Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam problem

 

rano próbuje odpalić Bmke i okzuje sie że nie mam sprzegła , pedał chodzi zerowym oporem , wczoraj jeździłe bez jakilkolwiek problemów

 

czy w BMW sprzegło jest na linke czy hydraulkiczne ???

 

Pomocy

 

zaraz wjade na kanał i zobacze bliżej

 

co mogło mi polecieć ?????

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

Opublikowano
chyba jest hydrauliczne po po odjechaniu na betonie została ładna plamka - olej to na pewno nie jest , musiałem w takim razie przewód uszkodzic - musi być jakiś zbiorniczek tylko nie moge na razie znaleźć

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

Opublikowano
Jak byś chwilkę poszukał na forum to pewny jestem że znalazłbyś informacje o tym że sprzęgło jest hydrauliczne i korzysta z płynu hamulcowego.
http://i3.tinypic.com/w1v0w6.jpg
Opublikowano

w zbiorniczku płynu hamulcowego stan płynu mam w normie - a sprzegło nie działa , mam wyciek przy skrzyni w siłowniczku - tyle co na szybko ,

 

a próbuje już od pół godziny jakiś schemat znaleźć

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

Opublikowano
Wysprzęglik przy skrzyni do wymiany

:search:

Dokładnie :( . Widziałem kiedyś reperaturkę na allegro, ale znając życie to nie wiele pomoże ponieważ cylinder w którym pracuje tłoczek też ulega zużyciu.

http://img291.imageshack.us/img291/9725/3500ga.jpg

Pozdrawiam

Paweł

Opublikowano

ok dolałem płyn , odpowietrzyłem układ i ok działa na razie , bede musiał pilnowac stanu płynu hamulcowego do wymiany wysprzeglika , w sumie to pierdoła dobrze że mi sie to wdomu stało a nie w trasie :) , a o wycieku nie widziałem musiało mi to polecieć niedawno

 

dzięki za pomoc

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

Opublikowano
w sumie to pierdoła dobrze że mi sie to wdomu stało a nie w trasie

 

Biegi można zmieniać również bez sprzęgła (ale tylko w sytuacjach awaryjnych, a nie dla zabawy :) )

Mój brat przyjechał bez sprzęgła z Chorwacji

Opublikowano

Duperel w tym sensie że naprawa nie dużo mnie bedzie kosztowała ,(pierwsza myśl była że pompa mi poleciała a one tanie nie są ) wyciek nie mam duży po prostu poleciało mi pewnie niedawno a nie mam nawyków by sprawdzać codziennie stan płynu chłodzącego ,

 

niestety musze przez pare dni pilnować bo odpowietrznie układu gdzieś na ulicy przy moim niskim zawieszeniu praktycznie jest niemożliwy ,

