Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 3,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Naprawdę N47 to bardzo dobra jednostka, chociaż czyta się o problemach z łańcuchem. Celowo mówię, że się czyta, bo ja tylko czytam. Nie widziałem.

Swoją drogą to podobnie jak z Yeti, też czytam ale nie widziałem :roll: :twisted: :mrgreen: :norty:

Wiem wiem, są tacy, którzy widzieli zerwany łańcuch. Ale są też tacy, którzy widzieli Yeti :duh:

:D Rozumiem ze piszesz to jako mechanik a nie uzytkowanik. Bo ja to co wczesniej napisalem ,napisalem na podstawie swojego doswiadczenia ze skladania takich silnikow od ponad roku. Mam calkowicie odmienne zdanie. A jesli jeszcze ktos mi mowi ze ma od nowosci samochod i przebig 150tys i blok przywozi z peknieciem. To ciezko mnie bedzie przekonac ze jest to dobre :nienie: .

Opublikowano
Naprawdę N47 to bardzo dobra jednostka, chociaż czyta się o problemach z łańcuchem. Celowo mówię, że się czyta, bo ja tylko czytam. Nie widziałem.

Swoją drogą to podobnie jak z Yeti, też czytam ale nie widziałem :roll: :twisted: :mrgreen: :norty:

Wiem wiem, są tacy, którzy widzieli zerwany łańcuch. Ale są też tacy, którzy widzieli Yeti :duh:

:D Rozumiem ze piszesz to jako mechanik a nie uzytkowanik. Bo ja to co wczesniej napisalem ,napisalem na podstawie swojego doswiadczenia ze skladania takich silnikow od ponad roku. Mam calkowicie odmienne zdanie. A jesli jeszcze ktos mi mowi ze ma od nowosci samochod i przebig 150tys i blok przywozi z peknieciem. To ciezko mnie bedzie przekonac ze jest to dobre :nienie: .

Dobre "mechanik" :norty:

Opublikowano

WItam,

 

 

Gdzie znajdę te statystyki? A poza tym znaleźć dobry egzemplarz z silnikiem M47 (163 PS) teraz troche trudno. Czy jest pewne i gdzie to sprawdzic od kiedy N47 ma poprawiony rozrząd? Bardzo prosze o odpowiedź ze szczegółowymi danymi. Pozdrawiam

Opublikowano
Naprawdę N47 to bardzo dobra jednostka, chociaż czyta się o problemach z łańcuchem. Celowo mówię, że się czyta, bo ja tylko czytam. Nie widziałem.

Swoją drogą to podobnie jak z Yeti, też czytam ale nie widziałem :roll: :twisted: :mrgreen: :norty:

Wiem wiem, są tacy, którzy widzieli zerwany łańcuch. Ale są też tacy, którzy widzieli Yeti :duh:

:D Rozumiem ze piszesz to jako mechanik a nie uzytkowanik. Bo ja to co wczesniej napisalem ,napisalem na podstawie swojego doswiadczenia ze skladania takich silnikow od ponad roku. Mam calkowicie odmienne zdanie. A jesli jeszcze ktos mi mowi ze ma od nowosci samochod i przebig 150tys i blok przywozi z peknieciem. To ciezko mnie bedzie przekonac ze jest to dobre :nienie: .

 

To źle rozumiesz po pierwsze, a po drugi nie mam zamiaru Cie do niczego przekonywać mechaniku... :mad2:

Opublikowano
Naprawdę N47 to bardzo dobra jednostka, chociaż czyta się o problemach z łańcuchem. Celowo mówię, że się czyta, bo ja tylko czytam. Nie widziałem.

Swoją drogą to podobnie jak z Yeti, też czytam ale nie widziałem :roll: :twisted: :mrgreen: :norty:

Wiem wiem, są tacy, którzy widzieli zerwany łańcuch. Ale są też tacy, którzy widzieli Yeti :duh:

:D Rozumiem ze piszesz to jako mechanik a nie uzytkowanik. Bo ja to co wczesniej napisalem ,napisalem na podstawie swojego doswiadczenia ze skladania takich silnikow od ponad roku. Mam calkowicie odmienne zdanie. A jesli jeszcze ktos mi mowi ze ma od nowosci samochod i przebig 150tys i blok przywozi z peknieciem. To ciezko mnie bedzie przekonac ze jest to dobre :nienie: .

