Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

jak w temacie silnik 335i N54 wersja USA,

po diagnozie inpa wyskoczyly mi dosc trudne jak sie okazuje do opanowania bledy. W czasie jazdy objawia sie to w ten sposob, ze przy ok. 2300 obrotow auto wchodzi w tryb awaryjny, turbiny odciete. Po zgaszeniu auta i zapaleniu ponownym check engine gasnie, ale za jakis czas znowu to samo. Jazda delikatna przy tym zakresie bledow rowniez powoduje ten problem. Ostatnio wyczuwalne jest po wejsciu w tryb awaryjny jakby dwa cylindry przestaly dzialac, zapala sie check service soon. Oczywiscie auto bylo z tym problemem w serwisie ASO i poza podczas przegladu, niestety wizyta po ponad tygodniowym trzymaniu samochodu i testach zakonczyla sie praktyczniem wykasowaniem bledu i pozostawieniem mnie z problemem. Najpierw wskazywano pompe wysokiego cisnienia bo w tych wersjach w USA to typowy problem, zaznaczam ze auto pali od "kopa", nie zachowuje sie jak podczas typowych problemow HPPF na bimmer post z tymi silnikami. Potem wskazywano na jedna z turbin, okazala sie ze jest ok, wymienio uszczelke, bo miejsce przy niej bylo zapocone. Podmieniano zaworki sterujace turbo, sprawdzono podobno weze i tez byly ok.

 

Czy ktos z Was jest na tyle dobry w temacie, zeby mi pomoc, nie wymieniajac polowy silnika i dobrych czesci?

 

 

Tutaj zrzut jaki zrobilem podczas jednej z diagnozy. Przepraszam, ze za zdjecie niezbyt dobrej jakosci.

 

http://img706.imageshack.us/img706/5329/zdjcievvs.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

 

Troche przestalem wierzyc w serwisy, jak po ostatniej naprawie mojego diesla przez ROGERA-NYSA (sterownik swiec), okazalo sie, ze nie trzeba pol silnika wymienic.

Opublikowano
W ktoryms z postow wyczytalem, ze inpa nie wskazuje wlasciwie temperatury silnika. W samochodzie wskaznik (ten w miejscu ekonomizera) pracuje wlasciwie, ale zaczne od sprawdzenia tych dwoch czujnikow.
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam

Ja też mam auto z 2009 z USA i pompę już zmieniałem ;-)

ale były zupełnie inne objawy np z rana długo kręcił przed zapaleniem, błąd pojawiał się

przy przyśpieszaniu na początku rzadko a potem coraz częściej przełączał się w tryb serwisowy.

Teraz obawiam się o wtryski bo na jałowym delikatnie szarpie silnikiem a poza tym jak wymieniałem świece to zauważyłem

że jedna była okopcona. I stąd mam do ciebie pytanie jakiej IMPY używasz ?? kupiłem interfejs D-KAN USB z firmy E-volt i na razie lipa nie

mogę się połączyć kropki nie reagują na zapłon. Sprzedawca z tej firmy E-volt wspominał że może dlatego że z USA ale tak wszyscy mówią ;-)

Pozdrawiam Jarek

Opublikowano

Problem mozna uznac za rozwiazany, odgrzebuje post bo moze kiedys, komus sie to przyda.

 

Pompa na pewno nie byla przyczyna, bo wymieniona zostala w ramach akcji serwisowej, a blad dalej wystepowal. Wymiana przewodow, weze przy elektrozaworach turbo i 4 cewek wraz ze swiecami pomogla.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Cześc Saimone .

Czy mógłbyś napisac gdzie ci to naprawili , ponieważ mam ten sam problem a przejechałem dopiero 50 tyś. km .

  • 3 lata później...
Opublikowano
Tez ma US i to e60 535i i mam podobnie,tyle ze zalozenie jest , ze to te klapki na kolektorze. Znana wada tych silnikow, tyle ze w us nikt tego nie notowal jako cos niebespiecznegi i pytam was , co to moze byc nim do serwisu zajade. Dodam, ze 135ts km mam nalatane. Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.