Skocz do zawartości

320d - felgi styling 67 M3 (czy sie zmieszcza)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam.

Moje auto to E46 sedan po lifcie.Moge kupic felgi od M3 Styling 67. Jest maly problem czy z tylu wejda i nie beda o nic tarly. Z przodu wejda spokojnie bo sa 8x18 ET 47, ale z tylu 9x18 ET 26. Ma ktos mzoe takie w swoim E46. I druga kwestia czy bedzie sie dobrze jezdzic na takim zestawie?

Edytowane przez piot5rek
Opublikowano
czy się zmieszczą ?? może być problem skoro to felgi od M3 one mają szersze błotniki, a co do odpowiedzi na drugie pytanie to stanowczo nie, miałem kiedyś sedana 320d 136KM i też kupiłem okazyjnie felgi 18 cali AC Schnitzer'a, niestety długo na nich nie pojeździłem, strasznie pogorszył się komfort jazdy, poza tym trzeba uważać po czym się jeździ, jak się jeździ, na co się najeżdża itd., poza tym nie szło utrzymać kierownicy na tych naszych pięknych drogach, pomijając fakt ze zawieszenie tegoż auta nie jest przystosowane do takich rozmiarów kół, zwiększają się opory toczenia, odczuwalny spadek mocy i ciężej się kręci kierownicą to tyle, felgi zdjąłem po miesiący i sprzedałem, jednego nie można im zarzucić, auto na nich wyglądało zupełnie inaczej niż na standardowych felgach, do lansowania się po ulicach nadawały się świetnie, poza tym dużo ludzi zwracało na nie uwagę ...

Były:

E30 324d '87

E36 325td '91

E36 318tds '96

Passat B5 1,9 TDI '97

E46 320d '00

Audi A4 1,9 TDI Multitronic '03

Mazda 6 1,8 '05

E46 320d '03

Opublikowano
Teraz jezdzilem na 17" wiec przejscie na 18" tragedia dla mnie nie bedzie. A jestem zdania jak bmw to 18 cali i zawieszenie m technic. Jakbym chcial auto na 15" to bym sobie Pande kupil :D A co do rzucania na koleinach to zalezy od szerokosci opony. Droga ktora codziennie przemierzam jest w stanie bardzo dobrym jak na polskie warunki i brak kolein. Najgorszy odcinek to okolo 2km DK1.
Opublikowano

że tak zapytam, jaki to jest ten wzór styling 67 ? sam już długo się zastanawiam nad 18stami, lepiej wygląda itd - takie mam zdanie

chciałem właśnie wkładać te od m3 e46, widziałem tylko że wychodzą r18 i r19, nie wiem czy to zależy od rocznika czy jak

widziałem jeszcze te z mpakietu ale po lifcie chyba bardziej szprychowe, pewnie wejdą bo są pod budę

poza tym na 9 calach z tyłu fajnie będzie wyglądać lekko opięta opona, bez przegięć oczywiście

Opublikowano
Sa dwa rodzaje styling 67. Jeden to 18" nie polerowane, polerowany jedynie rant. Drugi styling 67 to 19" polerowane cale i nie maja parapetu. Te jak i te maja wymairy przod szeroki na 8cali a tyl na 9 cali. Przod wchodzi spokojnie bo ET47. Ale tyl ma w 18" jak i 19" ET26. Te 18 calowe moze by sie upchnelo ale o tych 19 calowych czytalem ze bez wywijania blotnikow i podobnych zabiegow nie da rady.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Robiłem swego czasu research na ten temat (mówię o sedan, compact i touring) i wyszło, że bez modyfikacji ludziska wkładają po prostu 4 koła przednie 8x18 ET 47. Na niemieckim syndikacie chłopaki miewają taki setup i właśnie pytałem, jak to osiągnęli - bo mówili, że kółka weszły bez modów.

Tylko problem oczywiście z zakupem czterech takich samych felg.

