Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Członkowie klubu
Opublikowano

Jak w temacie - chodzi mi o to jakie były objawy (np. glosna praca, stuki w silniku, inne), przyczyny wymiany i co tak naprawdę było najgorsze z wymienianych części rozrządu.

 

Mnie chyba czeka wmiana i nie wiem czy kupić komlet czy np. poszczególne częsci.

 

Z góry dzięki za odpowiedzi - Krzysiek.

BMW E84 2.8iX

BMW E31 840Ci M60B40

BMW Klub Polska

Opublikowano

Jak robisz lancuch to wymien wszystko. Robisz to raz na bardzo bardzo dlugo wiec zainwestuj i zrob to porzadnie.

Objawy to tak jak przy pasku - glosna praca rozrzadu.

Opublikowano

Witam!Po zakupie swojego klekota nosiłem się z zamiarem wymiany rozrządu chciałem go zamówić ale\ w najlepszym sklepie w mieście \ powiedzieli mi, że tylko jeden raz w swojej historii sprzedali taki rozrząd i to omegi a obrót mają wielki . Z czym ci pójdzie najtrudniej -ze zdjęciem kółka pompy wtryskowej .A najważniejsze a może bardziej ważne od łańcuchów to wymiana kółka na wale głównym-ślizgów łańcucha i napinacza . Centrino co to znaczy głośna praca paska rozrządu?

Pzr

Syrena z sercem od rekina!

http://img264.imageshack.us/img264/227/resize1yf.jpg


Duże Zdjęcie

Opublikowano
Krzyśku, a jakie masz objawy, że chcesz wymieniać rozrząd?
  • Członkowie klubu
Opublikowano

Są dwa objawy:

 

- robi mi stuku-puku w silniku i ewidentnie stuki te są od rozrządu,

- na komputerze rozłazi sie kąt wtrysku i też dziwnie mi jeżdzi, raz jedzie delikatnie na dotyk a raz ciężko - moc jest ale jakoś tak jak bym na ręcznym jechał (pompa tryskowa nowa, wustawione wszystko jak trzeba).

 

Krzysiek.

BMW E84 2.8iX

BMW E31 840Ci M60B40

BMW Klub Polska

Opublikowano
Centrino co to znaczy głośna praca paska rozrządu?

Nie napisalem glosna praca paska rozrzadu tylko glosna praca rozrzadu (tym bardziej ze w TDS`sie nie ma paska) jako calego ukladu - jezeli nie wiesz.

 

Nigdy nie slyszales jak chodza np rolki i napinacze jak maja zuzyte lozyska??

Opublikowano

Centrino napisałeś " Objawy to tak jak przy pasku - głośna praca rozrządu " osobiście gratuluję fenomenalnego słuchu, bo jesteś chyba jedyną osobą która potrafi na słuch zdiagnozować zużycie rozrządu\tego z paskiem\ .Wracając do dizli to tylko mi nie mów, że w silniku M51 nie ma paska rozrządu a są dwa łańcuchy :worried:

pozdrawiam

Syrena z sercem od rekina!

http://img264.imageshack.us/img264/227/resize1yf.jpg


Duże Zdjęcie

Opublikowano
Wracając do dizli to tylko mi nie mów, że w silniku M51 nie ma paska rozrządu a są dwa łańcuchy :worried:

pozdrawiam

 

ekskjuzmi ?

paski klinowe w swoim widzialem ale paska rozrzadu jeszcze nie

zh
Opublikowano
A ja z koleji nie widziałem pasków klinowych w tds tylko paski wielo rowkowe .Ten jak i poprzedni post to SZYDERA z mojej strony\ to informacja dla tych którzy nie potrafią czytać między wierszami\

Syrena z sercem od rekina!

http://img264.imageshack.us/img264/227/resize1yf.jpg


Duże Zdjęcie

Opublikowano
A ja z koleji nie widziałem pasków klinowych w tds tylko paski wielo rowkowe .Ten jak i poprzedni post to SZYDERA z mojej strony\ to informacja dla tych którzy nie potrafią czytać między wierszami\

 

nie kazdy rowek jest klinem - buhahaha ;-)

zh
Opublikowano

OKI Panie Kujawski. Piszesz ze musze miec super sluch skoro rozruzniam glosna prace rozrzadu od cichej. Ja napisze ze ty musisz byc wyjatkowo gluchy zeby nie slyszec jak pracuja uszkodzone lozyska na napinaczach i rolkach.

 

Wracając do dizli to tylko mi nie mów, że w silniku M51 nie ma paska rozrządu a są dwa łańcuchy

 

Sorki ale tego co napisales nie rozumiem

  • Członkowie klubu
Opublikowano

Oki - Panowie każdy może sie przejęzyczyć - po co sie kłócić - paski - łańcuchy - wiecie o co chodzi.

 

Wracając do tematu to faktycznie też słyszałem że padają napinacze i dlatego robi stuku-puku, co do reszty to chyba trzeba kupić wszystko - łańcuchy, koła, napinacz i łyżwy.

 

Jeszcze jedno - jaki może być koszt wymiany bo części to wiadomo - majątek :cry2:

 

Krzysiek.

BMW E84 2.8iX

BMW E31 840Ci M60B40

BMW Klub Polska

Opublikowano
Ojjj Krzysiu koszty koszty i jeszcze raz koszty . ja od sportowej jazdy musiałem wymienić rozrzadzik. Trzy zebatki dwa łańcuchy uszczelki , do tego poszło połamana łyżwa i przetarty napinacz. około 2500 zł u naszego partnera Klubowego. Wymiana około 1200 zł . Odłosy dochodziły z przedniej części silnika , jakby konik z podkowami latal po silniku lub szczur z metalowym ogonem.
Opublikowano
Odłosy dochodziły z przedniej części silnika , jakby konik z podkowami latal po silniku lub szczur z metalowym ogonem.

 

łojojoj :cry2: :mad2: Zdaje się, że mam to samo ... jak długo można z tym jeździć? Są jeszcze jakieś objawy poza tym ogonem?

A może znacie jakiś bank, na który łatwo napaść :norty:

Opublikowano
Wymiana 1200 zł :duh: , mój mechanik bierze 600 - chyba że dla mnie jest taka cena a dla innych jest wyższa.

 

Krzysiek.

 

Jeśli ktoś śpiewa powyżej 1 000 PLN ;) to warto może pojechać na drugi koniec polski by zrobić to z 60 % taniej ? :> dZIAŁ - polecane warsztaty ;>

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.