Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
bmw nie lubie gazu zacznijmy od tego bo ma z innego stopu zawory i beda duze problemy w przyszłosci i koszty a tak poza tym jak to mój kolega mówi jak cie nie stac na bmw kup se toyote yaris :mad2:
Opublikowano
bmw nie lubie gazu zacznijmy od tego bo ma z innego stopu zawory i beda duze problemy w przyszłosci i koszty a tak poza tym jak to mój kolega mówi jak cie nie stac na bmw kup se toyote yaris :mad2:

Oświec wszystkich cóż to za stop ? Jakaś technologia rodem z NASA ? Bo ja wiem że taki sam stop jak w zaworach innych marek ,jedynie wydechowe wypełnione są sodem celem lepszego odprowadzania ciepła.Koledze powiedz żeby swoje herezje zachował dla siebie , nie jeżdże na gazie ale jeśli ktoś robi 50 000km rocznie to dla mnie zupełnie zrozumiałe że zakłada lpg.

razem z kablami :cool2:
silniki 6 cylindrowe w e36 a taki jest bez wątpienia w 320 nie mają kabli.
wymień świece i jedź na regulację gazu świece w bmw zasilanym lpg to podstawa-dobre świece
jedyna słuszna rada .
Opublikowano
no własnie za przepływka jest gumka która czasem pęka i z tego sie bierze lewe powietrze i lubi se strzelic.odpal silnik i posłuchaj czy podczas pracy silnika nie ma charakterystycznego ssania powietrza.
Opublikowano
bmw nie lubie gazu zacznijmy od tego bo ma z innego stopu zawory i beda duze problemy w przyszłosci i koszty a tak poza tym jak to mój kolega mówi jak cie nie stac na bmw kup se toyote yaris :mad2:

 

żeby pisać takie bzdury to trzeba być jakimś onanistą sprzętowym :duh:

 

kazde auto lubi gaz tylko trzeba go z glowa założyć, BMW też. Wszystkie moje auta miały gaz a było ich 8 beemki też i nic sie nie działo świece co 30k km wymienić filtry co 10-15k km i musi działać jedynie to 540 brakowało gazu troszke przy dobrym docisnięciu, i przełaczała sie na bezyne :) . Robie ok 70k km rocznie i nie wyobrazam sobie jazdy na czystej Pb.

 

Napisz jaka to instalacja bo wniosuke ze zwykła I moze II generacji, bo takie tez potrafili założyć (moje 325 z taka kupiłem ale szybko wymieniłem na sekwencje i zaczeło śmigać) jesli tak jest to szybko wymień zestaw pod maską na sekwencyjny i zobaczysz różnice, zwykły mikser w tych silnikach potrafi zabrać 30-40% mocy. Z moich doświadczeń wynika ze nawet najbardziej zajechane świece, padniete cewki, itp nie powodują strzelania gazu w instalacjach sekwencyjnych, w ich przypadku jedynie na za zimnym silniku potrafi kichnąć.

Opublikowano
nie jestem żadnym onianistą sprzetowym tylko są gusty i guściki.ja wole jezdzić na paliwie czuc zapach benzynki i smrud palonej gumy a ty wolisz smrud gazu wieksze spalanie i zero mocy.Więc ja nie jestem onanistą sprzętowym i nie kupuje 4 litrowej bryki żeby ją zagazować bo nie mam za co wlać
Opublikowano

W sumie to takie wypowiedzi należy ignorować, ale czasem się po prostu nie da.

Kolego, jeśli w tak technicznej branży jak motoryzacja kierujesz się gustami i guścikami to w sumie OK, Twoja wola, ale nie argumentuj tym rad, jakie udzielasz innym. Tym bardziej, że wyraźnie Twoja wiedza na temat instalacji LPG jest sprzed dobrych kilku lat i w dodatku wynika z jakichś mocno traumatycznych przeżyć.

Dobra rada ode mnie na koniec - jeśli faktycznie przy jeździe czujesz benzynę to jedź lepiej szybko do mechanika bo Ci coś najwyraźniej przecieka, może z baku, może z przewodów paliwowych, albo z pompy.

EOT

A, ten Twój kolega co doradza Jariskę zamiast BMW - powiedz mu ode mnie, że jest debilem :)

naprawdę EOT

Opublikowano
u mnie z benzynką wszystko ok taka metafora.Może i sie pozmieniało ale i tak gaz to nie to samo co czysta benzynka 98
Opublikowano

kolego lucas001 uwiez mi ze nie brakuje mi kasy na tankowanie, strasznie musisz byc dziwny oceniając mnie tak w ogóle mnie nie znając, LPG to raczej prosty rachunek ekonomiczny robiąc moja 540 jakies 140k km w dwa lata zaoszczędziłem około 60-70tys złotych. rachunek chyba dość prosty. a smrodu palonej gumy nie lubie wole oglądać inne auta w lusterku wstecznym, gazy nigdy nie czułem w aucie widocznie masz faktycznie złe doświadczenia z LPG.

 

Powyzsze wypowiedzi nie zmieniaja faktu ze autor postu nie napisał jaką ma instalacje co moze byc bardzo istotne dla rozwiązania problemu :)

Opublikowano
przepraszam jak uraziłem Cie kolego mam złe wspomnienia z gazem i dlatego nie jestem zwolennikiem gazu ale przypalic laczka lubie bo to jest ta moc napędu na tył a kilometrów robie dużo i tankuje tylko 98 nie wiem moze jakbym był pewien co koledzy piszecie bym założył LPG ale nie mam miejsca w bagazniku bo lezy tam 2 tys watt :D i wole raczej bass od gazu
Opublikowano
mam instalacje BRC ta średnią a przy kolektorze mam zamontowany antywybuch od gazu ze przy strzale on sie otwiera i zamyka a dolot mam szczelny niewiem co to moze byc moze przewody zapłonowe? jak myślićie i wogóle na gazie strasznie mi sie dławi jak chce ruszyć spada z obrotów i zapala sie kontrolka ładowania a znowu na benzynie ok niewiem nie mam zielonego pojecia co to może być?
Opublikowano
ja myślę że powinieneś jechać do gazownika i zobaczyć czy wszystko ok bo to wygląda na zbyt ubogą mieszankę
Opublikowano
filtry wymieniłeś wszystkie ? mnie to wygląda na zalewanie się bo gdy dajesz gazu auto traci moc i sie zamula to albo świece albo coś z reduktorem
Opublikowano
bo ważny jest filtr gazu,a co do reduktora to on z czasem odmawia posłuszeństwa i albo sie go regeneruje albo kupuje nowy tym bardziej że masz instalacje od 6 lat mógł sie już wykończyć

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.