Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam 320i e46 99 rok silnik m52. zamiast standardowego tłumnika końcowego mam założony dedykowany sportowy remusa jednak z racji tego że średnica jego rury jest wieksza niż standardowego środkowego połaczone sa one obejmą i włożone jeden w drugim. chciałbym odetkać jej wydech i założyć jakiś kolektor o zwiększonym przelocie i dalej rozsądnie połączyc to jakos z tym koncowym remusa. Ogarnia ktoś z jakiego modelu sinika mogłbym wziac taki kolektor i katy?

Pozrawiam

 

MOD: zmieniłem Ci tytuł na poprawny, ostrzeżenie, ale nie zamykam

Jeśli Bmw to religia, to M5 jest Mesjaszem.
Opublikowano

MOD: przeczytaj regulamin, zwłaszcza część o cytowaniu poprzedzających wiadomości.

 

yoshi samym programem to w wolno ssaku ciężko będzie coś zdziałać... ale niech się wypowiedzą mądrzejsi w tym temacie

BAYERISCHE MOTOREN WERKE

"To ucieleśnienie sportowego charakteru,dynamiki,zaawansowanej technologii i ponadczasowej funkcjonalnej elegancji,oznaczonym Biało-Niebieskim emblematem symbolizującym obracające się śmigło.Samochód tej marki posiadamy dla radości z jazdy."

Oliver Hessmann

Opublikowano
hehe :wink: wiem o tym, że nie wiadomo czego nie ma się co spodziewać po silniku N/A... ale z drugiej strony osobiście uważam, że lepiej podkręcić soft niż wyposażać silnik w drogie podzespoły, po montażu których tak i tak trzeba poprawiać soft sterownika. Więc odpowiedź nasuwa się sama :wink: Poczytajcie opinie użytkowników autek N/A z podpisu w profilu BAGORA :cool2:
Opublikowano
yoshi umówmy się lepiej czy gorzej na pewno - Taniej będzie wsadzić czipsa, a w umiejetności kolegi Bagora nawet nie śmiem wątpić... czytałem wiele pochlebnych opinii :cool2: , w niedługim czasie gdy zakończę projekt (m52b25) na pewno wypróbuję "magiczna kosteczkę" :mrgreen: pozdrawiam pawelaspl

BAYERISCHE MOTOREN WERKE

"To ucieleśnienie sportowego charakteru,dynamiki,zaawansowanej technologii i ponadczasowej funkcjonalnej elegancji,oznaczonym Biało-Niebieskim emblematem symbolizującym obracające się śmigło.Samochód tej marki posiadamy dla radości z jazdy."

Oliver Hessmann

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Poczytajcie opinie użytkowników autek N/A z podpisu w profilu BAGORA :cool2:

No nie. Przegiął z tą reklamą... :duh: nie ma już co czytać :duh:

Pozdrawiam,
Grzegorz

330Ci
276218_2.png

335d xDrive
1089970_2.png

Opublikowano
Poczytajcie opinie użytkowników autek N/A z podpisu w profilu BAGORA :cool2:

No nie. Przegiął z tą reklamą... :duh: nie ma już co czytać :duh:

Nikt Ci nie karze czytać. To zresztą nie Twoja sprawa, więc nie rozumiem po co się tutaj udzielasz? Wystarczy, że usunąłeś kilkuletni temat "Tunning silnika M40 1.8 -> chiptuning ". Użytkownicy tego forum z pewnością będą z tego zadowoleni.

 

I druga rzecz, powiedz "nie ma już co czytać" setką ludzi na forum, którzy też mnie polecają jak yoshimura01.

  • Członkowie klubu
Opublikowano

Nikt nikomu nic nie karze. Ale wybacz, nie będziesz decydował co jest sprawą moderatora na forum, a co nie.

Czytałeś wątki i ogłoszenia? Nie. To tak nie lamentuj za każdym razem, gdy trafi na Ciebie.

Widzę, że się nie mogłeś doczekać przywrócenia przeczyszczonego wątku i z PW przeszedłeś z żalami na wątki :lol: :lol: :lol:

 

Koniec OT w temacie. Mam nadzieję, że akurat to rozumiesz.

Pozdrawiam,
Grzegorz

330Ci
276218_2.png

335d xDrive
1089970_2.png

Opublikowano

troche restrykcyjne te zasady żeby od razu za zle skonstruowany temat dostawac ostrzeżenie no ale mniejsza z tym.

Ja słyszałem że z 2,0 to za dużo sie nie wykrzesa a nawet jesli to sama jednostka zbyt długo tego nie wytrzyma. Jasne że lepiej zrobic swapa ale poki co funduszy na to nie mam a nawet wtedy bede musiał zrobic cos z wydechem bo przecież nie można wciąż jezdzic z tłumnikiem koncowym zamontowanym na obejme ;)

Jeśli Bmw to religia, to M5 jest Mesjaszem.
Opublikowano

chodzi mi o to ,że czy to zabawy z wydechami, czy kolektory, czy program czy coś innego to wszystko kosztuje i tak sporo a efekt wymierny.

Więc jeśli chodzi o zwiększanie mocy w N/A to jeśli chodzi o cena/ilość koni to tylko swap.

Inaczej wydasz nie wiem z 1-1.5k a jak przyrost będzie 5-6 koni to będzie święto lasu:)

Opublikowano
jako że posiadam 320i po lekkim modzie dorzucę swoje trzy grosze... nie da się zrobić tego tanio - aby uzyskać zauważalną różnice w mocy trzeba wydać kilka tys. :(

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.