Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tak ile frajdy :D dopiero przejechałem ze 20 km, ale różnica jest mega zauważalna :D

ten mod powinien być na pierwszym miejscu albo po wrzuceniu kół 18" :D radości tyle mam, że aż emotikonów nawrzucałem pelno ze szczescia :D

  • Odpowiedzi 201
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Panowie, padł mi tylny czujnik parkowania, czy orientuje się ktoś ile wynosi jedna sztuka takiego czujnika razem z malowaniem ?

Bo używki lepiej nie kupować w innym kolorze niż fabrycznie pomalowany na kolor auta, bo mogą być problemy z tego co kiedyś gdzieś czytałem ?

Opublikowano
powiem z doswiadczenia w e60.. bo w e87 takich rarytasow nie posiadam.... ;p ;) u zony w e60 wymienilem na zamiennnik w kolorze... skonczylo sie na nowym i sprayu w kolorze nadwozia ;) i ta kolego rozwiazanie polecam... co do mocy dobrze ze na plus super.... ale im wiecej sie ma tym wiekszy apetyt.... uwazaj na hamulce bo w bmw sa slabe...
Opublikowano
powiem z doswiadczenia w e60.. bo w e87 takich rarytasow nie posiadam.... ;p ;) u zony w e60 wymienilem na zamiennnik w kolorze... skonczylo sie na nowym i sprayu w kolorze nadwozia ;) i ta kolego rozwiazanie polecam... co do mocy dobrze ze na plus super.... ale im wiecej sie ma tym wiekszy apetyt.... uwazaj na hamulce bo w bmw sa slabe...
Opublikowano
Z tego co wiem, to jak postawisz BMW koło np. Golfa, to w BMW hamulce wytrzymają znacznie dłużej zanim je np. tor zmęczy. Oczywiście seryjne są słabe, ale w porównaniu z prawdziwymi sportowymi.
  • Zarejestrowani
Opublikowano
Opublikowano

Według mnie hamulce nie są takie złe, otóż to teraz się rozglądam za 1 F20 125d/135i lub e82 123d, w miarę z jakimś lepszym środkiem a zewnątrz może być zwykła a m-pak z czasem sobie sam dorzucę tak jak w przypadku mojej :D

 

kubik, jak nic innego taniej nie znajdę, to pewnie zagadam tam, dzięki :cool2:

Opublikowano

Panowie wyskoczył mi błąd chyba to z filtrem cząstek stałych

http://i.imgur.com/SXhKjun.jpg

 

Tak na szybkiego pytanie co sie najlepiej opłaca wycinać czy robić ? Jaki koszt mniej wiecej oraz czy sa jakies oznaki tego czy jest zapchany ? Bo ostatnio zauważyłem tak ze tak jakby jak wchodzi na obroty przerywa taka sytuacja zdarzyła mi sie dwa razy a przejechałem przez ten czas 600 km

  • Zarejestrowani
Opublikowano

Nic nie wycinaj! ;) Tylko robić, jeśli sam nie chce się wyczyścić, to trzeba ręcznie z podłączonym kompem odpalić procedurę czyszczenia.

Sprawdź, czy termostaty dobrze działają - czy temperatura cieczy chłodzącej dochodzi do 90*

Opublikowano

i ja cos dodam od siebie.......

dpf to takie slepe kwadratowe rurki... jesli jest wypełniony popiolem wiele wypalanie nie da... trzeba mechanicznie go wyczyscic.... najlepiej wyjać go i jechac do wulkanizatora ktory ma tzw. bombe..... i od tyłu bombe przyłożyć i odpalić..... to wydmucha wiekszosc syfu.... powtórzyc 4-5 razy... pozniej srodek do mycia kominkow... od strony kata.... sporo wlac.... pomieszac pomieszac pomieszać.... i myć od tyłu... myjka cisnieniowa... moze byc problem z dojsciem.... osobiscie rozciąłbym puszke wymył solidnie.. kat ma duze dziury i przez niego przejdzie syf pozniej do piekarnika z termoobiegiem na 1.5h otwierac i wietrzyc co 10-15 min złożyc zaspawać i temat zamkniety bo dpf jak nowy.... zaoszczedzone KUPE hajsu.... taka regeneracje robiłem i polecam wszystkim. co prawda pracy sporo.. ale efekt jest taki ze mamy praktycznie nowy DPF. w 530d robiłem to przy przebiegu 320kkm teraz wypala sie bardzo rzadko.

  • Zarejestrowani
Opublikowano
To jest może i dobre, ale w ostateczności (zamiast kompletnego wycinania). Jeśli da się wypalić procedurą (albo przez usunięcie przyczyny braku wypalania - np. termostaty), to lepiej robić tak jak zaleca producent. Jak wszystko czujniki działają poprawnie i procedura nie chce się aktywować, no to tego typu sposoby będą najlepszym rozwiązaniem :cool2:
Opublikowano
nie bylo problemow bo mapy nie miales zmienionej... zmieniłes mape.... jest gorąco auto dymi i całą tą sadze musi dopalac w dpfie... IC masz fabryczny dawki zwiekszone... juz wiesz czemu sie przytkał... ;)
Opublikowano
Tak się domyślałem, że to może mieć jakiś wpływ na to :wink: sprawdzę najpierw czy termostaty grzeją, ale sądzę, że powinno być ok bo były wymieniane. Chociaż kto wie.. A później będzie się myśleć, można jeździć z tym czy tak nie bardzo ?
Opublikowano (edytowane)
90 lapie bez problemu. Dziś może lub jutro będzie mój mechanik więc podjadę do niego i zobaczymy co dalej. Czy chip może mieć na to duży wpływ ? dodam, że w zasadzie ostatnie 3 miesiące to wszystko miasto/wieś, raz trasa 200 + km a przez ostatni miesiąc zrobiłem ok 3 tyś km właśnie w mieście/wsi Edytowane przez Duffy
Opublikowano
oczywiscie ze ma wpływ... tzw kumulacja ;) upał + remap = dymienie.. a to dobija juz zmeczone dpfy w momencie.
Opublikowano
mozesz zalozyc to co ja mam ;) czyli downpipe... jest wada ... smiedzą spaliny.... ale moc Ci wzrośnie ;) turbo znacznie odciążysz. i musisz raz jeszcze modyfikowac auto i wylaczyc dpf programowo
Opublikowano
Jakie Cię koszta tego wyniosły mniej wiecej ? Chyba ze wszystko jest w temacie opisane u Ciebie to sobie przejrzę na spokojnie na dniach bo teraz to i tak cały czas z telefonu odpisuje, ostatnio cieżko z czasem :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.