Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
Ja również od zawsze u nich robię wszystko w 3 BMW :cool2: Ile zajęła im wymiana? Widziałeś na zapleczu n47 z pękniętymi blokami? :norty: Jakieś miesiąc temu jak tam byłem robili parę :norty:

 

Pokazali mi parę usterek N47 i opowiedzieli kilki historii . Poza tym że ten motor jest bardzo żywy i mało pali, jest awaryjny nie dużo mniej od poprzednika . Chodzi jak traktor M47 dużo ciszej i ładniej .

 

Tylko kolega ekspert z forum i google K8v8M mówi że ten silnik to przełom :D .

 

p.s

 

4 dni robili .

Edytowane przez marcin04
  • Odpowiedzi 3,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Fotosik.pl jak nie wymieniłeś wału to jak zeby naprawione?

 

Ja mam silnik C . Pisałem że mechanicy pokazywali wal z silnika A gdzie zęby wyrobione i konieczna wymiana rozrządu i wału .

Opublikowano

Nawet jak słyszałem nowe n47 to dźwiękiem rzeczywiście przypomina traktor, m47 nie pracuje ładnie, ale na pewno nie jak n47. Mało pali i dynamiczny to nie podważalne zalety.

 

A o przełomie z tym silnikiem napisał chyba połowę swoich postów, błazenada.

Opublikowano
faktycznie miedzy 20d M47 a 20n47 roznica nie jest tak duza al 20d m47 do n47 23d po 2010 to juz przepasc .... a niestety mam mke i mocy mi brakuje... i nie bardzo jest ja skad wykrzesac...
Opublikowano
Cypis na 220ps zrobisz :cool2:

Z mocnym kombinowaniem i dużym ryzykiem na obrócone panewki lub pęknięcie wału. :nienie:

Kwestia ile będzie jeździł jeszcze. W trójce N47 jest dostępny fabrycznie z moca ponad 200 KM, zrobic można i na 270-280 samym chipem, ale to juz tylko w jedynce gdzie jest biturbo po 2010 lub w alpinie D3.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
spokojnie 230 ..... panewki nic do tego nie maja.. ponowny remap planuje na czerwiec... na spokojnie... do tego czasu poprawie pare glupstw w m47 i bedzie mu lekko i silnik zawsze bedzie oddychal czystym chlodnym powietrzem..
Opublikowano

Maja maja. Jesli zwiekszysz moc bez zwiększania momentu to owszem panewki nic do tego nie maja. Niestety tak sie nie da i zarówno wał, który tez potrafi peknac jak i panewki bedą bardziej obciążone. Przy automacie nie jest to moze takie straszne bo on i tak przy ściśnięcie gazu na maksa zredukuje i wejdzie na obroty gdzie moment jest niższy ale przy ręcznej skrzyni radzę ostrożność. W tym silniku panewki siadaly nawet na standardowym sofcie.

Oczywiście to takze kwestia smarowania. Jesli cos w tej kwestii poprawiasz i będziesz ostrożny to możliwe ze silnik przeżyje.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Mnie tego tłumaczyć nie musisz natomiast innym może Sie przydać. W m47 należy bardzo dbać o olej I czystość kanałów smarowania więc jeśli chcecie uniknąć usterek w m47 porostu plukanka co wymiane czyli max 15kkm. Mój m47 ma 250kkm i ponad 100kkm po remapie. Turbo zero luzow.. Zero problemów z wtryskamki itp. Nnatomiast pali sporo. Kabel mam w domu diagnostyke robie raz na miesiąc by wszystko było pod kontrolą. Temperatury, cisnienia, swiece itp. Jak się dba... To auto chodzi jak trzeba.
Opublikowano
Cypis na 220ps zrobisz :cool2:

Z mocnym kombinowaniem i dużym ryzykiem na obrócone panewki lub pęknięcie wału. :nienie:

Kwestia ile będzie jeździł jeszcze. W trójce N47 jest dostępny fabrycznie z moca ponad 200 KM, zrobic można i na 270-280 samym chipem, ale to juz tylko w jedynce gdzie jest biturbo po 2010 lub w alpinie D3.

 

Pokaż takiego 123d w którym bezpiecznie podniesiono moc do 280 km samym chipem. Przy takim programie jest piekło w dolocie, a żywotność i tak słaba tego silnika dramatycznie spada.

Opublikowano
Panowie . 150 km po wymianie rozrzadu zapalila mi sie kontrolka zbyt malo plynu w chlodnicy . Co sie moglo stac ? Dolalem plynu ,ale nie wiem czy dalej jezdzic .
Opublikowano (edytowane)
A na jakiej podstawie Ty stwierdzisz ze jest bezpiecznie lub nie ? Miałem ~270 Koni, a nie kilometrów bez żadnych problemow.

