Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

Po zakupie e46 320d touring mam mały problem,zapala się raz na jakiś czas check engine,nie zawsze i nie ma różnicy w jeździe czy się pali czy nie,najgorsze że na komputerze nic nie wychodzi,facet który sprzedał auto powiedział że to jest EGR do przeczyszczenia,jak to sprawdzić i czy w ogóle jest taka możliwość?

Opublikowano
z ktorego roku masz auto ? bo zdaje się ostatni rok chyba produkcji ma coś takiego że jak EGR nie działa to wywala check. Poza tym komp. musi pokazać co nie tak jest z autem jak się swieci check.
szukam
Opublikowano
Ma tak każdy model z norma euro 4 . Czyli już z turbina sterowana elektronicznie servem ...

 

 

samochód z końca 2003

Opublikowano

były błędy świec i EGR,EGR wyczyszczony,wyglądał gorzej niż jakikolwiek na zdjęciach u innych kierowców,miał prześwitu tyle żeby włożyć długopis,nie zmieniałem świec tymczasowo ze względu na $,błędy skasowane i check engine się nie pali od tygodnia.

Pozdrawiam

Opublikowano
w sumie to miałem jak na tym drugim zdjęciu,jak już pisze to zapytam o odme mam z plastikową wkładką a pytanie brzmi czy tą wkładkę się tylko płuka czy co ?
Opublikowano
to się podepnę pod pytanko, lepszy z filtrem czy nowszy bez, rok temu filtr wymieniałem a teraz przy okazji jak będę inne filtry wymieniał to chcę całość wymienić
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
w sumie to miałem jak na tym drugim zdjęciu,jak już pisze to zapytam o odme mam z plastikową wkładką a pytanie brzmi czy tą wkładkę się tylko płuka czy co ?

 

 

 

sa dwie opcje ; jesli masz forse to kupujesz całosc jesli nie masz kupujesz te tansza opcję filterek a waz z nim dostajesz uszczelki do tego tę drugą połówke rozbierasz z tego co pamietam jest spręrzyna i czyscisz preparatem do czyszczenia EGR-u,składasz i zakładasz

Opublikowano

[sa dwie opcje ; jesli masz forse to kupujesz całosc jesli nie masz kupujesz te tansza opcję filterek a waz z nim dostajesz uszczelki do tego tę drugą połówke rozbierasz z tego co pamietam jest spręrzyna i czyscisz preparatem do czyszczenia EGR-u,składasz i zakładasz

]

 

Właśnie też tak zrobiłem

a przy okazji czyszczenia tej membrany warto sprawdzić czy nie jest peknięta jesli jest ok to tylko filterek i hejka

Opublikowano

A tak właściwie czym jest spowodowany ten nagar?

dodam że jak kupiłem auto to od razu wyczyściłem cały dolot tylko że u mnie było z 2mm nagaru a faceta od którego kupowałem niewiedział nawet że coś takiego się robi

Opublikowano

miałem zapchaną odme w e46 2.0 d FL więc wiem jak dymi, potężne chmury ale jest ciekawostka :idea: moze wielu sie przypatrywało moze nie ,odme mozna rozpoznac szybciutko ,buma wystarczy niech sie nagrzeje do pionu i kopcenie ustępuje.hmm no i druga sprawa nie od razu bedzie biały dym to jest etapowo ,początków czasem nie widac , wtedy odpalamy zimne autko w nocy i kładziemy latarke płaską pod rure wydechową i wtedy widac wszystko.

 

ten syf w obiegu to olej.

 

 

 

 

 

http://www.motofakty.pl/artykul/zapomniana-odma.html

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.