Skocz do zawartości

540i U.S Version 1997 telefon, fahrenheity i mile


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Zakupiłem E39 540i amerykańską wersję i mam kilka pytań.

Zupełnie martwy jest telefon, gdzie szukać przyczyny?

Temperaturę mam w fahrenheitach, wolałbym mieć w celsjuszach, czy da się to jakoś zmienić?

Tak samo licznik przebiegu mam w milach, czy da się to jakoś zmienić?

Radio nie ma wielu częstotliwości np. 105,6 FM. Jest 105,5; 105,7 ale pomiędzy nie ma, czy da się to zmienić?

Wracając do niedziałającego telefonu nie działa również szyberdach i tempomat, może ma to jakiś związek?

Czy komputer uczy się kierowcy? Na początku spalanie miałem rzędu 20 litrów benzyny po mieście, a teraz komputer pokazuje w okolicach 17 litrów, a nie zmieniłem stylu jazdy.

Błędy wyświetlane na komputerze same się kasują (np. check rear lights) po wyeliminowaniu usterki, czy istnieje jakiś cudowny sposób na pozbycie się ich?

No i w końcu czy mogę gdzieś ściągnąć instrukcję obsługi, bo nie mogę sobie poradzić z komputerem i radiem? Nie wiem nawet jak skasować dzienny przebieg.

 

Z góry pozdrawiam wszystkich posiadaczy e39, to na prawdę cudowne auta :)

Perez

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Temperaturę mam w fahrenheitach, wolałbym mieć w celsjuszach, czy da się to jakoś zmienić?

Na wyłączonej stacyjce wciśnij guzik od kasowania przebiegu dziennego i trzymaj wciśnięty.I na wciśniętym guziku przełącz stacyjkę w poz 1.Powinno się zmienić.

Radio nie ma wielu częstotliwości np. 105,6 FM. Jest 105,5; 105,7 ale pomiędzy nie ma, czy da się to zmienić?

Tak hamerykańskie radia mają.Najprościej jest wymienić na drugie europejskie.

Posprawdzaj bezpieczniki.

Co do spalania to wiadomo zależy od wielu czynników,a przeważnie ciężkości buta :mrgreen: .Pojedziesz w trasę to spalanie będzie jeszcze niższe.

ec2Wze6.jpg
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Trochę mnie nie było. Nie wiedziałem, że miałem wyłączone śledzenie wątku i myślałem, że nikt nie odpowiedział.

Ze stopniami już sobie poradziłem, dziękuję ślicznie za radę, spalanie w trasie to poezja, mam wrażenie, że ten samochód jest stworzony do jazdy w trasie. Jadąc pomiędzy 80-90km/h spalanie wyniosło 7 litrów lpg :shock: jadąc 120-160km/h 9 litrów lpg. Na razie najwyższa prędkość do której udało mi się rozpędzić auto to 280km/h (oczywiście na benzynie, na gazie nie butuję), ciekaw jestem jaki jest Vmax?

 

Bezpieczniki sprawdziłem, wszystkie są ok. Telefon nadal nie działa, tak samo jak tempomat. Jest jeszcze guzik "rest" z Mercedesa pamiętam, że służył on do ogrzewania postojowego, ale tutaj nie umiem tego włączyć.

 

Jeżeli chodzi o radio to z racji tego, ze należę do klubu Rovera wpakuje pewnie radio z dużym telewizorem, od Rovera 75. Kolega podpowiedział mi też, że można wrzucić chińskie radio, które stoi na androidzie i jest całkiem znośne. Tylko pytanie o DSC, czy procesor jest wbudowany w radio, czy jest osobno, czyli jak zmienię radio to czy zostanie procesor?

 

Czasami wyświetla mi się komunikat o przepalonej żarówce z tyłu, i faktycznie nie świeci, ale potem jakby sama się naprawiała.

Ostatnia bolączką i to chyba najbardziej uciążliwą, bo potrafi rozładować w nocy akumulator jest wyjący alarm. Próbowałem odłączać czujnik od maski i nic to nie dało. Czy jak podłączę się pod komputer to będę miał szansę sprawdzić skąd były ostatnie wezwania?

Opublikowano
Zapomniałem jeszcze o ważnej rzeczy. Czy we wszystkich jest domykanie szyb z pilota. U mnie działa z kluczyka, ale z pilota niestety nie, próbowałem na wszystkie sposoby i nic. Może da się tą opcję włączyć komputerem?
Opublikowano
Co do telefonu,to włóż kartę w centralkę w bagażniku po lewej stronie i wkładaj od strony tyłu auta(nie wygodne).Prycisk REST nie zadziała przy temp.zewnętrznej wyższej chyba 14 stopni.DSC jest w bagażniku pod centralką telefonu przy samym błotniku.Co do domykania szyb,to jak trzymasz przycisk zamykania i dioda nie mruga,to bateria do wymiany.
niema nic lepszego niż BAWARKA
Opublikowano

U mnie jest wejście na kartę pod słuchawką telefonu.

Właśnie chodzi o to, że mruga, a szyby się nie zamykają.

Opublikowano
pod sluchawka masz ale w bagazniku tez jest. jezeli tam jest wlozona nnie aktywna karta to w sluchawce nie zadziala.
Nie jeździj szybciej, niż lata twój anioł stróż
Opublikowano

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=4&t=6519&start=20 tutaj znalazlem zdjęcie centralki i jeżeli to jest to co nad navi to ja tego nie mam i pewnie dlatego nie działa mi telefon ;)

Ale za to w bagażniku na wykładzinie mam napisane, że mam opcję z pilotem do bramy, ciekawe jak to się programuje. Da się gdzieś ściągnąć instrukcję do tego auta?

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Kupiłem centralkę, ale okazuje się, że nie pasuje.

Telefon mam prostokątny na kablu z napisem BMW. Centralkę kupiłem od takiego właśnie telefonu, tylko w bagażniku wtyczka pasuje, ale moja ma kręty zabezpieczające przed wypadaniem, a w centralce tego nie ma i wtyczka wypada, do tego drugi kabel (chyba antenowy) u mnie ma wtyczkę żeńską i w centralce też żeńską no i lesby nie chcą się połączyć ;)

Próbowałem wsadzić tylko tą prostokątną wtyczkę, żeby zobaczyć czy działa, ale nic to nie dało, bo telefon nadal martwy.

Czy jest możliwe, że w wersji amerykańskiej był inny telefon???

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.