Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
To tylko trzeba znaleźć fajny sklepik gdzieś blisko by się zaopatrzyć bo ja mam podobną pompkę :mrgreen: I trzeba lodóweczkę zabrać ze sobą żeby nie było herbaty :mrgreen:
  • Odpowiedzi 296
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Bo my jechaliśmy jeden za drugim z Pawłem i się zgubiliśmy na chwilę :lol: :mrgreen:

Widocznie mój TDS był za szybki dla twojego V8 hahaha :mrgreen:

I tak wyrozumiałe te wasze. Ja przeważnie słyszałem :jestem_z_glupkiem:

ec2Wze6.jpg
Opublikowano
Taka jazda, to perwersja. Mam wtedy tylko 11,4 L/100km. Oczy sie zamykaja...

Pozdrawiam, ///M5

http://i228.photobucket.com/albums/ee124/areckim5/bmw_2000_m5_05.jpg

Opublikowano

Dzięki temu, ze jechałem za Pawłem spalanie wyniosło tylko według kompa 16,9l/100km :mrgreen: Była chwila, że przyśpieszyliśmy, ale Paweł tego nie uchwycił hehe. A dziś postanowiłem założyć nowe ślizgi lamp, które dostałem, wyczyścić chłodnicę itd. Jak wszystko zdjąłem w rurze dolotu znalazłem hmm wróbla :shock: Strzeliłem na szybko 3 fotki :D

 

http://images45.fotosik.pl/1813/603e07b77c5eb466med.jpg

http://images35.fotosik.pl/1902/8fc2cbc0d08dc3c8med.jpg

http://images39.fotosik.pl/2032/53a1730bf38c8fdfmed.jpg

Opublikowano

Gdzie ten wróblel :) Ja wyjmowałem swoją chłodnicę wody to się przeraziłem ile jest piachu liści między chłodnicami :duh: Garściami można było wyciągać, a właśnie tam powinien być największy przepływ powietrza. 6-8 takich solidnych garści tego wszystkiego było co ładnie zalepiało obie chłodnicę. Prawdopodobnie przez ten syf pojawił się u mnie wyciek na samym dole

 

Po co te ślizgi zakładałeś nowe?

Opublikowano
Bo nowe, a z lewej strony był pęknięty stary, z drugiej brakowało jednego ząbka. A skoro miałem nowe to szkoda żeby się kurzyły. No ja odrazu odkurzacz włączyłem, a na koniec jeszcze sprężarką dla pewności :D A wróbla wyrzuciłem, a fotki potem zrobiłem. Mogłem i jemu strzelić :D
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dzięki temu, ze jechałem za Pawłem spalanie wyniosło tylko według kompa 16,9l/100km :mrgreen: Była chwila, że przyśpieszyliśmy, ale Paweł tego nie uchwycił hehe.

16,9-no widzisz :mrgreen:

Było, było. Ale przy takiej prędkości nie myśli się o filmowaniu :D . I tak upuściłem sprzęt na samym środku ronda w Toruniu :mrgreen: .

Zastanawiało mnie to, że 540i ciągnęła się całą trasę za Tobą. Myślałem, że robiłeś mu tunel aerodynamiczny :mrgreen:

No :mrgreen:

Prawie :mrgreen:

Nigdy nie traktowałem ulicy jak toru wyścigowego. Jechaliśmy wolniej, szybciej, w gruncie rzeczy po prostu z głową i takie było wspólne zamierzenie od początku. Nie wiem jak Krystianowi, ale mi nie uśmiecha się płacenie mandatów i łapanie punktów. Za dużo jeżdżę żeby wyczyniać głupoty zresztą wyrosłem już z tego.

Poza tym nie sądzę żebyśmy dojechali dużo później od tych co szli na czołowe bo musieli wyprzedzić :duh: .W sumie i tak spotkaliśmy się w 1,5 godzinnym korku i pytanie po co to było???

Dlaczego jechałem pierwszy?

Odpowiedź jest prosta :wink:

Po pierwsze-To ja na pokładzie miałem CB.

