Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, mam zamiar kupic BWM najlepiej 750 tylko nie wiem czy warto kupywac E-32 czy lepiej juz wstrzymac sie i zainwestowac w E-38.. Co o tym sadzicie? A moze Merca W-140? :D
  • Odpowiedzi 53
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Zależy ile masz przeznaczonych dutków na kupno. Jeśli chcesz kupić wieeeeelgachną lochę, która może i jest wygodna ale prowadzi się jak pulpet w sosie to bierz emerytwagena (W140).

 

Jeśli nie stać Cię na dobrze wyposażone E38 po lifcie :) to wg. mnie masz dwa wyjścia:

1. Poczekać, aż będzie Cię stać :)

2. Kupić super mega wyposażone i zadbane E32. IMHO lepiej za te same pieniądze kupić starsze, ale bardziej zadbane auto niż nowsze, ale w gorszym stanie i w słabszej wersji wyposażenia.

Opublikowano

Nie kupuj 5.0 V12 lepiej 4.0 V8 mniej pali a osiagi te same , ogolnie tanszy w utrzymaniu

Jesli chodzi o model wybierz ten ktory ci sie bardziej podoba , patrz na stan techniczny auta a nie na rocznik i cene , ile masz dokladnie kasy na autko?

Opublikowano
Nie kupuj 5.0 V12 lepiej 4.0 V8 mniej pali a osiagi te same , ogolnie tanszy w utrzymaniu

Jesli chodzi o model wybierz ten ktory ci sie bardziej podoba , patrz na stan techniczny auta a nie na rocznik i cene , ile masz dokladnie kasy na autko?

 

ble bole ble ble :duh:

 

 

Jak kupisz zadbane E32 750 to nie bedziesz miał zadnych kłopotów tylko auto musi być naprawde w dobrym stanie a o takie trudno.....

Jak Ci się nie spieszy to ja będę latem swoja sprzedawał ;)

http://img10.imageshack.us/img10/1065/1999767891m.jpghttp://img97.imageshack.us/img97/852/1999757859m.jpghttp://img94.imageshack.us/img94/7120/1999780608m.jpg
Opublikowano
Niki myslales juz nad cena? :8)

 

Myślę o przedziale 18-15 tys. Taniej jej nie sprzedam....

http://img10.imageshack.us/img10/1065/1999767891m.jpghttp://img97.imageshack.us/img97/852/1999757859m.jpghttp://img94.imageshack.us/img94/7120/1999780608m.jpg
Opublikowano
Dokladnej kwoty jescze nie mam, ale wolalbym juz dac wiecej i nie miec pozniej klopotow.. A wydaje mi sie ze chyba E-38 bylab lepsza? aha, wiec ile trzeba dac za 740 e-38 a ile za e-32? bo patrzylem na allegro to e-32 mozna juz kupic za 5000zl NIKI twoja beta jest naprawde w dobrym stanie i mysle ze to rozsadna cena i zastanowie sie
Opublikowano
Marco sadzisz wiec ze 7 sie zle prowadza? i "emerytwagen" bylby lepszy :?: a tym ze lepiej kupic starsze w lepszym stanie to musze sie zgodzic
Opublikowano
Właśnie Marco napisał że mietek prowadzi się kiepsko, oczywiście w porównaniu do beemek, którymi jeździ się fantastycznie.
www.sosen.pl
Opublikowano
Przeczytaj dokładnie posta. Mercedesy są wygodne, ale prowadzą się gorzej od furmanki. Za to 7ka jest bardzo fajna, wygodna i precyzyjna, aczkolwiek w E32 brakuje prowadzenia dokładniejszej E34 (a E34 brakuje ostrego jak brzytwa układu kierowniczego E30 :) )
Opublikowano
E32 brakuje prowadzenia dokładniejszej E34 (a E34 brakuje ostrego jak brzytwa układu kierowniczego E30 Smile )

 

Poprzednio miałem E34 525i i jakoś nie zauważyłem żeby się ona dokładnie czy precyzyjniej prowadziła od E32.......

 

 

:shock:

http://img10.imageshack.us/img10/1065/1999767891m.jpghttp://img97.imageshack.us/img97/852/1999757859m.jpghttp://img94.imageshack.us/img94/7120/1999780608m.jpg
Opublikowano

Jezdzilem troche W140 S600 - na prostej byla to rewelacja, w zakretach bylo juz duzo gorzej, ale tez dosc poprawnie.