 

To źle rozumiesz po pierwsze, a po drugi nie mam zamiaru Cie do niczego przekonywać mechaniku... :mad2:

Bardzo dziekuje koledze ze mi to uswiadomil. :duh:

Opublikowano
A jaki kto ma związek z łańcuchem?

 

Nic kolego. To jest tylko nie zwiazana z tematem odpowiedz na wczesniejsze watki.

Bylem pewien ze to forum, jest poto aby sie informowac o problemach innch uzytkownikow.

Zawsze ktos z forumowiczow moze miec podobne problemy i zaoszczedzic na niefachowych naprawach.

Niestety sa tacy,jesli tylko wejdzie im sie w temat zaraz cie obrzuca.

Opublikowano
A jaki kto ma związek z łańcuchem?

 

Nic kolego. To jest tylko nie zwiazana z tematem odpowiedz na wczesniejsze watki.

Bylem pewien ze to forum, jest poto aby sie informowac o problemach innch uzytkownikow.

Zawsze ktos z forumowiczow moze miec podobne problemy i zaoszczedzic na niefachowych naprawach.

Niestety sa tacy,jesli tylko wejdzie im sie w temat zaraz cie obrzuca.

Ja też myślałem że to forum techniczne. Przy byle czym człowiek jest zaszczekany a merytoryki =0.

W każdym razie cieszę się że piszesz bo przedstawiasz doświadczenie w temacie.

Opublikowano
To w N47 nie tylko łańcuchy pękają, ale i nawet bloki aluminiowe :shock: to ci udane silniki :duh: I tak niewiele palą , i takie niezawodne :mad2: byłem już blisko przekonania n47 ,ale teraz już nie, w M47TU2 takich rzeczy nie widziałem i myślę że nigdy nie zobaczę' 'brak słów''..
Opublikowano
A mógł byś rozwinąć ten temat o zaoszczędzeniu na niefachowych naprawach? Jakis konkret?

Prosze bardzo . We wczesniejszych postach opisalem osobe ktora miala auto od nowosc. Od okolo 130tys zaczelo powoli ubywac plynu chlodniczego. Auto zostalo rozebrane w jakims warsztacie z jego miejscowosci.Wymieniono uszczelke ,zrobiono glowice koszt 2500zl jakie juz zaplacil .Teraz klient trafil do firmy gdzie pracuje z zamiarem kupna silnika.Poniewaz problem pozostal. Powodem problemu byl blok .Moge sie zalozyc ze mechanicy nawet glowicy nie sprawdzili a pekniecie miedzy cylindrami wyszlo po dokladnym oczyszczeniu powierzchni. http://www.galerieallegro.pl/zdjecia/z180/1806020/small/1.jpg http://www.galerieallegro.pl/views/1806020/1.jpg

http://www.galerieallegro.pl/

Caly watek jest napisany o feralnym razrzadzie, dla mnie blok moze sie okazac jeszcze wiekszym niewypalem. A czas pokaze wraz z kilometrami.

Opublikowano
Masz może więcej takich fot? Co najczęściej jest przyczyną remontu silników które składasz?

pozdrawiam

http://www.hostpic.org/images/75oie_1992258bREE92Wx_2_.png

Pomogę w mojej okolicy przy diagnozie,kodowaniu itp. Free of charge.

Opublikowano
Masz może więcej takich fot? Co najczęściej jest przyczyną remontu silników które składasz?

Jak jest cos ciekawego to klikne aparatem. A o jaki silnik pytasz ? rozne silniki, rozne przyczyny. Jedno jest pewne ze wydluzenie przegladow olejowych zabilo nie jeden motor.A napewno nie pomagaja delikatemu rozrzadowi w N47.

Opublikowano
Ok, jesteś mechanikiem, ile do ciebie trafia silników N47 a ile M47?

