Skocz do zawartości

Strasznie kopci na zimnym i cieplym po wymianie wtryskow


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam,mam problem ze swoja e39 3.0d,mianowicie wymienilem wtryski,poniewaz przepuszczaly i juz sie nie miescily w normie,auto sie cale trzeslo na wolnych obrotach,wiec dalem do regeneracji.po zalozeniu strasznie kopci na czarno,az w oczy szczypie jak sie stoi przy nim :shock: ehe i wogole nie jedzie,wtryski dalem jeszcze raz do sprawdzenia i sa dobre,w czym moze twic problem?pomozcie koledzy :cry2:
Opublikowano

Rozumiem, że oznaczyłeś sobie który wtrysk jest na którym miejscu? Jeśli nie i po regeneracji zamontowałeś je "na pałę" jak leci to prawdopodobnie będziesz je musiał zakodować bo każdy wtrysk ma swój konkretny numer, który w kompie jest potem przypisany do konkretnego gara. Od sprawdzenia tego faktu bym zaczął...

Pzdr.

Opublikowano
Witam,dzwonilem dzisiaj do mechanika,poniewaz obecnie mnie w pl nie ma...Mechanik zalozyl wtryski na tzw "pale" ale z tego co mowil mi auto elektryk te wtryski nie sa programowane i to bez roznicy ktory gdzie bedzie,takze to chyba raczej nie bedzie to,chyba ze ktos mial jakies kodowane??to jest rocznik 1999r.juz mialem nadzieje ze to bedzie to,dzieki za podpowiedz
Opublikowano
najdziwniejsze jest to ze komputer pokazuje ze wtryski nie dzialaja tak jak powinny,a sprawdzalem w dwoch roznych serwisach i sa dobre a przypomne ze sa regenerowane...
Opublikowano

To dziwne, że Ci tak mówią bo mechanik do którego jeżdżę ze swoim autem - specjalizuje się w dieslach - mówił mi, że jeśli wymienia się maksymalnie do 2 wtrysków to wtedy nie trzeba ich kodować a po wyciągnięciu wszystkich (jak mi robił test ich sprawności na maszynie stacjonarnej) oznaczał je który gdzie siedzi bo inaczej musiałby je zakodować. Kwestia - czy wtryski w moim aucie (525d z 2003 r) są aż tak inne od Twoich w 530d z 99. Wydaje mi się, że to ta sama generacja wtrysków Common Rail - no chyba, że się mylę.

Pzdr.

Opublikowano
Witam,w Zielonej Gorze jest fachowiec od wtryskow i pomp wtryskowych,sprawdzil je,tez twierdzi ze one nie sa kodowane i bez roznicy ktory gdzie bedzie,kazal mi sprawdzic cisnienie na listwie,powiedzial ze moje wtryski dopiero zaczynaja przepuszczac przy 250 barach i pompa cisnieniowa moze juz nie dawac rady,dzisiaj ma byc to sprawdzane takze napewno napisze,dzieki wielkie za pomoc koledzy
Opublikowano
W E39 nie kodujemy wtrysków jak w nowszych modelach ale po wymianie więcej niż dwóch należy zresetować korekcje, jest w INPA.
Wszyscy wiedzieli że tego nie da się zrobić. Aż pojawił się jeden co nie wiedział...i zrobił.
Opublikowano

Czy zresetowac tez powinno sie wtryski po wymianie czujnika walka rozrzadu ? poniewaz wczesniej gdy czujnik byl uszkodzony wartosci w inpie poakazywaly mi na wszystkich zblizone do zera teraz bodajze 5 wtrysk odbiega od zera o jakies 300, zaczol samochod troche kopcic ale moze to przez zimno , na tescie wyszlo rowniez :

 

CO <= O,300% LIMIT a mam 0.055%

HC <=200PPM LIMIT a mam 41 PPM

LAMBDA 0.970-1.030 LIMIT a mam 1.008 to wartosci przy obrotach 2250-2750 RPM I :

Przy obrotach 575-875 RPM CO <=0.500% LIMIT a mam 0.218 % Czy wszystko ok?

Opublikowano
witam moj pierwszy post . Mam pytanie z jaka sila dokrecic wtryski ? leje mi sie z pod drugiego i bede wymienial podkladki i potrzebuje wiedziec z jakim momentem dokrecic z gory bardzo dziekuje pozdrawiam e39 2.5 td
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Witam,przepraszam za ta cisze,ze nic nie odpisywalem na temat mojego nieszczesnego bmw...wiec tak,wtryski pojechaly do firmy gdzie je regenerowali,po dwoch dniach zostaly odebrane,Panowie powiedzieli ze byly ok...wiec mechanik wlkrecil je spowrotem do silnika iiii samochod chodzi lepiej duzo lepiej,ale pojawil sie problem tego typu ze dym,ktorym kopci to najprawdopodobniej niespalone paliwo,mechanik chce sciagac glowice i zobaczyc czy zawory nie sa popalone i czy nie maja przeswitu,jest zle tylko na 5 cylindrze,na poczatku myslalem ze to wtrysk,ale mechanik zamienil je i dalej bylo na 5 cylindrze,wszystko w komputerze zrobil i powiedzial ze tylko zostala mechaniczna rzecz...co wy na to??podpowiedzcie mi,czy to moga tez byc pierscianie na tlokach??czy raczej te zawory albo szklanki??dziekuje z gory

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.