Skocz do zawartości

Planuje kupno serii7 E38 prosze o opinie o tym modelu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Od kilku ładnych lat marzy mi się piękna "siódemka" myśle ze teraz w końcu będe miał szanse zrealizować marzenie prosił bym o opinie o tym aucie???????
Opublikowano
Z Twojego profilu wynika, że masz model E39 bez silnika, czyli każda E38 będzie dla Ciebie rakietą. Natomiast porównując E38 i E39 z tymi samymi silnikami, to E38 jest zawsze trochę wolniejsza, ale bardziej komfortowa i odczuwalnie większa w środku. Poza tym, ponieważ jest cięższa, to trochę więcej pali i chyba trochę szybciej zużywa hamulce i zawieszenia, ale tu różnice są minimalne. Ceny części eksploatacyjnych są bardzo odobne....
Opublikowano
Gdy zakupisz i zaczniesz jeździć E38, trudno będzie Ci zamienić na coś innego. Nawet najsłabszy 3,0D 184KM ( 2,5tds uznaję za wpadkę ) nieźle sobie poradzi z E38 oczywiście jako kompromis pomiędzy spalaniem a osiągami. Części śmiesznie tanie w porównaniu z "populasami" wv, oplami fiordami i innymi wynalazkami. BMW pomyślało i skonstruowało serię E38 na najbardziej popularnych podzespołach montowanych także w innych samochodach tak więc nie będzie tu chochlików konstrukcyjnych jak w mercedesach. Przy zakupie sprawdź dobrze skrzynię jeśli ma być to automat. Skrzynia w BMW nawet przy kopnięciu nie powinna szarpać, lubi też znikać po rozgrzaniu wsteczny. Sprawdź dobrze geometrię nadwozia. E38 jest bardzo twarde i jeśli dostało mocnego dzwona, może być coś poprzestawiane ( złamane ). Podsumowując, nie ma aut idealnych, ale gdyby zrobić zestawienie samochodów z podobnego segmentu i rozważyć wszystkie za i przeciw to E38 będzie najlepszym wyborem. Nic tylko cieszyć się z jazdy.
Opublikowano
Gdy zakupisz i zaczniesz jeździć E38, trudno będzie Ci zamienić na coś innego.

 

Święta prawda. Musisz się przygotować że ten samochód zostanie z toba do konca życia.

 

Według mnie najlepsza opcją jest kupno roczników najstarszych tzn 94 95 96(w ostatecznosći) Wydaje mi się że są jakoś lepiej wykonane. Silnik albo benzyna (ew. gaz) M60B40 czyli 4.0 v8, albo diesla 3.0. Z benzyniaków za żadne skarby nie bierz 3.0 bo to padaka jak chuj. 3.5l może być dobrym wyborem. A z tego co mi wiadomo to 2.8 pali jak 4.0 także wybor jest prosty. Diesla nie lubie :P ale miałem okazje przejachać się 4.0 i gdyby nie ceny częsci to bym się chyba skusił.

 

Jak byś chciał to mój znajomy sprzedaje e38 5.4 v12 lang. Kilka razy opisywana w BMW Trends. Granatowa z beżowym środkiem, praktycznie full opcja.

BMW to nie samochód. BMW to styl życia. :D


4.0 V8 LPG 4 gen

Opublikowano
Musisz się przygotować że ten samochód zostanie z toba do konca życia.

 

Według mnie najlepsza opcją jest kupno roczników najstarszych tzn 94 95 96(w ostatecznosći) Wydaje mi się że są jakoś lepiej wykonane.A z tego co mi wiadomo to 2.8 pali jak 4.0.

Bez przesady z tym wiecznym posiadaniem BMW...co do tego,że przedlift jest lepiej wykonany od polifta to jakaś bajka chyba...dziwne,że we wszystkich szanujących sie markach w poliftowych naprawiane są usterki wieku dziecięcego a w BMW 7er polift jest gorszy...wiem,że np polift dostał całkiem nowa instalacje elektryczną nie wspominajac o ładniejszym przodzie i listwach progowych a do tego pare fancy gadzetów jak np podświetlane klamki...więc o co chodzi z tym lepszym wykonaniem przedlifta,że co,że może jest wykonany dokładniej albo,że nie rdzewieje,albo psuje się rzadziej?.O ile 740 w miescie może spali podobnie przy ekonomicznej jeździe 740 i bucie 728 o tyle w trasie niestety nie ma szans na takie samo spalanie jak 728.Pozdrawiam.