 

Napisałem Ci czemu przy 280 nie jest bezpiecznie, znów masz problemy z czytaniem, bo to już nie kwestia zrozumienia?

 

~270 czyli 261,9? Czy tak Ci się machnęło o 280?

 

miałeś czyli wróciłeś do serii czy jak?

 

Panowie . 150 km po wymianie rozrzadu zapalila mi sie kontrolka zbyt malo plynu w chlodnicy . Co sie moglo stac ? Dolalem plynu ,ale nie wiem czy dalej jezdzic .

 

 

Na razie dolej. Ile ubyło?

Edytowane przez qwertykk
Opublikowano
Panowie . 150 km po wymianie rozrzadu zapalila mi sie kontrolka zbyt malo plynu w chlodnicy . Co sie moglo stac ? Dolalem plynu ,ale nie wiem czy dalej jezdzic .

uszczelka pod głowicą nowa?

Opublikowano
A na jakiej podstawie Ty stwierdzisz ze jest bezpiecznie lub nie ? Miałem ~270 Koni, a nie kilometrów bez żadnych problemow.

 

Napisałem Ci czemu przy 280 nie jest bezpiecznie, znów masz problemy z czytaniem, bo to już nie kwestia zrozumienia?

 

~270 czyli 261,9? Czy tak Ci się machnęło o 280?

 

?

http://img.photobucket.com/albums/v708/K8v8M/2ee47a8458d8b74bac004704959e8d48.jpg

 

Widziałem wykresy na 285 KM z tego co pamietam.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Samym chipsem na 285? To dawaj. Żaden tuner (normalny) nie zrobi takiego programu seryjnemu 123d, a szczególnie Kowalskiemu z ulicy - pomijam kwestię wydolności na seryjnych gratach...
Opublikowano
Panowie . 150 km po wymianie rozrzadu zapalila mi sie kontrolka zbyt malo plynu w chlodnicy . Co sie moglo stac ? Dolalem plynu ,ale nie wiem czy dalej jezdzic .

uszczelka pod głowicą nowa?

Nie . Wymienili tylko kompletny rozrzad olej i filtry . Przed naprawa nigdy nie bylo problemu z plynem..

Opublikowano
Panowie . 150 km po wymianie rozrzadu zapalila mi sie kontrolka zbyt malo plynu w chlodnicy . Co sie moglo stac ? Dolalem plynu ,ale nie wiem czy dalej jezdzic .

 

Na razie don't worry.

Jak poprzednik sugerował dolej i obserwuj. W czasie wymiany rozrządu miałeś spuszczony cały płyn. Po montażu został na pewno zalany i odpowietrzany ale czasami już podczas samej eksploatacji potrafi się układ "do-odpowietrzyć" i wtedy trzeba po prostu dolać.

Życzę, aby to był ten przypadek. :D

Opublikowano
A na jakiej podstawie Ty stwierdzisz ze jest bezpiecznie lub nie ? Miałem ~270 Koni, a nie kilometrów bez żadnych problemow.

 

Napisałem Ci czemu przy 280 nie jest bezpiecznie, znów masz problemy z czytaniem, bo to już nie kwestia zrozumienia?

 

~270 czyli 261,9? Czy tak Ci się machnęło o 280?

 

miałeś czyli wróciłeś do serii czy jak?

 

Panowie . 150 km po wymianie rozrzadu zapalila mi sie kontrolka zbyt malo plynu w chlodnicy . Co sie moglo stac ? Dolalem plynu ,ale nie wiem czy dalej jezdzic .

 

 

Na razie dolej. Ile ubyło?

 

Ubyło jakieś pół litra .

Opublikowano
Panowie . 150 km po wymianie rozrzadu zapalila mi sie kontrolka zbyt malo plynu w chlodnicy . Co sie moglo stac ? Dolalem plynu ,ale nie wiem czy dalej jezdzic .

 

Na razie don't worry.

Jak poprzednik sugerował dolej i obserwuj. W czasie wymiany rozrządu miałeś spuszczony cały płyn. Po montażu został na pewno zalany i odpowietrzany ale czasami już podczas samej eksploatacji potrafi się układ "do-odpowietrzyć" i wtedy trzeba po prostu dolać.

Życzę, aby to był ten przypadek. :D

 

No właśnie jeżeli spuszczali płyn to mogło się tak stać . Dziś się tam nie dodzwoni . A mogli nie spuszczać płynu?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.