Potem mialem E32 750i i musze powiedziec, ze prowadzilo sie go duzo przyjemniej - w zakretach mialem wrazenie, ze jade duzo mniejszym i bardziej zwrotnym samochodem.

Moim zdaniem jezeli masz 30 tys PLN i wiecej, mozesz szukac E38, jezeli ok. 20 tys - rozejrzyj sie raczej za E32 w idealnym stanie.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Opublikowano
Aha, czyli Merc odpada :) nie no mysle ze powinienem miec ponad 30 tys. i chyba bede szukal E-38, chyba ze znajde jakies E-32 w dobrym stanie... Frank wiec jezeli zalezy mi na mocy, momencie i dobrej charakterstyce pracy silnika to co mam wybrac? 750? 740?... i i co znaczy 'i; na koncu nazwy?
Opublikowano
Aha rozumiem, dlatego wlasnie chcem 750i, Frank a Ty jestes zadowolony ze swojej? jak Ci sie nią jezdzi? Bo 740 to tez fajna fura :D
Opublikowano

Sie wetne.

Ja bym nie straszył tak ową membraną.

Owszem jest to koniecznośc wymiany co jakiś czas, ale ten czas jst dłuższy np. niż żywotność sprzęgła w manualu.

Nierówna praca V8 wynika na ogół z problemów z wydechem, lub właśnie z owej membrany. Dla mnie nie jest źle a wręcz na prawdę dobrze.

Co do nierównej pracy proponuje posłuchać Mpowera :lol:

Opublikowano

Boogie - membrana to nie problem i nie ma co straszyc ale trzeba zwracac na to uwage.

 

Co do pracy - zaden M60 nie pracuje tak jak M70 czy M73. tylko o to mi chodziło a nie o fakt, ze v8 telepie jak diesel z beczki W123.

 

Ariel - jestem bardzo zadowolony i za nic bym sie nie przesiadł w budzie E32 na inny zespoł napedowy :D

 

Jezdzi sie naprawde super

Opublikowano
Kuurde nie znam sie za bardzo na tym:/ a od ktorego roku sa montowane M70? a da sie jakos sprawdziec jaki jest silnik w samochodzie? czy to zalezy od rocznika? ale z tego co slyszalem chyba lepszy jest V8 od V12 co nie? Frank a masz porownanie do E-38?
Opublikowano

Hehehe

 

Frank Ci nie powie wprost, ale ci co jeżdżą V8 uważają lepsze V8, a ci co V12, to V12.

Opublikowano
Hehehe

 

Frank Ci nie powie wprost, ale ci co jeżdżą V8 uważają lepsze V8, a ci co V12, to V12.

 

Ja wcale tak nie uważam, o M70 mogę tylko powiedzieć ze to naprawdę dobry silnik. Mnie przez ten czas nigdy nie zawiódł. Do minusów trzeba zaliczyć że po mieście chyba potrafi spalić każdą ilość paliwa jaką mu się wleje :D

Kupiłem go całkiem przypadkowo bo szukałem właśnie jakieś V8 no ale nie żałuje......

Powiem tak : Co nie kupisz na pewno będziesz zadowolony....

http://img10.imageshack.us/img10/1065/1999767891m.jpghttp://img97.imageshack.us/img97/852/1999757859m.jpghttp://img94.imageshack.us/img94/7120/1999780608m.jpg
Opublikowano
Aha, wiec musze poszukac E-32 z silnikiem M-70 i V-8 chyba ze bede mial okazje przejechac sie z V-12 i porownac te dwa silniki :) a przy zakupie miec nadzieje ze nie zrobilem zle :D
Opublikowano
A jeszcze zapomnialem jednego pytania: jezeli bede szukal tego autko to z gazem czy bez? a jezeli kupie bez to czy watro zalozyc? bo rozne opinie na ten temat slyszalem....
Opublikowano

Ja tam gazu nie lubie troche.

 

Silnik normalnie pracujący na benzynie to jednak co innego. Zawsze cos się pojawiadodatkowego wraz z gazem, falowania, mulenia, czkawki i inne.

Jeśli już to bez gazu, i nie żałować na gaz.

Rozumiem że skoro zakładasz gaz, to po to by duzo jeździć.

Bo jeśli chcesz robić 10 tys rocznie, to nie ma sensu zakładać gazu.

Instalka musi być dobra. A do V12 instalka ...... hehehe pewnie ze 12 tys kosztuje wtrysk, bo tylko taki można założyć.

Do V8 z 5,5 - 6 tys.

 

Coś czuje że ten argumant Cie przekona do V8 jednak, szkoda że taki argument.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.