Skocz do zawartości

520i dławienie,ciezko pali


mamit3

Rekomendowane odpowiedzi

witam

koledzy moze ktos z Was podpowie....

tydz temu jadac autkiem w pewnej chwili przerwala(lekkie szarpniecie).od tamtej pory na zimnym silniku strasznie dluuugooo kreci,na cieplym jest lepiej ale rowniez dluzej.podczas dodawania gazu do 1000 obrotow(tylko do 1000) czus jak bunia sie troszke dusi.

nie zauwazylem zeby spalanie jakos masakrycznie wzoroslo,ale chyba troszke ja zmulilo :cry:

moze ktos podpowie gdzie tkwi problem...od razu dodam ze nie mam chwilo opcji podpiecia sie pod komputer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacznę od tego że trza na kompa wrzucić sprzęt, wyjdzie albo czujnik wału, albo wałka rozrządu, u mnie padło od razu jedno i dugie i w końcu nie zapalił. Objawy miałem identycze. Co do szarpania, to jeśli syczy powietrze w rejonie kolektora to pewnie filtr odmy do wymiany. Tematy nieraz poruszne na forum więc nie bede siepowtarzał :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

koledzy moze ktos z Was podpowie....

tydz temu jadac autkiem w pewnej chwili przerwala(lekkie szarpniecie).od tamtej pory na zimnym silniku strasznie dluuugooo kreci,na cieplym jest lepiej ale rowniez dluzej.podczas dodawania gazu do 1000 obrotow(tylko do 1000) czus jak bunia sie troszke dusi.

nie zauwazylem zeby spalanie jakos masakrycznie wzoroslo,ale chyba troszke ja zmulilo :cry:

moze ktos podpowie gdzie tkwi problem...od razu dodam ze nie mam chwilo opcji podpiecia sie pod komputer

 

Bez sensu jest wymieniać połowę osprzętu silnika. Niestety jeśli nie masz jak podpiąć pod kompa to poczekaj i podepnij bo nikt nie wywróży co to może być. A bez sensu kupować na ślepo bo przekroczy to wartość auta :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

popieram opinie kolegow. najwazniejsza to diagnoza. i to najlepiej u kilku majstrow. niczego nie kupuj poki sprzet pomiarowy/komputer nie wskaze jednoznacznie ze to jest uszkodzone. ja akurat mam diesla. jak byly te mrozy to nie chcial odpalic nawet na nowiutkim akumulatorze. opinia fachowca: trzy swiece (po 47 zl sztuka) i przekaznik (450 zela)... jak sprawdzil to smiech... kawalkiem przewodu chyba znalazl pod dywanem.... ja natomiast kupilem multimetr na bazarku za 20 zela. kolega kreci kluczykiem i ja sprawdzalem kazda swiece... wynik: przekaznik zdrowy i tylko 2 swiece padly.. koszt: stowka+multimetr ktory mam do dzis :) podejdz gdzie niech ci podepna pod komputer.. moze faktycznie jakis czujnik poszedl...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Dziwię się, że wcześniej nie podpiąłeś pod kompa. W Płocku chyba jest przynajmniej jeden komp.

Sprawdź sobie jeszcze cewki czy nie mają przebicia i jak wyglądają świece. Ale raczej same z siebie się nie naprawiły i raczej będzie to jakiś czujnik albo coś z wtryskami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Płocku są komputery, ale nie ma fachowców do Bmw. Mamit3 odedzwij się do mnie ja mam kompa i się rozwiąże sprawę. A daleko od siebie na pewno nie mamy :mrgreen:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.