Skocz do zawartości

jaanigaa

Zarejestrowani
  • Postów

    59
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E92 320d N47
    2008r

Osiągnięcia jaanigaa

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Doszedł, wszystko śmiga ! Dziekuje :)
  2. Witam, Mam auto po mapie ( w lutym robilem ale wiecej przy niej grzebie niz jezdze wiec problem poruszam dopiero teraz). Od poczatku borykam sie z problem mocy. Główniej jej brak chociaż czasem potrafi się obudzić. Z poczatku myslałem że może klapki jakoś stoja w zamkniętej pozycji więc kolektor out i je wywaliłem - bez zmian. Myšlałem że turbo może stoi na zmiennej geometrii - akurat u kolegi zmienialismy turbo (ładnie ciagło tylko było już lekko rozlane po zapchanym dpfie) więc żeby wykluczyć swoje to wsadziłem jego - to samo, bez zmian. Sprawdzałem lunchem to pokazuje mi zaciagane powietrze zalecane: 1100 mbar a rzeczywiste zaciagane ok 550/600 mbar (w wartosciach kgH nie mam w kompie zalecanych wiec na tym sie nie bazowalem) Teraz mam pytanie, czy zalecane zaciagne powietrze jest dyktowane przez ECU (w tym przypadku po mapie) i kalkulowane na bierzaco przez map sensor ? W silniku diesla nie ma przepustnicy jako przepustnicu tylko do gaszenia auta, wie ktoś jak sprawdzić ja w N47? Wystarczy odpiać i zobaczyć czy jakaś zmiana ? Nie słychać nigdzie syczenia (nieszczelny uklad doladowania), brak bledoe (jedynie o swiecach), z wydechu czuć nie dopalone ropsko. Mapa może być zła czy coś jeszcze przeoczyłem? W razie “w”: Wtryski sprawdzone Kompresja sprawdzona Wszystkie pozostale odczyty z czujnikow sà porownane z odczytami od kolegi i sa zblizone, jedynie zaciagne powietrze się rozni. Mape robilismy w tym samym miejscu. Dziękuje za podpowiedzi
  3. Dzisiaj lub jutro dojdzie nowy, sprawdze i potwierdze mam nadzieje że miałeś racje :)
  4. Jeden używany a drugiego finalnie dalem koledze do „naprawy”
  5. Witam, Mam problem z swoim glow plug relay (nie wiem jak się to nazywa dokładniej - tak mi zawsze wyszukuje po ebayu i w realoem) Zaczeło się od wyskakującego „start/stop failure” i prześwietliłem auto to że nie grzeje na 1świecy - świece wymienione (jedna urwana w trakcie ale wywiercona i wszystko ok). Teraz pokazuje bład że brak połaczenia z glow plugiem, zamówiłem jeden z ebaya i pokazuje wszystkie 4 świece że padniete. Sprawdziłem kable z glow pluga do świec to są wszystkie ok. Napięcie z alternatora dochodzi. Wie ktoś gdzie szukać problemu?
  6. Witam wszystkich, pytanie dotyczy grzanych foteli. Jakiś czas temu dokładałem do swojego auta fabryczna navi (sam robiłem retrofita) i z dawcy wytargałem też fotele skórzane z grzaniem. Zmieniałem panel od klimatyzacji z dawcy żebym mogł złożyć wszystko jak należy z CIC więc mam na ta chwile przycisk do właczenia podgrzewania i fotele. Jak to wszystko z soba złaczyć zeby grzało? Jakiś dodatkowy sterownik jest potrzebny ?
  7. Witam wszystkich, pytanie dotyczy grzanych foteli. Jakiś czas temu dokładałem do swojego auta fabryczna navi (sam robiłem retrofita) i z dawcy wytargałem też fotele skórzane z grzaniem. Zmieniałem panel od klimatyzacji z dawcy żebym mogł złożyć wszystko jak należy z CIC więc mam na ta chwile przycisk do właczenia podgrzewania i fotele. Jak to wszystko z soba złaczyć zeby grzało? Jakiś dodatkowy sterownik jest potrzebny ?
  8. Będzie bo jest to to samo, ale e92 chyba droższe z racji samej budy
  9. Podepnę się do pytania. Zrobiłem retrofita u siebie i do golasa włożyłem CIC z comboxem na usb też, zakodowałem prawie wszystko.. bez tego USB w podlotkietniku i w schowku. Ma ktoś może „wiersz” do tego? Nigdzie nie umiałem znaleść. Może ktoś też ma kod do navi z małym wyświetlaczem? Znalazłem tylko na duże i lekko mi przycina ekran. Będę wdzięczny
  10. Ostatnio myślałem nad podobnym swapem (2.0 do 3.0) ale jest za dużo kombinowania. 2.5d to jest 3.0 słupek = 6 cylindrow = 6 kabli do świec etc 2.0 to tak samo jak 1.8d, 1.6d = 4 cylindy = 4 kable do świec etc Do przekładki cała elektryka silnika, wał, dyfer ... w Twoim wypadku lepiej szukać 3.0 walnietej. Jak się myle to proszę mnie poprawić.
  11. Mam cały osprzęt z 325d z 2012r . Wszystko conz radiem zwiazane kodowałem, nie pomyślałem nawet o panelu klimy a śmiga. Jak się nie mylę to 320d to 4 gary a 325d to 6 garów
  12. Mi się wydaje że panelu klimatyzacji nie trzeba kodować ! Robiłem u siebie retrofita nawi i musiałem też wymienić oanel - plug & play
  13. Albo po vinie na realoem albo zmierzyć na aucie
  14. Właśnie to robiłem, wszystko wróciło do normy po odpięciu modułu w bagazniku (nie pamietam nazwy) ale odpowiedzialnego za streeming bluetoth etc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.