Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Przecież nie mówimy że kopci cały czas... Bo wtedy to złom.... Kopci chwilami jak gaz jest w podlodze.... A wtedy próbować wyprzedzać możesz zawsze... Ale udać Sie może tylko jak zmienisz na 130 albo 135 :) j
Opublikowano
moj kopci... a to jakas wielka wada?? komu to przeszkadza??

 

Dlatego jak jedzie kopciuch przede mna to wyprzedzam za wszelka cene :)

Ja tez. Na szczęście coraz mniej smierdzieli na drogach.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Póki ubezpieczenie nie będzie zależało od jakości spalin podejścia nie zmienię. Po co psuć sobie turbo, ograniczać moc i zwiększać spalanie... Całe stany w dupie mają ekologie... Mam i ja..
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A są takie, co po cipie przy depnięciu nie zakopcą? :?

Konie mechaniczne w skrócie - KM


Myślałeś kiedy by zostać dawcą szpiku kostnego? To nie boli.

http://www.dkms.pl/dawca/rejestracja/index.html


Nie zwracajcie uwagi na mego nicka, najczęściej mąż się wypowiada.

Opublikowano
Póki ubezpieczenie nie będzie zależało od jakości spalin podejścia nie zmienię. Po co psuć sobie turbo, ograniczać moc i zwiększać spalanie... Całe stany w dupie mają ekologie... Mam i ja..

Nie mówimy o żadnej ekologii. Mówimy o smrodzie, który jest bez znaczenia jesli weźmiemy pod uwagę fakt, ze sadza ze spalin powoduje raka płuc. I nie jest prawda ze w stanach nikt sie nie przejmuje szkodliwością spalin. Są miejsca gdzie normy są bardziej restrykcyjne niz w EU. I bardzo dobrze bo nie moze być tak ze ktoś ma przyjemność kosztem zdrowia innych.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Jak ma dpf... Mocna mapa to strzał w kolano.. Autor kopci.. Dpf to wylapuje.. Częściej Sie zapycha. Częściej Sie wypala turbo szybciej pada.
Opublikowano

TAK TAK przez ile to miales ??

ja mam program juz 100kkm kolego ;) i nic sie nie dzieje !!! ani turbo ani panewki sie nie zacieraja dziwny zbieg okolicznosci... a tak bym chcial zeby padlo... wlozylbym inne serce..

Opublikowano
Można się czepiać, ale absolutnie nikt mi nie wmówi, że jadąc za dieslem z DPFem będzie mu śmierdziało. Będzie smierdziało jak wyjdziesz z auta i staniesz za nim w ciepły dzień, poza tym przypadkiem diesle z DPFem nie są takie straszne :cool2: A jeśli kopcą Wam autka bez DPF to pora na sprawdzenie układu wtryskowego, moja kiepawa służbowa octa z kiblem 1.9 tdi 105 z nalotem prawie 200kkm nie miała tendencji do puszczania bąka przy operowaniu gazem 0-1, a to prymitywny PDki z podziałem dawki jedynie na pilotażową i zasadniczą był...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No właśnie... DPF nie straszny, a od ogłoszeń o usuwaniu ich aż się roi. :?

Konie mechaniczne w skrócie - KM


Myślałeś kiedy by zostać dawcą szpiku kostnego? To nie boli.

http://www.dkms.pl/dawca/rejestracja/index.html


Nie zwracajcie uwagi na mego nicka, najczęściej mąż się wypowiada.

Opublikowano

Oczywiście jesli auto ma Dpf to nic nie śmierdzi. O tym właśnie dyskutujemy.

Oczywiście ze Dpf nie jest czymś sympatycznym dla silnika. Ale on nie ma być miły dla silnika lecz dla ludzi którzy musza oddychać powietrzem ze spalinami. W sprawnym aucie Dpf nie generuje w zasadzie problemów. Niestety wiele osób zamiast naprawić silnik woli wyciąć Dpf. Oczywiście Dpf ogranicza takze nieco możliwości tuningowe, ale bez przesady...

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Ale w jakim sensie DPF uwala turbinki ? Poprzez wypalanie ? Wydaje mi się, że doładowane ZI mają znacznie wyższe EGT a jakoś turbiny sobie żyją. Zabija turbiny uwalony DPF, a uwalony DPF jest konsekwencją niewłaściwej eksploatacji (krótkie cykle pracy) lub niedomagania na etapie wtrysku i spalania mieszanki.
Opublikowano
A wiec wniosek taki ze z filtrem cząstek stałych warto odpuścić kilka koni na korzyść żywotności filtra/turnbo? To bardzo cenna wiedza - dziękuję. Co do kopcenia to jak widać sprawa gustu. Niektórym spojlery z allegro i posrebrzane klamki też "pasują". Ja tam sadzy z rury nie akceptuję. Jeszcze raz dzięki za cenny input.
Opublikowano

dpf nie pomaga a dodadkowo obciaża turbo. oczywiscie kazdemu cos innego pasuje ;)

u zony w e60 3.0 dpf jest... ale nie ma grzebanej mapy... znosnie sie zachowuje, lubi sie przytykac od jazdy w miescie... trzeba mu czasem wymusic dopalanie.. ale jest OK kobiecie ta moc wystarcza wiec nie grzebie nic :)

Opublikowano
Bo to teorie spiskowe są, że inżynierowie w Monachium dobrali filterek o zbyt małej przepustowości, żeby uwalać turbinki :cool2: Coś a'la Macierewicz.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.