Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam mam taki problem ze nie mogę ściągnąć kola pasowego wału korbowego.Odkręciłem najpierw kolo klimatyzacji było na sześć śrub do koła walu korbowego - i co dalej czy muszę odkręcić tez ta śrubę na środku jeśli tak to czy ma lewy gwint czy prawy?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Podejrzewam że tak jak w benzyniaku nie musisz odkręcać głównej śruby wystarczy te 6.Ono trochę tam ciasno siedzi i musisz się pomęczyć żeby je ściągnąć.

Co do głównej śruby to ma zwykły gwint(prawy).

Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano

Podejrzewam że tak jak w benzyniaku nie musisz odkręcać głównej śruby wystarczy te 6.Ono trochę tam ciasno siedzi i musisz się pomęczyć żeby je ściągnąć.

 

Co do głównej śruby to ma zwykły gwint(prawy).

 

Ani drgnie!Czy jest jakis konkretny sposób aby je ściągnąć?

Opublikowano

Gwint jest prawy i wymaga potężnego ramienia siły, długa rura i powinno się odkręcić

 

pozdr! :D

Opublikowano
dzisiaj ściągałem koło pasowe z wału z M42 akurat, nie musisz też dużej śruby odkręcać od wału. Wykręć tylko te 6 i lekko pukaj najlepiej drewnianym trzonkiem młotka po przeciwnych stronach koła w kierunku chłodnicy. Musi Ci wyjść.
http://images33.fotosik.pl/376/633352ed1b63d463.jpg
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Chyba że chodzi o wymiane zimeringu to tak ,musimy te śrube odkręcić.Jeżeli silnik w aucie to wrzucasz 5 bieg,zaciągasz hamulec ręczny,dobrze jest wtedy nie odkręcać koła pasowego tylko nawinąć na nie pasek klinowy na zacisk a drugi koniec umocować gdzieś koło pompy wspomagania,porządny klucz i rura 2 metry.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
  • 4 lata później...
Opublikowano
Podłączę się i odświeże. W m50b25 za termostatem mam wyciek plynu zaraz kolo króćca co idzie chyba na nagrzewnice. I tu moje pytanie czy zeby zdjac tę przednia obudowe na silniku ( ten element co siedzi w nim termostat ) trzeba zwalac głowice? Ręce opadają. Ogólnie to wczoraj przywiezli mi te 5tkę na lawecie jest po swapie m20b20 byl bajzel w wiązce i nie palila. Po gmeralem i mi smierdzial czujnik położenia wału wiec pod kolektor lapy i wtyczki ciach miejscami zamienilem od wału i walka rozrządu , podpinam aku wsiadam jezor miedzy zeby lewa łapa zacisniety kciuk zamykam oczy wrmmmm chodzi uraąaaa.. no wiec biore sie za zalanie plynem i odpowietrzanie leje plyn i rozczarowanie leci jak z wodospadu we wspomnianym miejscu. :duh:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.