Skocz do zawartości

BMW E92 N54 335i blad turbo A INPA


saimone

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

jak w temacie silnik 335i N54 wersja USA,

po diagnozie inpa wyskoczyly mi dosc trudne jak sie okazuje do opanowania bledy. W czasie jazdy objawia sie to w ten sposob, ze przy ok. 2300 obrotow auto wchodzi w tryb awaryjny, turbiny odciete. Po zgaszeniu auta i zapaleniu ponownym check engine gasnie, ale za jakis czas znowu to samo. Jazda delikatna przy tym zakresie bledow rowniez powoduje ten problem. Ostatnio wyczuwalne jest po wejsciu w tryb awaryjny jakby dwa cylindry przestaly dzialac, zapala sie check service soon. Oczywiscie auto bylo z tym problemem w serwisie ASO i poza podczas przegladu, niestety wizyta po ponad tygodniowym trzymaniu samochodu i testach zakonczyla sie praktyczniem wykasowaniem bledu i pozostawieniem mnie z problemem. Najpierw wskazywano pompe wysokiego cisnienia bo w tych wersjach w USA to typowy problem, zaznaczam ze auto pali od "kopa", nie zachowuje sie jak podczas typowych problemow HPPF na bimmer post z tymi silnikami. Potem wskazywano na jedna z turbin, okazala sie ze jest ok, wymienio uszczelke, bo miejsce przy niej bylo zapocone. Podmieniano zaworki sterujace turbo, sprawdzono podobno weze i tez byly ok.

 

Czy ktos z Was jest na tyle dobry w temacie, zeby mi pomoc, nie wymieniajac polowy silnika i dobrych czesci?

 

 

Tutaj zrzut jaki zrobilem podczas jednej z diagnozy. Przepraszam, ze za zdjecie niezbyt dobrej jakosci.

 

http://img706.imageshack.us/img706/5329/zdjcievvs.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

 

Troche przestalem wierzyc w serwisy, jak po ostatniej naprawie mojego diesla przez ROGERA-NYSA (sterownik swiec), okazalo sie, ze nie trzeba pol silnika wymienic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://img542.imageshack.us/img542/6739/zdjcie1f.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

 

http://img189.imageshack.us/img189/2088/zdjcie1u.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

http://img546.imageshack.us/img546/3470/zdjcie2qn.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

Po wykasowaniu bledow nie wraca nic, wystarczy przejechac pare km i powracaja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam

Ja też mam auto z 2009 z USA i pompę już zmieniałem ;-)

ale były zupełnie inne objawy np z rana długo kręcił przed zapaleniem, błąd pojawiał się

przy przyśpieszaniu na początku rzadko a potem coraz częściej przełączał się w tryb serwisowy.

Teraz obawiam się o wtryski bo na jałowym delikatnie szarpie silnikiem a poza tym jak wymieniałem świece to zauważyłem

że jedna była okopcona. I stąd mam do ciebie pytanie jakiej IMPY używasz ?? kupiłem interfejs D-KAN USB z firmy E-volt i na razie lipa nie

mogę się połączyć kropki nie reagują na zapłon. Sprzedawca z tej firmy E-volt wspominał że może dlatego że z USA ale tak wszyscy mówią ;-)

Pozdrawiam Jarek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem mozna uznac za rozwiazany, odgrzebuje post bo moze kiedys, komus sie to przyda.

 

Pompa na pewno nie byla przyczyna, bo wymieniona zostala w ramach akcji serwisowej, a blad dalej wystepowal. Wymiana przewodow, weze przy elektrozaworach turbo i 4 cewek wraz ze swiecami pomogla.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 3 lata później...
Tez ma US i to e60 535i i mam podobnie,tyle ze zalozenie jest , ze to te klapki na kolektorze. Znana wada tych silnikow, tyle ze w us nikt tego nie notowal jako cos niebespiecznegi i pytam was , co to moze byc nim do serwisu zajade. Dodam, ze 135ts km mam nalatane. Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.