Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam koledzy, mam e30 z m20b25, wydech zostal troche porzeźbiony przez poprzednika, mianowicie, dwururki od kolektora wchodza do środkowego tłumika który chyba nie jest oryginalny, a z tłumika środkowego wychodzi już jedna rura - 54mm - i idzie aż do tłumika końcowego który przerdzewiał na spawie i tymczasowo go odciąłem. mam wiec teraz prosta rure ktora konczy sie mniej wiecej nad półośką. Proszę powiedzcie mi jak m20b25 reaguje na wolny wydech, czym to grozi, jakie są wady/zalety. Jakie wydechy polecacie i czyta "seria' z allegro tlumików do czegoś się nadaje. chciałbym chyba wrócić do dwururki od silnika az do końca. co do dzwięku - może być głośno, samochód do jazdny nie koneicznie na co dzień. ;)

 

pozdrawiam i dzieki za każdą odpowiedź!

Opublikowano
rób przelot, reaguje tak że aż chce mu się oddychać :)

"Nikt nie wymaga od was samych zwycięstw.

Czasem i przegrać przychodzi.

Ale każdy ma prawo żądać od was ambitnej i nieustępliwej walki.

Nie dopuśćcie do tego, aby ludzie uznali was za niegodnych... podania ręki."

Henryk Reyman

http://img811.imageshack.us/img811/8193/mottol.jpg

Opublikowano

A miales u siebie pełen przelot ?

 

sugerujesz zebym i środkowy wywalil ? Czy lepiej zeby szła dwururka od samego silnika do końca czy może muszą się gdzieś w jedną schodzić ?

 

Proszę o jeszcze jakieś opinnie. ;P

Opublikowano
końcowy zrób na oryginale a tak to przelot na całości :)

"Nikt nie wymaga od was samych zwycięstw.

Czasem i przegrać przychodzi.

Ale każdy ma prawo żądać od was ambitnej i nieustępliwej walki.

Nie dopuśćcie do tego, aby ludzie uznali was za niegodnych... podania ręki."

Henryk Reyman

http://img811.imageshack.us/img811/8193/mottol.jpg

Opublikowano

jak tak zrobisz to końcowy szybko się przepali, a dzwięk będzie metaliczny

środek daj od 323i, a potem końcowy jakiś przelotowy allegrowy i będzie fajnie bulgotało

ewentualnie seria tylny przerobiony na przelot

możesz się pobawić z większą średnicą rur za środkowym tłumikiem

ja tak właśnie miałem, środek seria, a z tyłu przerobiony oryginał i brzmiało tak:

Opublikowano
Tylko Ty kolego masz M50 u siebie. Na czym polegać ma przeróbka końcowego tłumika ? goła pucha czy jak ? Ciężko na allegro środek od 323i znaleźć...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Mnie w m20b25 w e30 najbardziej odpowiadał oryginał, a już w ogóle kiedy na rurze między środkowym a tylnym pojawiło się kilka okrągłych nieszczelności, początkowo zupełnie naturalnie :)

Poważnie, robię tak do dziś w każdej 6-o cylindrówce jaką mam. Otwory pojawiają się przed końcowym. Przy normalnej jeździe normalnie gada przy wysokich obrotach jest bajka. Mówcie co chcecie, pusty tłumik będzie wył jak w polonezie a przy wyższych obrotach nie będzie można spokojnie porozmawiać. Oczywiście powiecie że to nie przystoi w tak szanownym aucie... :) cóż jak szkoda na supersprinta... :)

Polecam ostatni tłumik firmy polostrów. Po 3 latach użytkowania żadnych oznak zużycia! Cena natomiast śmieszna... Nigdy nie podobały mi się natomiast wszystkie basowe wynalazki tym bardziej takie made in allegro

 

PS. Jeśli ktoś pociągnął ze środkowego tłumika jedną rurę bardzo możliwe że silnik był zduszony, przez co mógł mieć gorsze osiągi i większe spalanie.

http://img842.imageshack.us/img842/1250/arto.png
Opublikowano
W mojej e30 m40b18 jest od dwururki wydech zrobiony w całości z nierdzewki. Końcowy tłumik z SUPERSPRINTa, zamiast środkowego puszka rezonansowa (oczywiście brak kata), jak na 1,8 litra gada ślicznie i zdecydowanie poprawiły się osiągi i autko ma więcej siły na wysokich obrotach, z praktyki polecam takie rozwiązanie...
Opublikowano

tak brzmi moje m20b25 ;]

 

w opisie szczegóły.

 

Jako, że samochód ten mam do upalania nie przeszkadza mi to, że jest głośno, choć bez obciążenia jest naprawdę cicho. ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.