Skocz do zawartości

co radzicie na nie powracające klamki zewnętrzne- e34


cichy77

Rekomendowane odpowiedzi

ja mam silikon taki w płynie i smaruję plastikowe części klamki co jakiś czas tam gdzie trą od dołu i jest ok. Na uszczelki też świetnie działa

(OO=[][]=OO)

Jeżeli Bóg byłby za przednim napędem to chodzilibyśmy na rekach!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

problem z klamkami to nie tylko w zimę, po prostu górna część zawadza o górną ramkę klamki i wtedy blokuje, trzeba ręko ją przydusić i wtedy jest na równo, rozkręcać czy co?

Tylko BMW jest samochodem , inne auta to wyrób samochodo-podobny.


Reanimacja:


http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=134&t=228175

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aż przed chwilą oglądnąłem te klamki, ramki i kasety,w zasadzie nic nie powinno tam obcierać,no ale nie jestem też niczego pewien.Pamiętam że jak u mnie klamka miała taki "efekt pamięci",to okazało się że blokowała się na osi,tam gdzie sprężyna,po naoliwieniu sprężyny i osi wszystko zaczęło działać idealnie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Bmw w przednich drzwiach, zarówno od strony kierowcy jak i pasażera, jest zamontowane podgrzewanie zamków, a włącza się je podnosząc klamkę do oporu w górę, klamka blokuje się w górnym położeniu, pozostając w tej pozycji odmrażanie jest włączone, gdy możemy już przekręcić zamarznięty zamek cofamy klamkę. Gdy wszystko jest nowe i linka od otwierania drzwi nie jest wyciągnięta, klamka lekko podniesiona otwiera drzwi i daleko jej od blokady załączającej podgrzewanie, jednak po latach użytkowania linka i jej mocowania wyciągają się i zużywają przez co trzeba coraz wyżej unosić klamkę aby otworzyć drzwi, aż do momentu kiedy otwieramy je podnosząc klamkę do samej góry ( w tym położeniu klamka blokuje się załączając ogrzewanie zamka ). Można to wyeliminować przez wymianę lub skrócenie cięgna (linki) otwierającej drzwi. No chyba że klamka blokuje się w całym zakresie, wtedy wd40 na sprężynę odbijającą klamkę i gitara :D .
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te klamki blokują się właśnie od spodu przez zwykle tarcie i odpowiedni kształt klamki, jeżeli są mocno zużyte lub solidnie przesmarowane w tym miejscu gdzie jest garb, to zwyczajnie sprężyna odbija je w pozycję wyjściową. Widziałem już kilka przypadków, że klamki były specjalnie szlifowane od spodu, aby się nie "zawieszały", taki kaprys właścicieli.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.