Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Czy ktoś mi może logicznie wytłumaczyć jak mam podłączyć kable zapłonowe? Byłem u mechanika, żeby sprawdzić czy to na pewno to, okazało się, że na dwa gary nie chodzi. Po miesiącu kupiłem kable, dotarły dziś. Zamontowałem je i bunia nadal jeździ jak złom.. Nie wiem już co mam robić, szlak mnie trafia! Z góry dzięki za odpowiedzi, pozdrawiam :mad2:
Opublikowano

Na cewce masz napisane ZS1,ZS2,ZS3,ZS4 ,zs1 to pierwszy cylinder zs2 to drugi itd.

Kolejność zapłonu to 1-3-4-2 ,ale to nie aparat zapłonowy,więc podłączamy po kolei

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Opublikowano
jak kable nie pomogą to wymień świece, jeśli i to nie pomoże to diagnostyka komputerowa a jeśli i tam nic nie znajdziesz to pozostają cewki w układzie zapłonowym do sprawdzenia
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Opublikowano
też o tym myślałem, ale to wersja mniej optymistyczna :D
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

No tak, ale warto sprawdzić nim się cału układ zapłonowy wymienie i potem się okaże ze nie ma kompresji.

 

PZDR>

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wydaje mi się żę do pomiaru kompresji nie trzeba specjalnego warsztatu. Większość to robi za 20/50złotych.

 

PZDR>

Opublikowano
Póki co, dzięki umiejętności brata i tutaj BIG THX :D tylko raz byłem z samochodem u mechanika, fakt nie w ASO i powiedzieli tam, że z pomiarem kompresji w m44 to jest jakiś problem? Nie wiem jaki i dlatego pytam, gdzie można takie badanie zrobić? pozdr! :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.