Skocz do zawartości

Re: BMW E87 - 118d by Duffy str 13 nowy zakup


Duffy

Rekomendowane odpowiedzi

Tak ile frajdy :D dopiero przejechałem ze 20 km, ale różnica jest mega zauważalna :D

ten mod powinien być na pierwszym miejscu albo po wrzuceniu kół 18" :D radości tyle mam, że aż emotikonów nawrzucałem pelno ze szczescia :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 201
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Wierzę, to tak jak ja wsiadłem z 320d/120d do 207Gti to fotel mi z pod tyłka uciekł :mrgreen: (wiem, że 207 to też nie jakiś kosmos, ale w małym aucie to czuć)

207GTI (175THP) na tor

Tutaj klik: http://www.peugeot207club.pl/viewtopic.php?t=5609


VW Golf mk5 1.9TDI ASZ + GTD1752 (daily)

BMW E46 320D ///M (od czasu do czasu)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak czuć :D szkoda, że wcześniej nad tym nie pomyślałem, bo teraz i tak prawdopodobnie samochód będę sprzedawać
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, padł mi tylny czujnik parkowania, czy orientuje się ktoś ile wynosi jedna sztuka takiego czujnika razem z malowaniem ?

Bo używki lepiej nie kupować w innym kolorze niż fabrycznie pomalowany na kolor auta, bo mogą być problemy z tego co kiedyś gdzieś czytałem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiem z doswiadczenia w e60.. bo w e87 takich rarytasow nie posiadam.... ;p ;) u zony w e60 wymienilem na zamiennnik w kolorze... skonczylo sie na nowym i sprayu w kolorze nadwozia ;) i ta kolego rozwiazanie polecam... co do mocy dobrze ze na plus super.... ale im wiecej sie ma tym wiekszy apetyt.... uwazaj na hamulce bo w bmw sa slabe...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiem z doswiadczenia w e60.. bo w e87 takich rarytasow nie posiadam.... ;p ;) u zony w e60 wymienilem na zamiennnik w kolorze... skonczylo sie na nowym i sprayu w kolorze nadwozia ;) i ta kolego rozwiazanie polecam... co do mocy dobrze ze na plus super.... ale im wiecej sie ma tym wiekszy apetyt.... uwazaj na hamulce bo w bmw sa slabe...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem, to jak postawisz BMW koło np. Golfa, to w BMW hamulce wytrzymają znacznie dłużej zanim je np. tor zmęczy. Oczywiście seryjne są słabe, ale w porównaniu z prawdziwymi sportowymi.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według mnie hamulce nie są takie złe, otóż to teraz się rozglądam za 1 F20 125d/135i lub e82 123d, w miarę z jakimś lepszym środkiem a zewnątrz może być zwykła a m-pak z czasem sobie sam dorzucę tak jak w przypadku mojej :D

 

kubik, jak nic innego taniej nie znajdę, to pewnie zagadam tam, dzięki :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie wyskoczył mi błąd chyba to z filtrem cząstek stałych

http://i.imgur.com/SXhKjun.jpg

 

Tak na szybkiego pytanie co sie najlepiej opłaca wycinać czy robić ? Jaki koszt mniej wiecej oraz czy sa jakies oznaki tego czy jest zapchany ? Bo ostatnio zauważyłem tak ze tak jakby jak wchodzi na obroty przerywa taka sytuacja zdarzyła mi sie dwa razy a przejechałem przez ten czas 600 km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Nic nie wycinaj! ;) Tylko robić, jeśli sam nie chce się wyczyścić, to trzeba ręcznie z podłączonym kompem odpalić procedurę czyszczenia.

Sprawdź, czy termostaty dobrze działają - czy temperatura cieczy chłodzącej dochodzi do 90*

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i ja cos dodam od siebie.......

dpf to takie slepe kwadratowe rurki... jesli jest wypełniony popiolem wiele wypalanie nie da... trzeba mechanicznie go wyczyscic.... najlepiej wyjać go i jechac do wulkanizatora ktory ma tzw. bombe..... i od tyłu bombe przyłożyć i odpalić..... to wydmucha wiekszosc syfu.... powtórzyc 4-5 razy... pozniej srodek do mycia kominkow... od strony kata.... sporo wlac.... pomieszac pomieszac pomieszać.... i myć od tyłu... myjka cisnieniowa... moze byc problem z dojsciem.... osobiscie rozciąłbym puszke wymył solidnie.. kat ma duze dziury i przez niego przejdzie syf pozniej do piekarnika z termoobiegiem na 1.5h otwierac i wietrzyc co 10-15 min złożyc zaspawać i temat zamkniety bo dpf jak nowy.... zaoszczedzone KUPE hajsu.... taka regeneracje robiłem i polecam wszystkim. co prawda pracy sporo.. ale efekt jest taki ze mamy praktycznie nowy DPF. w 530d robiłem to przy przebiegu 320kkm teraz wypala sie bardzo rzadko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
To jest może i dobre, ale w ostateczności (zamiast kompletnego wycinania). Jeśli da się wypalić procedurą (albo przez usunięcie przyczyny braku wypalania - np. termostaty), to lepiej robić tak jak zaleca producent. Jak wszystko czujniki działają poprawnie i procedura nie chce się aktywować, no to tego typu sposoby będą najlepszym rozwiązaniem :cool2:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam się czyści przy prędkości 80 km/h i na 3 ? z tego co tam kiedyś gdzieś czytałem na forum o tym w temacie bardzo nie jestem bo nigdy problemów z tym nie było
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie bylo problemow bo mapy nie miales zmienionej... zmieniłes mape.... jest gorąco auto dymi i całą tą sadze musi dopalac w dpfie... IC masz fabryczny dawki zwiekszone... juz wiesz czemu sie przytkał... ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak się domyślałem, że to może mieć jakiś wpływ na to :wink: sprawdzę najpierw czy termostaty grzeją, ale sądzę, że powinno być ok bo były wymieniane. Chociaż kto wie.. A później będzie się myśleć, można jeździć z tym czy tak nie bardzo ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozwalisz turbo ale jezdzic mozna.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

90 lapie bez problemu. Dziś może lub jutro będzie mój mechanik więc podjadę do niego i zobaczymy co dalej. Czy chip może mieć na to duży wpływ ? dodam, że w zasadzie ostatnie 3 miesiące to wszystko miasto/wieś, raz trasa 200 + km a przez ostatni miesiąc zrobiłem ok 3 tyś km właśnie w mieście/wsi Edytowane przez Duffy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oczywiscie ze ma wpływ... tzw kumulacja ;) upał + remap = dymienie.. a to dobija juz zmeczone dpfy w momencie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli jest jeszcze opcja powrotu do farbycznej mapy, żeby tak nie zamęczać samcohodu, ale tego wolałbym uniknać
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mozesz zalozyc to co ja mam ;) czyli downpipe... jest wada ... smiedzą spaliny.... ale moc Ci wzrośnie ;) turbo znacznie odciążysz. i musisz raz jeszcze modyfikowac auto i wylaczyc dpf programowo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie Cię koszta tego wyniosły mniej wiecej ? Chyba ze wszystko jest w temacie opisane u Ciebie to sobie przejrzę na spokojnie na dniach bo teraz to i tak cały czas z telefonu odpisuje, ostatnio cieżko z czasem :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź po ile chłopaki mają downpipe w rm Motors
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.