no a bez sprzegła wiadomo daleko sie nie zajedzie

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
wymiana wysprzęglika to kwestia max 40min... a nowy wysprzęglik w sklepie nie w ASO to koszt 85zł bo za tyle kupowałem ze 3 miesiące temu dla znajomego
Opublikowano
Miałem identyczny problem! Dolałem płynu hamulcowego którego miałem pomiędzy dolna kreska a gorna( teraz mam po sam korek ) odpowietrzylem sprzegło i wszystko wrocilo do normy!
Opublikowano
Pnowie mam pytanie! Jestem młodym kierowcą i muszę zaznaczyć, że moja wiedza na temat samochodów jest żadna- dopiero się uczę. Kupiłem tydzień temu BMW 318 ti. Po wczorajszej jeździe zaparkowałem samochód pod blokiem i wszystko było OK. Rano chce jechać do pracy, a problem ten sam co u poprzedników. Biegi nie wchodzą, sprzęgło chodzi bez najmniejszych oporów - poprostu jest "luźne" choć wraca -po odłozeniu nogi- w górne położenie! Ja pojechałem do pracy a Ojciec scholował samochód do warsztatu. W warsztacie stwierdzili, że samochód ma "spalone sprzęgło" i rozwalone 2 siłowniki. Śladów wycieków podobno nie było. Cenę nowego sprzęgła + 2 siłowniki i robociznę podali 2200 zł. Wiem, że już jest za późno bo się na to zgodziłem, ale chcę zapytać czy przy takich objawach możliwa jest tak "diagnoza" jaką podali mi fachowcy w warsztacie, czy poprostu okazałem się frajerem i dałem się nabrać? Wiem, że na odległośc trudno jednoznacznie określić przyczynę i zdiagnozowac co się stało, ale pytam tylko o mozliwe przyczyny takich objawów jak "brak sprzęgła". Widzę, że u moich poprzedników wystarczyło uzupełnić płyny i odpowiedszyć sprzęgło oraz ewentualnie wymienić wysprzęglik. Ciekawe czy te czynności mogły "ruszyć" moja Betkę. Przepraszam za dość trywialne dla niektórych pytanie, ale odpowiedź na nie napewno będzie dla mnie miała duze znaczenie w przyszłości. Z góry dziękuję i Wszystkich serdecznie pozdrawiam...
Opublikowano

Koszt wysprzęglika to coś koło 100 złotych.

A ja kupiłem sobie zestaw naprawczy za 10 złotych i śmiga jak marzenie :norty:

BMW E30 316i 1.8 M10B18 coupe

BMW E30 318i M40 coupe

BMW E34 525td touring

Opublikowano

zadaj pytanie sobie sam czy dzień wcześniej cieszyłeś się autem zarzynając je jak się da??? jesli zaś jeździłeś spokojnie i zaparkowałeś jak człowiek to wychodzi na to że okazałeś się frajerem bo na 100% zapowietrzyło sie sprzęgło !!! nie musiało być wycieku wystarczy że w zbiorniczku masz mało płynu i będzie taki efekt!!! a teraz pytanie jakie dwa siłowniki w sprzęgle????? myślę że będzie dobrze jak pojedziesz i zabierzesz to auto od goscia!!!! kupisz sobie za 80zł wysprzęglik i sam go założysz??? i jeszcze sprzęgło to koszt max 700zł !!! ja kupiłem do siebie nowego SACHSA za 530zł ale zkąd on wymyślił ci 2200zł

 

zabierz auto od złodzieja i naciągacza!!!!!!!!!!

Opublikowano
Jeździłem spokojnie - tak mi się przynajmniej wydaje. Auto mam tydzień - i być może to sprzęgło to wina poprzedniego właściciela. Mechanik pokazał jak wygladała tarcza od sprzęgła. Na moje -mało doświadczone- oko wyglądała na zjechaną no i wszystko dookoła (chodzi mi o cały układ -docisk, tarcza i reszta) były czarne "osmolone". Więc może dobrze, że je wymienię. Jeżeli chodzi o cenę to tak: sprzęgło 840 zł, siłowniki ( nie od sprzęgła ) po 300 za sztukę + robocizna około 600 zł z VAT i jeszcze 100 zł za uzupełnienie wszelkich płynów poprawienie elektryki (xenony). Stąd cena około 2200 zł. Teraz pojawia się pytanie czy dobrze robię wymieniając sprzęgło - nawet jeżeli wcześniej opisane przeze mnie objawy nie były spowodowane wina tego mechanizmu. Samochód jest z 98 roku i ma przejechane 137 tys km. Dziękuję przede wszystkim za odpowiedź na moje pytanie. Pozdrawiam. Jeżeli wrsztat okarze się, miejscem naciągaczy to zamieszcze dokładną nazwe i adres na forum. Napisze narazie tylko, że mieści się w Mościskach pod Warszawą.
Opublikowano

Sprzęgło tak jak pisze Gracus kosztuje coś koło 500 złotych, więc te 8 stówek to lekka przesada.

