Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam,

 

1) pierwsze pytanie, jakie powinny być wolne obroty na tym silniku, bo w tds miałem 650, a tu to raczej 850, a jak odpalam po nocce przy - 18 to nawet 1100(przez chwile) ?

2) silnik odpala od strzała nawet przy - 18, a INPA swoje, że uszkodzony sterownik świec ?

3) ciekawe zjawisko ze sprzegłem, samochów stoi na luzie, silnik rozgrzany, obroty 850, naciskam sprzegło -nic, puszczam sprzegło -delikatne wahnięcie obrotów tak do 820, i powrót na 850 ?

4) i coś co mnie niepokoi najbardziej, czasem jak dojeżdzam do skrzyżowania, to wysprzegam bieg, zaczynam hamowac, a tu nagle obroty do 500 i powrót do 850, aż budą zatrzęsie. dwumas ?

 

/m.

[OO=( )( )=OO]

Bardzo Miły Właściciel :]

Opublikowano

1) teraz masz silnik 4-cylindrowy, musi mieć wyższe obroty biegu jałowego żeby równo pracował.

3) jak dawno temu wymieniany był płyn hamulcowy i odpowietrzone sprzęgło?

4) ja mam podejrzenie że to pompa podciśnienia generuje takie obciążenie, ale w sumie to jeszcze nie do końca wiadomo co powoduje ten problem. w każdym razie nie tylko ty się z nim spotkałeś...

Opublikowano

4) ja mam podejrzenie że to pompa podciśnienia generuje takie obciążenie, ale w sumie to jeszcze nie do końca wiadomo co powoduje ten problem. w każdym razie nie tylko ty się z nim spotkałeś...

 

No dobra, ale czy należy się tym martwić bo pada vacum, a może to taka przypadłość tego modelu ?

[OO=( )( )=OO]

Bardzo Miły Właściciel :]

Opublikowano

EGR możesz sobie odpiąć, nawet lepiej - nie ma on nic wspólnego z przyspieszaniem. Wręcz lepiej powinno być bez niego.

 

Ja bym się tym sterownikiem świec zajął profilaktycznie. Zgłoś się do Rogera nysa z bmw sport albo do szatyna wroc stąd.

Może tylko jedna świeca Ci przez niego nie pali?

 

Co do wolnych obrotów 850 to standard. 1100 to ssanie automatyczne - każdy diesel dwulitrowy bmw tak ma.

Powinno Ci lekko spadać przy zatrzymaniu ale to zmiana o 30-50 obrotów nie do 500.

Tu wyraźnie coś niedomaga.

 

Vacuu jest bardzo ważna. Głównie z powodu sterowania geometrią turbiny. Chyba, że masz elektronicznie?

Opublikowano
EGR możesz sobie odpiąć, nawet lepiej - nie ma on nic wspólnego z przyspieszaniem. Wręcz lepiej powinno być bez niego.

 

Ja bym się tym sterownikiem świec zajął profilaktycznie. Zgłoś się do Rogera nysa z bmw sport albo do szatyna wroc stąd.

Może tylko jedna świeca Ci przez niego nie pali?

wszystko fajnie ale teraz to raczej nie wyjmę sterownika bo nie odpalę auta. A mimo błędu, auto pali na cyk. Następna rzecz że INPA wcale nie raportuje tego blędu przy opalaniu, tylko raczej w czasie jazdy, bo w raporcie mam błąd np przy 70km/h. Patrząc na czas to chyba jakieś 5 min po ruszeniu. Więc możliwe że przy wyłączniu świeć(???)

Inna sprawa że sterownik beru stoi za ~250, więc może zainwestuje.

 

Co do wolnych obrotów 850 to standard. 1100 to ssanie automatyczne - każdy diesel dwulitrowy bmw tak ma.

Powinno Ci lekko spadać przy zatrzymaniu ale to zmiana o 30-50"

Dokładnie tak jest, najczęściej leciutkie wahnięcie przy pełnym zatrzymaniu, ale już ze 3 razy się było do 500, zawsze na zimnym silniku.

 

Raz też miałem wrażenie jakiegoś maksymalnego obciążenia prądowego, tak coś z +10kW :D,

bo aż zegery na chwile mi przgasły a BC to całkowicie czarny się zrobił. Wtedy było to zaraz po wbiciu na luz przy tak 80km/h.

 

Tu wyraźnie coś niedomaga.

no właśnie :(

 

/m.

[OO=( )( )=OO]

Bardzo Miły Właściciel :]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.