Skocz do zawartości

Emiltuning

Zarejestrowani
  • Postów

    118
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O Emiltuning

  • Urodziny 12.04.1990

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW 530d GT F07 2010r
    Bmw 320d e91 163KM 2005r
    Navi Professional
    Bmw 320 i e46 150 KM 1999 r
  • Lokalizacja
    Płoty/Szczecin
  • Zawód
    Process Associate

Osiągnięcia Emiltuning

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Emiltuning

    Opony po 50000km

    Nie mam przy sobie teraz wydruku ale jak ma sie tylną skrętną oś to znacznie ciężej ustawia sie kąty pochylenia koła i geometrię
  2. Emiltuning

    Opony po 50000km

    @jasiuq1 Ty masz napęd na wszystkie koła ? Jeśli tak to nie za bardzo mi to pomoże bo ja mam napęd na tył i tylna skrętną oś a tam są jeszcze dodatkowe ustawienia ale dzięki za wrzucenie zdjęcia..
  3. Emiltuning

    Opony po 50000km

    Sęk w tym ze w autoryzowanym serwisie maja tak ustawiona maszynę i wgrane ustawienia do geometrii ze auto nie musi być dociążone bo jest to od razu skorygowane. Ma ktoś moze wydruk ze swojej geometrii z 530 gt ? Żeby można było to porównać z tym co ja mam
  4. Emiltuning

    Opony po 50000km

    Z tego co zauważyłem na forach Anglii i Niemiec u nich występuje ten sam problem ze zdzieraniem sie opon od wewnętrznej strony. Dlatego mnie zastanawiacie to nie jest jakiś globalny problem z ustawieniami geometrii. http://www.bimmerfest.com/forums/showthread.php?t=525812 http://f10.5post.com/forums/showthread.php?p=17688205#post17688205 http://www.motor-talk.de/forum/goodyear-runflat-reifen-mit-gefaehrlichen-rissen-t5148549.html
  5. Auto jest sprawdzone przez kilku rożnych mechaników. Ustawienie geometrii i katów pochylenia jest zgodne z wytycznymi producenta a mimo to opony i tak są brane od wewnątrz. Z tego co czytałem tez na zagranicznych forach w Niemczech i Anglii to nie jest odosobniony przypadek dlatego dziwie sie ze u nas na forum jestem jedyny którego ta kwestia dotyczy.
  6. A gdzie taki warsztat od sportowych aut znalazles ?
  7. Wiem czytałem i pytałem sie tez tam chłopaków co sadza na ten temat ale za bardzo odpowiedzi tez nie uzyskałem.. Rozumiem ze w waszych Gt taki problem nie wystąpił nigdy?
  8. Nie wiem może to kwestia wielkości kół bo jeżdżę na 20' albo jakiś element zawieszenia jest dobity czego nie umie stwierdzić żaden mechanik ze względu na stopień skomplikowania zawieszenia bo mam adaptive drive plus jeszcze ta skrętna tylna os..
  9. Emiltuning

    Opony po 50000km

    Tak wszystko zrobione tak jak należy. Ustawienia wskoczyły w zakres tolerancji na zielono.
  10. Emiltuning

    Opony po 50000km

    Podepnę sie pod temat.. Mam 5gt z 2010 r. Napęd na tył 3,0d auto jak je kupiłem miało 100 tys. Przejechane i od momentu kupna zrobiłem nim 15 tys km. W sierpniu wyskoczył mi monit o przebitej oponie prawy tyl i okazało sie ze zjadło oponę od środka tak jak koledze ze zdjęcia z pierwszej strony postu. Na wszystkich innych kołach zauważyłem ze rownież ze są brane od wewnętrznej strony. Kupiłem nowa oponę pojechałem ustawić zbieżność i wydawało sie ze wszystko jest ok. Posprawdzałem zawieszenie i nic nie kwalifikowało sie do wymiany. A dziś znowu wyskoczył mi monit o przebitej oponie tym razem zjadło prawy przód a w drodze są opony lewej strony.. Auto było ustawione według ustawień fabrycznych.. Opony jak kupiłem samochód miały bieżnik z 8mm były jak nowe i nawet teraz na środku bieżnik nie nosi śladów zużycia kwalifikującego opony do wyrzucenia gdyby nie fakt ze auto systematycznie zjada je tam gdzie nie powinno. Ciśnienie w kołach rownież kontrolowałem regularnie wiec o żadnych zaniedbaniach nie może być mowy.. Macie na to jakaś teorie ?
  11. Witam Czy ktoś z was miał taki problem w swojej gt ze zjadało mu wszystkie 4kola od środka.? Nadmienię że auto jest proste -nie było nigdy bite, była ustawiona geometria wraz z kątem pochylenia koła zgodnie z ustawieniami fabrycznymi a mimo to już drugi raz zdarzyło sie tak ze zjadło oponę aż do drutów.. Żaden z elementów zawieszenia rownież nie kwalifikuje sie do wymiany. Z tego co słyszałem jest to dość powszechna bolączka tych aut pytanie czy znalazł ktoś już na nią jakiś sposób ?
  12. Witam jak w temacie, podczas zamykania elektrycznie tylnej klapy (dużej) w momencie kiedy są zamkniete wszystkie drzwi i szyby w samochodzie klapa nie dociąga się i pozostaje w pewien sposob otwarta. Z kolei jeśli przed naciśnięciem przycisku zamykania na klapie otworze w kabinie drzwi lub szyby to klapa zamyka się i dociąga do zamka bez problemu. Wyglada to tak jakby w kabinie bylo za duże ciśnienie i brak jest jakis klapek ktore wyrownywalyby to cisnienie z tym na zewnątrz. Dodam ze zostal spawdzony rownież zamek oraz ekektryczne cięgno zamka tylnej klapy i wszystko działa ok. Słyszałem ze gdzieś z tylu w bagażniku są jakies klapki ktore powinny otwierać sie i przepuszczać nadmiar powietrza w momencie zamykania klapy tak zeby przebiegalo to bez problemu i jesli sa zapchane to moze dawać to takie efekty jak powyżej. Wie któryś z was gdzie mogę znaleźć te klapki w bagażniku ? pozdrawiam Emil
  13. Witam, noszę się z zamiarem zmiany silnika z diesla na benzynę. Wiem że aby targnąć się na coś takiego potrzeba zmienić skrzynię, silnik, komputer oraz wydech. Pytanie czy coś jeszcze. Puki co wstępnie chciałbym rozpoznać temat oraz koszty i dlatego szukam kogoś ogarniętego w temacie, kto byłby w stanie powiedzieć na co konkretnie trzeba zwrócić uwagę, jakie problemy mogą wystąpić itp. Będę wdzięczny za wszystkie sugestie i podpowiedzi.
  14. a to wybaczcie, mój błąd.. jednak co za tym idzie nic nie wskóram bo niemiaszki nie zwykli podawać dzwoniącym numeru vin..
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.