Opublikowano

No gust to gust mi się np bardziej podoba przód przedliftu.

Chodziło mi o jakość spasowania środka, samochody przed 98 maja nie liczone częsci np. w 740 z 4.4 alternator chłodzony ciecza ma wytrzymac nie wiecej niz 300k km itd.

Instalacja elektryczna to prawda w FL lepsza.

 

Mi w trasie berlin hamburg na trasie zjarało 12l/100km liczone paliwem ine kompem. Jechałem 140 na tempomacie także ta V8 też potrafi być oszczędna. Aczkolwiek 18l LPG po miescie zjarać musi i nie ma innej opcji :P. Ale z 2.8 zdecydowanie wygrywa dźwiękiem :)

BMW to nie samochód. BMW to styl życia. :D


4.0 V8 LPG 4 gen

Opublikowano
Doskonale wiem ile spali 740 bo sam taką posiadam...co prawda w E32 ale w longu czyli też lekka nie jest i to fakt,że na trasie bez problemu można zejść na 12 czy 11 litrów...mój rekord to 10.5 litra w trasie.Pozdrawiam.
Opublikowano
Adam/520i czy masz już może jakieś typy? Wklej co znalazłeś. Może jakieś przemyślenia?
Opublikowano
Kurde 10.5 :) jest wynik ja najniżej zszedłem na 11.5 a już to mnie denerwowało. Ja raczej jak jade trase to oscyluje 15 - 16 :P tylko że to jest 180km/h i tempomat.

BMW to nie samochód. BMW to styl życia. :D


4.0 V8 LPG 4 gen

Opublikowano
Do tomek196 nie znalazłem jeszcze nic konkretnego rozwazam wyjazd po auto za granice tylko niewiem sam czy to wogole ma sens :?: :?: :?:
Opublikowano
a1410 niewiem czy jezdziles modelem e39 bez silnika(2.0i) ale wg mnie ten silnik swietnie radzi sobie z tym samochodem poza tym jest to moja pierwsza "BMKA" wogole to moj pierwszy samochod i zlego slowa nie powiem ani na ten silnik ani samochod
Opublikowano
Do tomek196 nie znalazłem jeszcze nic konkretnego rozwazam wyjazd po auto za granice tylko niewiem sam czy to wogole ma sens :?: :?: :?:

 

W sumie to nie wiem czy jest sens za granicą szukać. Tam nie sprzedają aut idealnych no chyba, że za cenę o połowę wyższą niż w Polsce. Sprowadzając auto kupione poniżej ceny jaka jest w Polsce to będziesz musiał dołożyć do niego kilka tysięcy aby się nim cieszyć a nie narzekać. Lepiej jeśli chodzi o E38 to poszukać w Polsce od jakiegoś bemoświra ;) albo od osoby, którą stać na utrzymanie takiego auta i zmienia bo chce nowy. Zwykli użytkownicy normalnie serwisują i naprawiają swoje samochody inwestując w nie bez myśli o zysku a z myślą o bezawaryjności potem. Auto sprowadzone lub od handlarza to auto, którego TAM nie opłacało się już naprawiać lub wcześniej było dużą wersją puzzli 3D ;) Oczywiście nie twierdzę, że każde sprowadzone auto takie jest...

Opublikowano
Do tomek196 nie znalazłem jeszcze nic konkretnego rozwazam wyjazd po auto za granice tylko niewiem sam czy to wogole ma sens :?: :?: :?:

Swoją E38 750-kę kupiłem w Niemczech, ale drugi raz bym tej akcji nie powtórzył, bo trafiłem na satysfakcjonujący mnie egzemplarz dopiero...przy piątym wyjeździe. Na szczeście nie wszystkie wyjazdy były tylko w celu zakupu samochodu, a mimo tego było to nie tylko uciążliwe, ale i kosztowne i to nawet przy założeniu, że wtedy dobre E38 750-ki zaczynały się od 25tys...Euro.

E39 kupiłem po ponad rocznych poszukiwaniach i też kilku nieudanych wyjazdach, ale na szczęście tylko po kraju i dlatego tylko taką formę zakupu Ci polecam, gdyż koszt wyjazdu do Niemiec to dzisiaj już pokaźna kwota, szczególnie przy aktualnych cenach E38.

A co do silnika...no cóż, jako pierwsze autko rzeczywiście wystarczy 520, jeżeli jednak przejedziesz się 540-stką, to z pewnością przyznasz mi rację...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.