Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich Forumowiczów, jestem nowy na forum, więc wybaczcie ewentualne pomyłki, gafy :P :P :P :P !!!!

Panowie mam problem, a mianowicie

W moim X5 3.0 D lift po wymianie wszystkich olejów, filtra powietrza, wyczyszczeniu kolektora ssącego, wymianie wiskozy i pompy wody, po tych zabiegach auto na postoju odpalało, chodziło na biegu jałowym ponad godzinę czasu. Wybrałem się na przejaźdżkę, becia fajnie i żwawo ruszyła po jakichś 3 km zauważyłem jak nagle słabnie i traci dopływ paliwa. Przełączyłem na bieg neutralny, auto zgasło na poboczu i już nie odpaliło. Po zlawetowaniu auta becia kręci ale cały czas nie odpala, po podłączeniu do interfejsu wyskakują ponizsze błędy:

4321

4354

4bc2

4bc7

4ba0

Sprawdzałem pompę paliwa zewnętrzna obok baku paliwa i jakby nie było dopływu prądu do pompy. Po podłączeniu na krótko pompa chodzi ale becia nie opala, ogładało juz ja klika dobrych magików i żaden nie wie o co chodzi. Wczesniej nadmienie tylko miałem rozkodowany kluczyk i nie mogłem zamknąć ani otworzyć auta, odpalało od kopa. Zakodowałem kluczyk wedle przypisania i kluczyk się przypisał. Może to miało jakichs wpływ na to co się teraz dzieje????? Czekam na pomoc z Waszej strony!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Odpowiedzi 72
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Witam ponownie.Alternator ładuje i odpalałem ze swojego acu.Brakuje już pomysłów a autko stoi już 2tydzień.Przed tymi wymianami palił na dotyk i w mrozy nie miał żadnego problemu.Jak macie jakieś pomysły,doświadczenia to czekam.
Opublikowano
Czy paliwo dochodzi do etryskow,sprawdzales na przelewach?,Czym skanowales sterownik silnika?,czy robiles synchronizacje EWS z DME byc moze tutaj lezy problem?
Opublikowano

Witam dzisiaj ciągle z tym samym problemem :( :( :(

-przelewy sprawdzone

-synchronizacji EWS z DME nie robiłem,ale muszę się przyznać że za bardzo nie kumam jak interpretować EWS i DME :( :( :(

-nurtują mnie też te błędy które wyskakują na teście programem serwisowym.

-NIE WYMIENIAŁEM POMPY PALIWA NA ZEWNĄTRZ,ALE NA KRÓTKO PO PODŁĄCZENIU DZIAŁA

-BŁĘDY:

4321,4354,4BC2,4BC7,4BA0

-nie wiem jak dosłownie interpretować te błędy,gdyż nie zawsze błąd wskazuje doraznie usterkę,a coś innego co jest uszkodzone,ale wywali takie błędy

-CO MAM JESZCZE SPRAWDZIĆ?????JAK TO ROZSZYFROWAĆ?????

Opublikowano

Synchronizacja EWS z DME za pomoca INPA

1 .wybierasz model samochodu

2 model silnika

3. wybierasz "activate"normalnie jest to klawisz F5

4. wybiersz EWS

5. Nastepnie "reset" -Powinno wyskoczyc "in progress" (klikasz OK)

6.Wracasz do glownego Menu poprzez back ,zamykasz inpe, wylaczasz zaplon ,wyjmujesz kabel OBD ze zlacza diagnostycznego,nastepnie sprobuj odpalic samochod.

Wazne jest aby zrobic to w takiej kolejnosci jak napisane,bo inaczej EWS sie nie zresetuje.

Jezeli samochod odpali,podlaczasz jeszcze raz INPE i kasujesz bledy silnika.

Nie gwarantuje ze to jest to,ale jak napisales o kluczyku to wpadlo mi to do glowy.

Opublikowano

Właśnie przyjechałem od mechanika i znowu lipa :( :( :(

-pompa paliwa na krótko chodzi,ale nie podaje paliwa na wtryski i nie dochodzi prąd to pompy paliwa

-jesteśmy bezradni,co może być i jak to rozpracować

-tak jak wcześniej pisałem nie działał pilot od centralnego zamka i po zakodowaniu do tej pory jest ok,ale auto zgasło na jezdzie testowej i do tej pory nie odpaliło.

-POMOCY BO TRACĘ JUŻ CIERPLIWOŚĆ I NERWY NA BECIĘ :( :( :( :( :( :( :(

-może ktoś wie co z tymi błędami silnika??????

