bylo . w lewo natomiast jest ok

co to moze byc ? pompa siada? jutro jeszcze raz wymienie płyn i zobacze...z zielonego zrobil sie taki jasno brązowy pomóżcie ;)

Opublikowano
...wracając do tematu to znalazłem wyciek...dokładnie pod pompa wspomagania jest łączenie przewodów elastycznych idących z przekładni z przewodami stalowymi które są na łączeniu przymocowane takim plastikem do miski olejowej.Czy jest jakiś sposób aby zastopować ten wyciek czy czeka mnie wymiana przewodów...chciałbym dodac ze przed wymianą płynu nic nie ciekło oraz czy nowy płyn mógł spowodować rozszczelnienie?
Opublikowano
Nowy płyn prędzej wydostanie się przez szczeliny.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Opublikowano

Problem prawie rozwiązany :D Po pierwsze zalałem troche za dużo płynu do wspomagania ale nie wiem czy to mogło miec jakiś wpływ ...następnie odpowietrzyłem jeszcze raz cały układ i w koncu po wymianie przednich opon na nowe a następnie zrobieniu zbierzności mogę powiedzieć że teraz już prawie nic nie buczy...tylko czasami cos tam jakby słychać...Według mnie wcześniej nie miałem żadnych problemów z prowadzeniem samochodu tylko jakby kierownica była lekko przekręcona w lewą stronę.

Teraz dopiero widzę że nieznałem mojej piątki z tej strony :D ...prowadzi się poprostu bajka :8) ...więc na przyszłośc polecam zrobic zbierzność..koszt niewielki a może sie okazać że kąty mamy całkowicie poza skalą.

Moja była ustawiana na systemie Hunter. Pozostało mi tylko lekko zmniejszyć luz na przekładni do pełni szczęścia.

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano

witam :8)

Niedawno miałem awarię a dokładnie pasek wspomagania spadł ( zatarła się rolka od napinacza ) musiałem dojechać bez wspomagania około 3 km. Po powrocie wymieniłem rolkę i pasek odpaliłem pokręciłem kierownicą dodałem gazu a tu płyn zaczął lecieć korkiem. Płyn zamienił się w pianę do tego pompa zaczęła buczeć. Proszę o pomoc pilne

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.