Po drugie-Znałem drogę do celu doskonale i trafił bym tam z zamkniętymi oczami-nie błąkaliśmy się po mieście jak wielu teoretycznie szybszych od nas :D

Jechaliśmy po prostu rozsądnie :cool2: .

ec2Wze6.jpg
Opublikowano
No i o to chodzi. Cichy miał CB więc w razie jakiegoś patrolu wiedział co i jak, a po drugie znał drogę. Co z tego, że bym pogonił, w Toruniu latałbym bokiem jak głup po ulicach, a Paweł by jechał np. 60km/h i tak by szybciej dojechał niż ja :mrgreen:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Miałem tego nie pisać ale muszę. Krys dzisiaj zapie****ł po mieście przez kilka godzin cały czas 30km/h :mrgreen:

Nie! Nie cały czas! Czasami było wolniej :mrgreen:

To zwróciło moją uwagę i doznałem :shock: że to jednak może być On :mrgreen:

PS. Byłem dzisiaj tam u Ciebie. Ruszałem z Murzynowa tym 6,22 i mało ludziów jechało.

Mykłem dziś zmiankę ponad 200km i trochę mnie wytrząchło bo mi przód na miechach za wysoko ustawili(powinno być 29cm, a zrobili 31,5 :evil: ).

DSC_0592.jpg

Ale to było najlepsze :cool2:

PS 2. Fajny utworek. No i na początku jest o autobusach. Kurde jak będziesz zapitalał znów 30 na godz. to chyba pojadę fotę Ci zrobić.

Widzicie co ja muszę w pracy oglądać :mrgreen:

ec2Wze6.jpg
Opublikowano

Dziś korzystając z okazji i że było Matki Boskiej Pieniężnej postanowiłem kupić myjkę ciśnieniową do mojego autka. Jednak zamiast karchera wybrałem Black&decker bo widziało mi się dawać 3 stów więcej za tylko za firmę, gdyż parametry te same :D Testowałem i jestem zadowolony z jej pracy.

 

http://images48.fotosik.pl/696/a8a9b35575b744d2med.jpg

http://images49.fotosik.pl/1900/5a07028c0afd38afmed.jpg

Opublikowano
Też myślałem nad Zimmermannem jednak tam gdzie znajomy robi nie miał akurat ich, ale miał Ate więc się nie zastanawiałem. Na pewno skończyło się piszczenie przy hamowaniu :mrgreen:
Opublikowano
Na pewno skończyło się piszczenie przy hamowaniu :mrgreen:

I na pewno skończy się obfite pylenie klocków :cool2:

"Możesz mieć każde auto, M5 i tak jest szybsze..." - Jeremy Clarkson
Opublikowano
Zastanawiałeś się nad zimmermanami nawiercanymi? Ja tak się na nie czaje. Przy moich przebiegach i moich zawrotnych prędkościach to jeśli to jest porządna półka i ma tak dobre właściwości jakie niby takie tarcze mają to wystarczą mi na długie lata i pewnie auto przeżyją.
Opublikowano
Myślałem. Ale jak pisałem znajomy akurat ich nie miał. Chciałem Ate nacinane, ale jak się okazało miał do pofilta, a czymś tam się różniły także są jakie są. Na razie wszystko ok. typowe drganie fajery przy 100km/h zniknęło :D
Opublikowano
Ja albo się zdecyduje na te nacinane ATE albo na nawiercane zimmerman. U mnie ich tak szybko nie ubywa jak u Ciebie to warto dołożyć trochę kasy do czegoś porządnego. Tylko nie wiem jakie klocki do tego kupić. Textar czy jakie tarcze takie klocki? No i czy hamowanie będzie lepsze czy one tylko szybciej odprowadzają ciepło..
Opublikowano

Przejechałem na Ate Powerdisc + Ate Ceramic 2tys km jak na razie i jest dobrze, hamowanie na pewno się zmieniło na spory plus w porównaniu do wcześniejszych tarcz TRW i klocków też TRW.

Pylenie tych klocków jest tak małe , że tylne felgi są brudniejsze od przednich :mrgreen:

"Możesz mieć każde auto, M5 i tak jest szybsze..." - Jeremy Clarkson
Opublikowano
To chyba mocno zużywają tarcze?
Straight six in the front, manual gearbox in the middle and drive goes to the back - that's the chapter one, page one of the petro-sexual handbook :D
  • 4 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.