Tylko weź to pod uwagę ze m47 to stare i niezawodne silniki z dużymi przebiegami, ma prawo coś się zepsuć ,a n47 to nowe i się sypią :?: , w taki sposób :duh: a, w m47 to jest nie do pomyślenia :norty:

Opublikowano

arkadius_k - wszystkie :D bom ciekawski i gdybym miał miał możliwość to bym przez ramię zaglądał :twisted:

Staram się zrobić wszystko co mogę sam przy swoim aucie o ile dam radę i czuję się na siłach a najczęściej to brak odpowiednich warunków mnie stopuje czasami.

Więc dawaj wszystkie ciekawostki jakie tam masz poukrywane :mrgreen:

PS

Poleciłbyś jakiś dobry ale nie kosmicznie drogi klucz dyno? Coś pomiędzy 10-100Nm? Gedore TARCOFIX K 1/2 10-100Nm 4550-10??

pozdrawiam

http://www.hostpic.org/images/75oie_1992258bREE92Wx_2_.png

Pomogę w mojej okolicy przy diagnozie,kodowaniu itp. Free of charge.

Opublikowano
M47 sypią się z powodu zużycia, natomiast N47 w wyniku wad fabrycznych.

Mówisz ze silnik ten jest przeznaczony na 100-200 tys km? Bo po takim przebiegu potrafią sie one zużyć.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Arcisz ten Gedore to świetny klucz, nie do zajechania ( pod warunkiem ze nie będziesz dokręcał na kąty). Ja mam 20 - 200.
Opublikowano
To w N47 nie tylko łańcuchy pękają, ale i nawet bloki aluminiowe :shock: to ci udane silniki :duh: I tak niewiele palą , i takie niezawodne :mad2: byłem już blisko przekonania n47 ,ale teraz już nie, w M47TU2 takich rzeczy nie widziałem i myślę że nigdy nie zobaczę' 'brak słów''..

 

Skrab trzymaj stara, dobra, sprawdzona jednostke M47N2 i dbaj o nia to bedziesz jezdzil dlugo albo jeszcze dluzej.

Ta jednostka napedowa to cos w stylu slawnych PD 1.9TDI u VW, ktore miliony kilometrow robily w Niemczech, a u nas w Polsce kazdy mial ponizej 200kkm i sie sypal.

Zreszta wraz z rozwojem techniki VW i ten silnik zepsul. Po prostu silnik byl tak dobry, ze kazda nastepna ewolucja byla metarialowo slabsza, a od 2008 roku chyba to nawet panewki tam sie wycieraja.

Juz kiedys w jakims innym watku prosilem o obiektywnosc, ale widze ze kolega K8v8M to jakis lobbing w temacie cudownosci N47 robi, albo bardzo sie zawiodl na M47N2.

A roznica w zuzyciu paliwa, hmm... litr mniej czy litr wiecej co za roznica. Poza tym zaczyna sie to robic nudne, ze kazdy watek jest sprowadzany do zuzycia paliwa tylko.

Sprzedam:

1. Agregat DSC kompletny

2. HCU do DSC nowka w atrakcyjnej cenie.

3. Junctionbox control unit - sterownik sterujacy elektronika auta.

Opublikowano
arkadius_k - wszystkie :D bom ciekawski i gdybym miał miał możliwość to bym przez ramię zaglądał :twisted:

Staram się zrobić wszystko co mogę sam przy swoim aucie o ile dam radę i czuję się na siłach a najczęściej to brak odpowiednich warunków mnie stopuje czasami.

Więc dawaj wszystkie ciekawostki jakie tam masz poukrywane :mrgreen:

PS

Poleciłbyś jakiś dobry ale nie kosmicznie drogi klucz dyno? Coś pomiędzy 10-100Nm? Gedore TARCOFIX K 1/2 10-100Nm 4550-10??

 

Najlepsze klucze to firmowe :D gdyz za darmo. A tak na powaznie uzywam KINGTONY.

Co do ciekawostek musialbym troche pogrzebac ale temat raczej na PV bo ten watek juz ma tyle stron i tematow ze ciezko go ogarnac.

Opublikowano

Arkadius. Mógłbyś napisać ile robiłeś w przeciągu ostatniego roku silników M47 a ile N47?

 

AndiT. Spoko ty lekka ręka wywalasz 20 tys na paliwo, ale naprawa za 4 tys to już wielki problem? Ciekawa logika.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.