Skocz do zawartości

Pytanie do tych co moja duze pojemnosci i sekwencje.


moondek

Rekomendowane odpowiedzi

Jak to jest u was z gwaltownym przyspieszaniem? Mam LPG OMVL Dream XXI i gdy wciskam gaz do dechy to przy wiekszych obrotach jest tak jakby chwila zawachania..tak jakby spada cisnienie gazu i przelacza na benzyne. Dzieje sie tak przy tym jak chce wykorzystac pelna moc silnika...Wydaje mi sie ze przy raptownym przyspieszaniu i wysokich obrotach nadal powinien silnik pracowac na gazie a nie przelaczac na benzyne. Napiszcie mi jak to wyglada u was bo nie wiem czy meczyc gazownikow czy po prostu tak musi byc...Bardzo dziwne uczucie kiedy sie wyprzedza jakis samochod i nagle chcemy przyspieszyc jeszcze bardziej bo wyjedzie cos z naprzeciwka a tu takie sekundowe zawachanie jakby samochod mial przestac jechac....
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy 2.8 to duża pojemność czy nie ale mimo to się wypowiem: przy ostrym przyspieszaniu powinien się przełączyć z gazu na benzynę jak jest już niedużo gazu w zbiorniku. Ale jeżeli masz dużo gazu i Ci się przełącza to ja już bym jechał do gazowników bo coś jest nie tak.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Ja mam instalację KME i tam się ustawia czas po którym przełącza się samoczynnie na benzynę jeśli ciśnienie gazu spadnie poniżej określonej wartości. U ciebie pewnie taka opcja też jest. Według mnie trzeba podnieść ciśnienie gazu, lub wydłużyć czas o którym wspominam. Albo jedno i drugie. Na początku u mnie było podobnie i ta korekta pomogła.
Wodzik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no tak być nie może. Ciśnienie w instalacji trzeba tak ustawić aby nawet przy ostrym "deptaniu" nie spadało poniżej poziomu, który spowodowałby dławienie silnika. Najlepiej weź ze sobą gazownika z kompem do wozu i przejedź się z nim. Wtedy można będzie ocenić czy rzeczywiście jest za niskie ciśnienie, czy też czas zwłoki do przełączenia na benzynę jest za krótki. Przy gwałtownym przyspieszeniu ciśnienie może spaść mocniej na ułamek sekundy, ale powinno wrócić do normy. Bez przesady, nie daj sobie wcisnąć kitu, że masz za duży silnik i takie sytuacje to norma. Ja też miałem problemy z gazownikami, ale jak zmieniłem warsztat to nie narzekam. Dodam tylko, że mam e-32 730ia i teraz mawet kiedy wcisnę pedał w podłogę nic mi się nie przydusza.
Wodzik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu
U mnie jest dokładnie jak na Pb, "kick down" i zero problemów i tak jest dopóki cisnienie w instalacji nie spadnie poniżej minimum. Gazownik powinien to wyregulować - tak przyczyną [jak piszesz] może tez być zbyt mała wydajność instalacji gazowej.

UIHZ9556.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przede wszystkim to ja staram się nie wkręcać silnika powyżej 4000 obr/min na gazie, natomiast jeżeli zaistnieje taka potrzeba to nie ma z tym żadnych problemów

mam sekwencję KME

BMW 528i, vito 110 CDi,


Zajazd pod Sosnami, Małkinia

Bar Sosenka, Rockwool polska, Małkinia

Zajazd Chodowiak, Chodów k/Siedlec

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dla mnie kondycja samochodu jest rzeczą najważniejszą i myślę, że lepiej mu się pracuje na benzynie przy wysokich obrotach

jestem jednak początkującym użytkownikiem LPG i w sumie nie wiem, ale wolę się w ten sposób zabezpieczyć

generalnie w ogóle bardzo rzadko wkręcam auto na atkie obroty

BMW 528i, vito 110 CDi,


Zajazd pod Sosnami, Małkinia

Bar Sosenka, Rockwool polska, Małkinia

Zajazd Chodowiak, Chodów k/Siedlec

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie też nie ma problemu,przyśpiesza tak samo jak na benzynie ,i nie ma żadnego opóźnienia przy dodaniu gazu i nagłym przyśpieszeniu ,a instalacja to Sirocco i reduktor KME Gold.Więc powinieneś podjechac do gazowników na regulacje.Powodzenia :cool2:

Jeśli BMW jest chorobą ,to ja nie chcę wyzdrowieć.


Mój mały czarny Diabełek 323Ti compact

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ave!

 

U mnie nie ma zadnych problemow, pedal w podloge i idzie na gazie jak na benzynie. Oczywiscie jak wszyscy mam awaryjne przelaczanie na benzyne w razie zlych warunkow podazy gazu czyli np konczenia sie gazu, niemniej objawy jakie podales to:

a) zla regulacja krzywej

b) zbyt male wtryski/reduktory do twojej mocy

 

I jedno i drugie ma ci ustawic zaklad i nie sciemniac ze sie nie da, bo sie da. Jak zakladacie gaz, dobrze jest rzucic gazownikowi haslo: " Ale na gazie ma chodzic jak na benzynie" inaczej nie ma co wydawac od 5-7 tys na sekwencje w V8, najczesciej zaklady probuja zaoszczedzic na cenie wtryskow przy duzych pojemnosciach.

 

Galen

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ma nie być odczuwalna jazda bez względu na czym jedziesz.

nie ma przeciwskazań do wkręcania auta na wysokie obroty na gazie.

prawdopodobnie źle ustawione ciśnienie przełączania gazu na benzynę lub było zbyt mało gazu w zbiorniku.

czasami się mylę
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.