 

Jakie siłowniki, jeżeli nie od sprzęgłą ??

W układzie sterowania sprzęgłem są dwa siłowniki, jeden w kabinie drugi przy sprzęgle, jednak nie wierze w to że przy aucie z 98r i przebiegu 137tys km padły oba.

Zresztą zestaw naprawczy to koszt 10 złotych !!!!!

Ja bym tego mechanika chyba powiesił, domyślcie się na czym :norty:

A te sto złotych za płyny... normalnie ręce opadają.

Żal mi jedynie ludzi których tak naciągają, bo wiem że nie każdy interesuje sie motoryzacją i wie co w aucie siedzi, a taki fachura tylko na to czeka :mad2:

BMW E30 316i 1.8 M10B18 coupe

BMW E30 318i M40 coupe

BMW E34 525td touring

Opublikowano

Pół biedy ja zapłacisz te 2200zł i rzeczywiscie ci wymienią to wszystko uczciwie na nowe i fachwo!!! Bedziesz wiedział na czym jedziesz:)

Ale jak cie oszukają i wsadzą reperaturki i doleja płynu to nie dobrze, nie zazdroszcze :/

BMW 318i E30
Opublikowano
Jadę zaraz zobaczyć co tam i jak w samochodzie robią. Oczywiście zażyczę sobie pokazania części, które wymienili (tych starych też). Siłownik poszedł jeden na pewno (od spodu -w okolicach sprzęgła ). No zobaczymy co to będzie. Wiem jedno, że zacznę napewno bardziej się interesować moim BMW i że zanim coś zrobię to najpierw zapytam tutaj - bo zrobiłem zupełnie odwrotnie :( Za naprawę dostanę fakturkę, więc wszystko sobie przeanalizuję. Chcę podziękować wszystkim, którzy starali się mi pomóc odpowiadając na mojego posta. Serdecznie Wam D*Z*I*Ę*K*U*J*Ę !!
Opublikowano

Nie ma za co dziękować po to w końcu jest to forum aby sobie pomagać :8)

 

W przyszłości pytaj wcześniej, na pewno ktoś pomoże.

BMW E30 316i 1.8 M10B18 coupe

BMW E30 318i M40 coupe

BMW E34 525td touring

Opublikowano
Jadę zaraz zobaczyć co tam i jak w samochodzie robią. Oczywiście zażyczę sobie pokazania części, które wymienili (tych starych też).

 

 

hehehe cześci zuzytych to oni tam mają całe zaplecze:) więc moga ci pokazac prawie każda jaka sobie wymyślisz, a jesli jadą na oszukiwaniu jakie tu moze miec miejsce to napewno mają inne do pokazania, rozumiesz??:)

BMW 318i E30
Opublikowano

Boże ludzie jak wy sie dajecie robić tym bezdusznym warsztatom i mechanikom.

Najprawdopodobniej wyciek płunu hamulcowego albo wysprzęglik.

Sprzęgło oryginalne w moim 325 e36 kompletne Sachs 600 zł wymiana 200 zł i robił to dobry warsztat padło łożysko oporowe ale zrobiłem komplet.

Jak mogło sie spalić sprzęgło w jedna noc pod blokiem.

Opublikowano
Boże ludzie jak wy sie dajecie robić tym bezdusznym warsztatom i mechanikom.

Najprawdopodobniej wyciek płunu hamulcowego albo wysprzęglik.

Sprzęgło oryginalne w moim 325 e36 kompletne Sachs 600 zł wymiana 200 zł i robił to dobry warsztat padło łożysko oporowe ale zrobiłem komplet.

Jak mogło sie spalić sprzęgło w jedna noc pod blokiem.

 

 

wierzysz ze oni wymienia sprzęgło?????? :mad2:

ale sobie skasują forsy :jawdrop: za friko, gratuluje

BMW 318i E30

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.