Skocz do zawartości

318is stopień końcowy układu zapłonowego


aprilia_46

Rekomendowane odpowiedzi

Witam !

 

Po podłączeniu mojego autka pod komputer wyskoczył błąd sondy lambda ale po usunięciu go nie wyskoczył ponownie (fachowiec powiedział, że to przez gaz) oraz błąd stopień końcowy układu zapłonowego ale nie wie o co chodzi.

 

Co to za błąd, co jest jego przyczyną?

 

A i takie zapytanie jakie najlepsze świece do 1.8isa z sekwencja czy to dość obojętne?

 

pzdr : >

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Właśnie dzis to przerabiałem.

Winna jest tu cewka zapłonowa. A efekt ostateczny to usmażony sterownik i cewka.

Radze nie ignorować. :nienie:

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cewki masz w wspólnej obudowie, wymieniasz całość, najpierw klemy aku odpinasz, później demontujesz cewki i pamiętaj o kolejności przewodów i powodzenia w naprawie :D oby to były tylko cewki...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdź jeszcze w jakim stanie są świece, możesz mieć nowe ale nieprawidłowe, powinny być jedne z nr 13 opisu:

 

http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=BE51&mospid=47425&btnr=12_0598&hg=12&fg=05

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po wymianie cewek jest zmiana a mianowicie znacznie lepiej przyspiesza czego nie zauważyłem wczoraj tylko ją odpalając po wymianie cewek.

 

właśnie chciałem teraz wymieniać i się pytac jakie najlepiej .

 

te NGK są nawet na allegro za 12 złotych chyba nawet bardziej opłaca się tam kupić niż w sklepie .

 

przeszukałem dużą cześć forum i myślę nad czyszczeniem krokowca.

 

a świece np te tak?:

http://allegro.pl/swiece-ngk-bkr6ek-v-line-20-bmw-citroen-opel-i2081944564.html

Edytowane przez aprilia_46
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

te droższe mają 4 elektrody a tańsze 2, załóż tańsze nowe i będzie ok, a czyszczenie krokowca możesz zrobić przed wymianą lub po, to nie robi różnicy, jeśli nie wiesz kiedy wymieniane były ostatnio świece to wymień i w tym temacie masz spokój na długo :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wymieniłem świece poprawa jest ale nadal występuje falowanie na po samym odpaleniu minimalne czasem na ciepłym. :?:

dwie świece były obrzygane od oleju pewnie przez uszczelkę. :|

 

 

co myślicie, co dalej?

 

 

Maniura

napisał w pierwszym poście, że to tamten błąd co wyskakiwał to przez to, że za szybko przełącza z benzyny na gaz ( i tak jest rzeczywiście ale czy to ma coś do tego? ) jechać do gazownika i zrobić to, żeby później sie przełaczał czy to nic nie da ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wziąłem się za wymianę pod kolektorem ssącym bo myślałem, że może jakąś lewizne ciągnie .

 

doszło też czyszczenie krokowca i przepustnicy .

 

okazało się, że guma wychodząca z przepływki jest rozwalona od dołu .

 

po wszystkich zabiegach obroty równo ale chodzi silnik na wolnych nie ładnie takie wibracje i jakby nie równo choć obroty stabilne cały czas.

 

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

up

może wie ktoś co może oznacza tytułowy błąd '18 stopień końcowy układu zapłonowego'

 

zmieniona guma od przepływki na nową z BMW, cewki, świece, uszczelki pod kolektorem ssącym i dolotem ... :twisted:

...dość sporo już a poprawa niewielka

 

 

 

 

myślę teraz nad czujnikiem jakimś (sonda lambda?) .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.