Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Dzisiaj rano kiedy włożyłem kluczyk do stacyjki (pozycja grzania świec żarowych) zapaliła się kontrolka sygnalizująca niski poziom płynu chłodzącego. Lampka zgasła i już się nie zapaliła. Należy dodać, że w nocy temperatura spadła do -15 C, a auto stało 2 kołami na chodniku, a 2 na jezdni (przechylone).

 

Pytania:

 

1. Czy chwilowe zapalenie się kontrolki mogło mieć związek z warunkami atmosferycznymi?

2. Jaki płyn chłodzący kupić w celu uzupełnienia jego stanu?

 

Z góry dziękuję za pomoc

Masz problem z DLR? Pisz...
Opublikowano

1. Może warto sprawdzić poziom płynu chłodniczego?? Sory ale nikt tu nie ma szklanej kuli żeby to zrobić za ciebie

2. Taki jak masz zalany teraz to kup i dolej jeśli trzeba dolać, jeśli nie wiesz jaki masz to kup jakikolwiek markowy mieszalny z innymi płynami. Ja mam Prestone, może być Dynagel itd

Opublikowano
1. Może warto sprawdzić poziom płynu chłodniczego?? Sory ale nikt tu nie ma szklanej kuli żeby to zrobić za ciebie

 

Zastanawiałem się czy napisać, że jutro jak auto będzie "zimne" sprawdzę poziom płynu, nie zrobiłem tego i oczywiście bez krytyki się nie obyło ;)

 

Tak czy siak dzięki za odpowiedź jaki płyn powinienem kupić

Masz problem z DLR? Pisz...
Opublikowano
tak w ogóle to masz wyciek płynu.

 

Czy oby na pewno? Czy płyn nie może parować itp?

Masz problem z DLR? Pisz...
Opublikowano
tak w ogóle to masz wyciek płynu.

 

Czy oby na pewno? Czy płyn nie może parować itp?

 

na pewno. płyn nie może parować bo pracuje pod ciśnieniem w układzie zamkniętym. są dwie opcje: albo ci wycieka albo miesza się z olejem lub jest spalany w silniku przez uszkodzoną uszczelke pod głowicą. raczej to drugie jest mało prawdopodobne, więc musi gdzieś cieknąć.

Opublikowano
Sprawdziłem poziom płynu i faktycznie pływak był za nisko. Uzupełniłem płyn, weszło ok 0,5 l sprawdzę jutro jak się sprawy mają
Masz problem z DLR? Pisz...
Opublikowano
tak w ogóle to masz wyciek płynu.

 

Czy oby na pewno? Czy płyn nie może parować itp?

 

na pewno. płyn nie może parować bo pracuje pod ciśnieniem w układzie zamkniętym. są dwie opcje: albo ci wycieka albo miesza się z olejem lub jest spalany w silniku przez uszkodzoną uszczelke pod głowicą. raczej to drugie jest mało prawdopodobne, więc musi gdzieś cieknąć.

 

w korku masz zawór ciśnieniowy i on może upuścić trochę płynu. Jeżeli korek jest niesprawny kończy się rozerwaniem zbiorniczka

Opublikowano
podłóz pod auto karton i po nocy zobaczysz czy coś kapie :) może to byc pierdoła jakaś jak uszkodzony korek, poluzowana opaska zaciskająca węże etc. Ściągnij osłonę pierwszą i latarka i patrz czy tam coś mokre jest w dół na paski
szukam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.