Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Interesuje mnie temat wymiany seryjnej przekładni kierowniczej na "szybszą" . Widziałem taką do bmw serii '02. Produkowała to Alpina a kosztowała majątek (chyba dobrze ponad tysiąc euro). Zastanawiam się nad wymianą przekładni fabrycznej w moim E-36 325i cabrio na coś bardziej sportowego. Piszcie wyszstko co wiecie na ten temat (producenci, ceny, zalet, wady itp. ).

Opublikowano

Moze zainwestuj w przekladnie od e36 M3. Rozni sie przelozeniem. Normalne E36 ma przelozenie 16.8:1 a E36 M3 14.9:1

No i po co wydawac majatek, jak mozna taniej :D

(O=00=O)
Opublikowano

Z tego co piszesz to chodzi o e36 czyli jak przekladnia z e36 nie bedzie pasowac do e36??

Mozliwe ze koncowki drazkow bedziesz musial od razu wymienic bo moga byc inne.

Opublikowano
Wszystko sie da!!! Ja do siebie (e30) wlozylem przekladnie z e36. Na poczatku to smierc w oczach, bo lekki ruch kierownica i auto juz zmienialo pas ruchu, ale jak sie przyzwyczailem to teraz jest bajka.
(O=00=O)
Opublikowano
Wszystko sie da!!! Ja do siebie (e30) wlozylem przekladnie z e36. Na poczatku to smierc w oczach, bo lekki ruch kierownica i auto juz zmienialo pas ruchu, ale jak sie przyzwyczailem to teraz jest bajka.
(O=00=O)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.