Opublikowano

http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/205900_237364869631106_100000727856963_784635_7568833_n.jpg

Jeżdżę na oryginalnych 18stkach BMW z przodu 225/40, z tyłu 235/40. Szerokość 8,5 z tego co pamiętam. Nie ociera, wygląda dobrze, nie zauważyłem żadnego spadku mocy.. Wymieniłem całe zawieszenie na oryginalnego Bilstein'a i może nie jestem wybredny ale z komfortem jest ok. Koleiny są najgorsze. Wybranie się w trasę wiąże się z ciągłą koncentracją i mocnym trzymaniem za stery;/

Opublikowano

to ciężka sprawa, u mnie w mieście koleś założył r19 z x5 z tą jodełkę czy jakoś tam, tam jest 10 cali ale et 45 lub 48, ma tam jakiś gwint - założył w takiej jak ja w dieslu ale sedana, jak to wygląda to zobaczę na jakimś spocie

 

to te http://moto.allegro.pl/bmw-x5-e53-e70-19-cali-5x120-oryginal-bmw-i2075097881.html

 

nie wiem czy koledze który założył temat chodziło o to żeby to były org fele bmw, bo mi akurat o to chodzi

Opublikowano
Mi chodzi tylko i wylacznie o oryginaly. Felgi 19 mozna wsadzic do E46 bez problemu tylko chodzi o to ET bo jak mowie w tylnich felgach z M3 ET jest 26 a felga ma 9 cali i jest to 18. Tez myslalem nad tym zeby skompletowac 4 przednie kola czyli 18x8 ET 47. Tyle ze nikt nie chcial rozbic kompletu a ci co juz pojedynczo wystawiali taka felge to troche cene windowali. Koniec koncow zrezygnowalem. Kiedys moze pomysle o lepszych felgach i szerszych jak kupie sobie E90 w 3.0 benzynie. Bo do obecnego dieselka to w sumie szkoda pakowac 9 calowe felgi.
Opublikowano

dlaczego szkoda ? rozmawiałem z kolesiami którzy latają i stwierdzali że nie jest źle, w normalnych szerokościach bez szaleństw z et

ja jestem ze org felami, a szerzej w r17 bez dystansu nie będzie, tylko z tego co widziałem to z r18 m3 albo mpakiet, ale nie wiem jakie w mapkiecie są wymiary

w tym bez rantu jakby szprychowym lekko

szersze r18 żeby się trochę opona opięła

sam mam r17 cały rok, chciałbym większe i szersze a jedynie co mnie powstrzymuje to inne plany związane z wozem i właśnie starach że coś będzie ocierać, ciąć oponę i dobijać ... kiedyś już to przerabiałem

Opublikowano

jeżdżę na R17 cały rok i mnie boli że muszę tak po tych dziurach, łup, łup, łup... przejazd przez tory tramwajowe też łup, a podobno mieszkam na śląsku gdzie i tak drogi są najlepsze w polsce.

 

PS zawieszenie mam w 100% sprawne, sprawdzane na dwóch stacjach diagnostycznych, klocki hamulcowe siedzą sztywno i się nie obijają na pewno.

Opublikowano

ja przez lata się przyzwyczaiłem, lepsze prowadzenie, nie buja się na profilu ( aż tak, bo jakiś ruch pozostanie ) to że wygląda lepiej to też fajnie ale mi się poprostu lepiej jeździ

w chwilach gdy mam dość stukania, łupania, podskakiwania na boki na np. rondzie gdzie dziury i przejazd kolejowy itd to myślę o przerzuceniu się na x5 ale szybko o tym zapominam jak wpadnę na rondo na którym nie ma dziur, a wyjście z łuku jest bez torów tramwajowych,

myślałem kiedyś o poliuretanach, ale wtedy bym oszalał pewnie

Opublikowano

yhm, nie znalazłem innych od tych na razie, napisałem bo planuje jakieś paputy na lato ... ale zawsze są inne wydatki

myślałem że wejdą bo szerokie na 8 cali tylko, fakt et małe ale to 8 cali a nie 9

Opublikowano
Ciut podłącze się do tematu po rozmowie z piot5rek, mianowicie do sedana i touringa ustaliśmy że styling 67 z M3 (18x9 et26 na tył nie wejdzie) a jak jest z coupe dalej bez gięcia blachy niewciśnie się?
Opublikowano
abstrahuję że to samo co sedan i kombi,tylko m-ka ma ( tak mi się wydaje ) poszerzane błotniki
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Mam takie felgi w swojej Coupe i z tyłu jest opona 235/40 i czasem gdzieś się przytrze w 3 osoby ale jak założyłbyś 225/40 to może i by nie tarło ale nie jestem pewien ale wulkanizator powiedział że opona byłaby naciągnięta. :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.