Skocz do zawartości

525d dziwne szarpanie na niskich obrotach


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam ! Mam maly problem z moim BMW 525D na niskich obrotach odczuwam dziwne szarpanie dopiero po przekroczeniu 2000obr/min samochod jedzie normalnie plynnie od razu mowie na wolnych obrotach pracuje rowniutko nic nie skacze .Czy moglby mi ktos pomoc ???? Z Gory dzieki i pozdrawiam
Opublikowano
Mam właśnie taki sam problem. Od jakiś dwóch lat moja bunia zachowuje się tak samo jak u Ciebie, w okolicach 2000 obrotów tak jakby na chwile się przydławiła. Komputer nic nie wykazał poza niesprawnym EGR (mam zaślepiony). Te szarpnięcia są delikatne i nie pogłębiają się ale jest to trochę irytujące. Ma ktoś jakiś pomysł co może dolegać?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ja koledzy miałem podobne zachowanie auta.

W przedziale 1500 - 1800 jadąc ze stałą prędkością lekko wyczuwałem szarpanie i obroty delikatnie falowały.

Poczytałem troszkę i stwierdziłem ,że to może być paliwo. Wyjeżdziłem stare i zalałem z innej stacji nowe.

Problem znikł,ale po pewnym czasie ( po ok. 5000km.) padła mi pompa progowa ( na początku szarpał silnikem przy 4200obr/min i nie przerzucał biegu z 3 na 4 a póżniej już na każdym biegu przy 3800obr/min ).

Może przyczyna leży w złym paliwie a może to pompa powoli pada ? ( masz problem z ciśnieniem w układzie paliwowym ?)

Pozdrawiam

Opublikowano
Witam , przyłączam się do tematu. Mam takie same objawy , szarpnięcie przy delikatnym przyśpieszaniu w okolicach 1600 i 1800 obrotów. Nie zawsze , ale częściej jest niż nie ma. Przy odważniejszym wciśnięciu pedału przyspieszenie szarpnięcia nigdy niema. Sprzęgło i dwumasę wykluczam , bo mam wszystko nowe ... , skłaniał bym sie w kierunku przepływomierza , ponoć powinien być tzw "kop" po 2500 obr. , a u mnie tego nie ma i prawdopodobnie jest to wina w/w. Auto jeżdzi normalnie , przyśpiesza płynnie . Mam je 3,5 roku i jeżdzę tylko na V-Power . Nie widzę związku z paliwem. Czekam na sugestie. Pzdr.
Opublikowano
Ja miałem takie szarpnięcia w e46 coupe. Zawsze były do 2tys obr/min, a jak tylko wskazówka wyszła za 2tys obr/min problem znikał. Okazało się, że wał do wymiany.
Opublikowano
czyli nie jestem odosobniony:) mam identyczne objawy, z tym tylko że pokazują się one u mnie sporadycznie. ciekawy jestem co jest przyczyną..... hmmmm:/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.