Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Czy ktoś z forumowiczów jeżdzi na takim zestawie? Da się przezyc? Czy kategorycznie nie warto pchać się w run flaty? Bo moge kupic felgi z runflatami w dobrej cenie i nie wiem co robić.
Opublikowano
Witam. Czy ktoś z forumowiczów jeżdzi na takim zestawie? Da się przezyc? Czy kategorycznie nie warto pchać się w run flaty? Bo moge kupic felgi z runflatami w dobrej cenie i nie wiem co robić.

 

Wszystko zależy od ceny, możesz kupić ten zestaw i go zdekompletować, sprzedać opony(jeżeli są w dobrym stanie), felgi sobie zostawić i kupić opony bez RSC. Ja mam 18 na RSC i jest na prawde twardo do porównania ze zwykłymi oponami, na nasze drogie polecał bym Ci 17, a jak chcesz 18, to ze zwykłymi oponami.

Opublikowano
Dzieki Kolego. Zależało mi własnie na opinii kogoś kto użytkuje taki zestaw na codzień. A powiedzcie mi koledzy jeszcze - jeśli mam dojazdówke 17 cali to bedę mógł na niej gdzies dojechac zakładając ze felgi mam u siebie 18 cali?
Opublikowano

Może i jechać się da, ale na pewno będziesz musiał wyłączyć kontrolę trakcji bo będzie szalała, no i pewnie różne inne systemy biorące do swojej pracy szybkość obrotową kół, m.in ABS.

 

Co do 18 ROF miałem takie w swojej poprzedniej e60, dodatkowo auto miało sportowe dostosowanie nadwozia, fabrycznie zamontowane. Efekt wizualny baaardzo fajny, ale jak się jechało to czuło się, jakbym jechał na samych felgach a zamiast sprężyn i amorków wspawane są jakieś belki. Fajnie się wchodziło w zakręty i szybko jeździło ale na tym zalet koniec, czasem wpadając w naprawdę małą dziurę bałem się, że coś odleci w samochodzie takie uderzenie było.

Opublikowano
Czy ja wiem? Przecież mając felgę 17" opony są 225/50, a mając 18 245/40 tak więc średnica koła pozostaje w przybliżeniu taka sama, więc jak dla mnie żaden problem założyć 17" dojazdowke majac felgi 18 cali, nie widzę roznicy.
Opublikowano

ja mam tylko i wyłącznie złe wspomnienia z 18"+ROF..

 

Jak kupowałem auto to były założone.. i nie wiem czy zrobiłem na nich 1000km.

Od razu allegro i szukanie normalnych gum :wink:

Opublikowano

Moje odczucia są zupełnie odmienne.

Ja po przesiadce z Bmw 330CI na 17 225/45 do Bmw 545i na kołach 18 245/40 z RSC byłem naprawdę bardzo pozytywnie rozczarowany

komfortem jazdy, który określiłbym jako "miły sprężysty" :). Czytając forum, gdzie opinie odnośnie runflatów są w 90% negatywne

automatycznie sam nastawiłem się negatywnie i miałem zamiar zmieniać opony na zwykłe + dojazdówke.

W związku z tym proponuję koledze przejechać się osobiście samochodem z runflatami i samemu ocenić komfort i radość z jazdy,

ponieważ opinie innych zawsze będą subiektywne.

Podsumowując, moje następne opony, które kupie to również będą runflaty :)

Opublikowano

Na 18 ROF nie jeździłem ale na 18 zwykłych jeżdzę i powiem tak - nie sądzę żeby na 18 ROF było znacząco lepsze prowadzenie niż na zwykłych 18 które mam, bo na nich auto prowadzi się bardzo precyzyjnie i chyba nie może być lepiej, a na pewno komfort lepszy niż na ROF. Za to mając ROF masz większe bezpieczeństwo, no ale i są droższe. Wybór należy do Ciebie.

 

Za to nie polecam na 17" zwykłych opon bez ROF z fabrycznym rozmiarem 225/50/17, miałem takie ale nie dało się na tym jeździć, auto pływało koszmarnie już od niewielkich prędkości. Są na forum ludzie którzy twierdzą że mają zwykłe opony 17 i nie widzą problemu... no nie wiem, może opony które miałem były wyjątkowo miękkie (Uniroyal Rainsport 2) i stąd efekt pływania. Na 18" bez ROF 245/40/18 jeżdzi mi się super - to chyba optimum pomiędzy komfort/prowadzenie/wygląd.

Opublikowano
w ostatni sezon jezdzielem na 18tkach runflat i teraz na zime mam 17tki tez run flat.wydaje mi sie ze nie ma roznicy czy to sa runflaty czy zwykle(jezdzilem tez na zwyklych 18tkach w passacie B6 na sportowym zawieszeniu) i wydaje mi sie ze roznica jesli chodzi o komfort jest nawet lepsza w BMW niz w passacie gdzie auto bylo na zwyklych oponkach.ja wybieram runflaty mimo ze sa troszke drozsze bo jesli chodzi o komfort nie widze roznicy RSC sa bezpieczniejsze,dedykowane do bmw(wszystkie nowe bmki wychodza na runflacie),wiecej miejsca w bagazniku, sa mocniejsze.Polecam RSC
Opublikowano

Ja nie polecam 18" ROF, mam takie w 1'ce i jest dramat na nierównościach np. w porównaniu do 18" "zwykłych" w Lancerze Evo na gwincie.

 

W 3, którą kupiłem na oponach ROF po zmianie na zwykłe ( z tym, że 17" ) było zdecydowanie lepiej. Wg mnie lepiej zamontować "zwykłe" opony.

 

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.