Skocz do zawartości

POMOCY-demontaż licznika+kondensatorki-parametry


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Staram się wyjąć licznik w e32 735i.Odkręciłem śrubki,powoli wysówa się do momentu zablokowania się o "wysuniętą kierownicę do oporu",no i dalej za cholerę nie mam zielonego pojęcia jak go dalej wydostać.

Sprawa nagła bo zegary wariują i chcę wymienić kondensatorki.

 

 

SPRAWA nr 2.w poście o kondensatorkach i ich wymianie,są dane

3* 220uF 40v oraz 2* 20uF 40v

 

Natomiast w Szczecinie w elektroniku dostałem

3* 220uF 50v oraz 2* 22uf 50v

 

CZY TE różnice w parametrach mogą być :?: :?: :?:

 

Dzięki za szelką pomoc :!:

Opublikowano

W 750 jest ten sam problem. Mam poduszkę więc zdjęcie kierownicy odpada, ale znalazłem sposób: wyciągam kierownice , liczniki wyciągam do oporu następnie prawym rogiem liczników '' wciągam '' je w większy otwór kierownicy i przekręcam ją razem z licznikami a w między czasie odpinam ''po omacku'' wtyczki elektryczne kiedy kierownicoliczniki miną kokpit już są moję. składam w odwrotnej kolejności.

Życzę cierpliwości- jest tu potrzebna

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Zamienniki będą pasowały.

UIHZ9556.JPG

Opublikowano

a u mnie sie jakos nie zdeaktywowała :D

 

wiec dalej polecam te metode.

 

po odlaczeniu aku trzeba poczekac troche, nie ma prawa sie nic pokrzaczyc

Opublikowano
a ja tam kiery nie demontowałem do tego i da sie wyjąć!

60 też mi sparawia przyjemność ;-) hehe

http://img57.imageshack.us/img57/4166/avatar2ym6.jpg

Opublikowano

No to i ja sie dołączę z tym ze u mnie dotyczy to E34 ale myśle ze to to samo.

Ok licznik rozebrany - szukam kondensatorków i niestety ale jeżeli są to za tą płytką (od strony montażu) a niestety nie wiem jak zdjąć aby nie uszkodzić - coś mi się zdaje ze nie bardzo to pójdzie gdyż dopatrzyłem sie na płycie nitów i podejżewam ze jest zamocowana na stałe z tym szarym plastikiem (tylna obudowa licznika) - podważanie nic nie daje w różnych miejscach a jakichkolwiek mocowań typu śrubczeki czy zatrzasaki brak.

Czy ktoś już demontował tą płytę w celu dostania sie do niej od tyłu ?? jeżli tak to jak to zrobić aby jej nie uszkodzić.

http://img226.imageshack.us/img226/7979/licznik6qb.jpg

http://img221.imageshack.us/img221/9561/bmw9bq.jpg
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

No i płyta zdemontowana - zrobiłem jak JACO który mnie naprowadził - rozwierciłe te nity i poszło gładko.

Kondensatory juz spisane - niebawen je kupię i podmienie - o efektach dam znać (dodam ze u mnie w niskich temp nie działa prędkościomierz - kiedy juz się zagrzeje jest ok)

http://img221.imageshack.us/img221/9561/bmw9bq.jpg
Opublikowano

JAK ZMIENIAŁEM U SIEBIE to myślałem,że KONDENSATOR to wygląda tylko jak BECZÓŁKA...okazało się ,że nie .

u siebie na płycie miałem również takie coś co wyglądało jak ZDEPTANY KLESZCZ na 2 nogach i miało również oznaczenie uF .---to też jakiś typ kondensatorka,może raczej nie typ tylko inny producent robi taki kształt bo tak mu pasuje

więc najlepiej skoczyć do elektronika z płytą i niech dobierają sami na wzór

 

dodam,że po wymianie samych beczółek LICZNIK OŻYŁ :mrgreen: ale jak dowiedziałem się o co chodzi z tym KLESZCZEM to jeszcze raz rozebrałem licznik i wstawiłem go do kompletu nowych

 

od tamtego czasu mineło jakiś miesiąc tak na oko

wszystkie funkcje LICZNIKA działają poprawnie

 

przy zabawie z lutownicą wyszło,że brakuje o mnie 5 sztuk żaróweczek razem z oprawkami :doh:

 

w ten weekend jak będę miał trochę czasu to je wstawię na swe miejsce

jak dotąd słyszałem 2 wersje

1.nie mam tych funkcji

2.ktoś je wyjął i celowo nie wstawił przed sprzedażą

 

chyba jak je wstawię,a nawet nie mam tych funkcji,to nic nie zbroję

a jeśli są to chyba test licznika powinien te kontrolki podświetlić

 

miłego lutowania,

przydaje się odsysacz do cyny za 5 zł około,i lutownica z małym czubkiem na końcu,bo jest tam aż gęsto od setek lutów

 

jak coś to pisz JACA-Szczecin

Opublikowano
No ja tez mam takiego kleszcza tylko ze jest oznaczony symbloem bez żadnych oznaczeń ze to kondzior, hmmm , beczułki już mam i jutro wymieniam na fachowym sprzęcie - zobaczymy co sie bedzie działo ;)
http://img221.imageshack.us/img221/9561/bmw9bq.jpg
Opublikowano

Komdensatory wymienione i PORAŻKA - dalaje kiedy postoii noc na mrozie czy chociaż temp. bliskiej zera prędkościomierz nie działa do puki wewnątrz sie nie zagrzeje :evil: :evil:

dodam ze kondensatory były wymienione bardzo starannie na nowiutkie dodam tez ze przczyczna leży na 99% w zegarach a nie w czujniku w dyfra bo i takie juz myśli miałem gdyż jeżeli zegary poleżą w tem. pokojowej i zostaną załozone do "zimnego auta" po nocy działają lecz jak same postoją w tekiej tem. to lipa.

hmmmmm

http://img221.imageshack.us/img221/9561/bmw9bq.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.