-błędy można wykasować i giną,ale po próbie uruchomienia silnika ponownie powracają

-

Opublikowano
PANOWIE MA KTOŚ JAKIŚ POMYSŁ NA BOLĄCZKĘ MOJEJ BECI ?????????????????????????????? :( :( :( :( :( :( :( :( :( :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?:
Opublikowano

Witam ponownie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

PANOWIE???????NIKT NIE MIAŁ PODOBNEGO PROBLEMU????????

NIKT NIE MA SWOJEGO ZDANIA???????? :( :( :( :( :( :( :( :( :(

Opublikowano
Witam ponownie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

PANOWIE???????NIKT NIE MIAŁ PODOBNEGO PROBLEMU????????

NIKT NIE MA SWOJEGO ZDANIA???????? :( :( :( :( :( :( :( :( :(

 

Ja miałem problem z odpaleniem swojej gdy rozładował się akumulator bo kręciłem kluczykiem aż ksenony zaczęły dawać sygnał (później okazało się że miałem zwarcie na kablach) ale do rzeczy, podpowiedziano mi żebym odłączył akumulator na 15 minut i tak też zrobiłem. Po podłączeniu akumulatora odpaliłem i wszystko wróciło do normy, spróbuj może się uda

Opublikowano

JUŻ SAM NIE WIEM CO MA ROBIĆ I CO BECI DOLEGA ROZŁĄCZYŁEM KLEMY NA 15MIN I NIC :!: :!: :!: NADAL NIE ODPALA.

DZIĘKI ZA RADE,MUSZĘ PRÓBOWAĆ WSZYSTKIEGO I LICZĘ SIĘ Z KAŻDĄ RADĄ

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano

Masz jakieś zwarcie w układzie regulacji cisnienia oraz problem z przepływką.

Oczywiście przepływka nie ma wpływu na odpalanie.

Jedź do "normalnego" gościa ogarniającego temat przecież to śmieszne żeby mechanik znający się na BMW nie dał z tym sobie rady :mad2:

Gdzie mieszkasz?

Opublikowano

CZEŚĆ......

DZIĘKI ZA PODPOWIEDZ...

MIESZKAM W IŁAWIE WARMIŃSKO MAZURSKIE

NIE MAM TY NA MIEJSCU NIKOGO LEPSZEGO O SWOJEGO MECHANIKA :( :( :(

MOŻESZ COŚ WIĘCEJ NA TEMAT TEGO ZWARCIA :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?:

WYDAJE MI SIĘ,ŻE OGÓLNIE TO JEST JAKAŚ PIERDOŁA,ALE TRAFIĆ Z DIAGNOZĄ JEST TRUDNO

PYTAŁEM PARU MAGIKÓW O RADE TO BY MI PÓŁ AUTA WYMIENILI :( :( :( :( :( :( :(

Opublikowano
Panowie czy jak uszkodzony jest czujnik na listwie wtryskowej to auto nie odpali i nie będzie dopływu prądu do pompy zewnętrznej pod bakiem?
Opublikowano

Witam dzisiaj ponownie.

Autko nadal nie odpala,a zostało przejrzane na maxa!!,jak macie jakieś przemyślenia,rady,doświadczenia to proszę ślijcie.

Pozdrawiam

Opublikowano

Czy moglbys zaczac edytowac posty a nie pisac je jeden pod drugim?

Z tematu zrobilo sie juz dwie strony z czego twoich postow jest ponad jedna strona...

Opublikowano
Tak. Uszkodzony czujnik na listwie może być przyczyną. Być może podczas wyjmowania kolektora ktoś go uszkodził. Tak jak pisali przedmówcy znajdź kogoś z inpą lub czybciej będzie jak sam zamówisz interface :D być może zaoszczędzisz czas i pieniądze tylko gorzej czy ogarniesz. Pozdrawiam
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam.

Przyczyną nie odpalania jest palenie bezpiecznika 20 w przedziale silnika,ale nie wiem od czego są te bezpieczniki,ma ktoś rozpiskę tych bezpieczników z przedziału silnika ???

Opublikowano
Ładuj to auto na lawetę i zwież do mnie. Ogarniemy ten temat. Jak nie to WDS i leć po kolei z obwodami które ten bezpiecznik zasila, aż w końću trafisz na powód palenia bezpiecznika.
Opublikowano
Chętnie bym przytargał auto do Ciebie,żeby nie ta odległość :):)Będę musiał lecieć tak jak piszesz z obwodami jarz dojdę do setna.Co oznacza skrót WDS???

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.