Skocz do zawartości

SWAP BMW E32 SILNIK MERCEDESA W124 3.0D


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam jest tu jakis ogarniety mechanik ktory by doradzil o swapie?Nie obchodzi mnie krytykujace odp na ten temat,mam bmw e34 2.4td ale chcialbym posiadac e32 w dieslu , wiec chialbym wlozyc do bmw e32 silnik merola od w124 3.0diesel ..dlaczego? po pierwsze silnik nie do zajeb.. o po drugie spalanie o po trzecie rope mam po 3.50 polska:-), byla na allegro e34 z takim silnikiem i gosc mowil ze tylko trzba wymienic silnik ze skrzynia wał i most ,te silniki nie posiadaja komputera wiec nie ma co przekladac wiazek kabli:-) zainteresowanych prosze o spokojna odp:-)pozdr
Opublikowano
Hey, powiem ci ciekawy pomysł... jednak jest to bardzo nieopłacalne jeżeli już myślisz o oszczędności. :D więc jeżeli o takowej mowa to może lepiej kupić używaną instalację sekwencyjną LPG ? gaz jest póki co za 2.80-2.90. weź pod uwagę też to że e32 waży 1700-1900 kg także troszkę więcej spali ci ten "silniczek" :D, koszty będą porównywalne a różnica ogromna... zależy też jaki silnik masz w e32... Nie polecałbym takiej przeróbki, ale twój wybór, daj znać jak uda się zrobić takiego swapa ;).
Opublikowano

Miałem kiedyś 124 3.0 D i poniżej 12 litrów mi nigdy nie zszedł, wiec nawet tankując po 3,5zl/l to wychodzi ponad 40zł/100km

Pozdrawiam

Opublikowano
Witam jest tu jakis ogarniety mechanik ktory by doradzil o swapie?Nie obchodzi mnie krytykujace odp na ten temat,mam bmw e34 2.4td ale chcialbym posiadac e32 w dieslu , wiec chialbym wlozyc do bmw e32 silnik merola od w124 3.0diesel ..dlaczego? po pierwsze silnik nie do [bAD].. o po drugie spalanie o po trzecie rope mam po 3.50 polska:-), byla na allegro e34 z takim silnikiem i gosc mowil ze tylko trzba wymienic silnik ze skrzynia wał i most ,te silniki nie posiadaja komputera wiec nie ma co przekladac wiazek kabli:-) zainteresowanych prosze o spokojna odp:-)pozdr

 

 

 

 

 

:duh: :duh: :duh: :duh: :duh: :duh: :duh: to jest spokojna wypowiedz nie chce się uruchamiać :duh: :duh: :duh: :duh: :duh: :duh:

Opublikowano
witam, grzecznie powiem swoje zdanie na ten temat gdzie trochę się na tym myślę ze znam ;) ok silnik idzie przełożyć ale wątpię ze rozstaw lap z silnika będzie ten sam (więc musisz już kombinować, coś spawac itd), z skrzynie mniejszy problem bo można na latwy sposób zrobić jakąś poduchę do niej, ale największe problem zaczynają się za wałem , dyfer jest inny, polos są inne co za tym idzie to i piast, piasty nie włożysz jak nim wymienisz całego tylnego zawieszenia a to też się nie zgra.. lepiej w dobre lpg to wsadzić i mieć auto oryginalne niż kombinować i w połowie pracy się poddać bo coś ..
Opublikowano

Wszystko da się zrobic mocowanie silnika czy skrzyni to najmniejszy problem !

nie wiem po co zmieniać dyfer chyba ze chodzi tu jedynie o kwestie jego przełożenia

wdg mnie jedynymi trudnościami jakie napotkasz na takim swapie to wał napędowy

Ale i tak uważam ten pomysł za dość dziwny zeby serce MB było w BMW

Opublikowano
Historia lubi sie powtarzac , gdzies w polowie lat 50-tych jak sie nie myle Mercedes o pici klak nie kupil BMW i juz wtedy mogly powstac takie dziwne hybrydy , ale skoro juz musisz jezdzic na paliwie do traktorow to czemu nie wrzucisz 2,5 albo 3,0 z BMW? Chodzi zapewne o to , ze motor z MB jest nieskomplikowany w ogarnieciu? Tak czy siak , zycze powodzenia

Inni tez dostarczaja Radość z jazdy :)

http://img222.imageshack.us/img222/4316/drivingpleasure2.jpg

Opublikowano
Historia lubi sie powtarzac , gdzies w polowie lat 50-tych jak sie nie myle Mercedes o pici klak nie kupil BMW i juz wtedy mogly powstac takie dziwne hybrydy , ale skoro juz musisz jezdzic na paliwie do traktorow to czemu nie wrzucisz 2,5 albo 3,0 z BMW? Chodzi zapewne o to , ze motor z MB jest nieskomplikowany w ogarnieciu? Tak czy siak , zycze powodzenia

 

Hej, nie porównuj wytrzymałości silników diesla BMW z mercedesem. Te silniki od 2.0 do 2.5 to jest legenda do dziś. Uważam, że 3.0, ten który chce włożyć autor ma już kilka wad, ale to i tak jest o niebo lepiej niż M51. 3.0 z BMW to nieporozumienie, bo to przecież CR, czyli początek schyłku niezawodnych diesli.

pozdrawiam Bartek

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.