Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Mam taki błąd automatycznej skrzyni biegów w swojej e39 1999r. 530d co to możę być?

 

CAN Moment reduction

 

Proszę o informacje.

Pozdrawiam!

Grzesiek

Opublikowano
Hmm kolego a skrzynia dobrze działa? Inpie nie wierz na 100%. Mi też pokazywało parę błędów w skrzyni, pojechałem na innego kompa i do mechanika, który robił mi skrzynię i wszystko jest ok.
Opublikowano
coś z momentem redukcji, ale dokładnie nie wiem. W skrzyni się wszystko zapisuje. Mi nawet jak aku padł to w skrzyni był błąd, że aku rozładowany. A to jakiś wyciek masz, że myślisz, że mało oleju?
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
Koledzy więc pisze aby się z wami podzielić moją historią błędu CAN Moment Reduction (INPA) CAN Tarque Reduction (DIS) - jest to błąd informujący że coś ślizga w skrzyni. Niestety a może i stety moja skrzynia jest w regeneracji, do wymiany: 2 komplety tarczek, zaworki, konwenter do regeneracji + pompa oleju do małych poprawek. A to wszystko prawdopodobnie przez to że za dużą temperaturę miał olej w skrzyni ponieważ po rozebraniu był spalony. Przyczyną tego był zarąbany cooler od chłodzenia oleju, dlatego też auto w zimne dni jechało piękne zaś w upalne długo się automat zastanawiał. :)
Opublikowano
Koledzy więc pisze aby się z wami podzielić moją historią błędu CAN Moment Reduction (INPA) CAN Tarque Reduction (DIS) - jest to błąd informujący że coś ślizga w skrzyni. Niestety a może i stety moja skrzynia jest w regeneracji, do wymiany: 2 komplety tarczek, zaworki, konwenter do regeneracji + pompa oleju do małych poprawek. A to wszystko prawdopodobnie przez to że za dużą temperaturę miał olej w skrzyni ponieważ po rozebraniu był spalony. Przyczyną tego był zarąbany cooler od chłodzenia oleju, dlatego też auto w zimne dni jechało piękne zaś w upalne długo się automat zastanawiał. :)

 

"olej był spalony, cooler chłodzenia oleju był zarąbany" - zapewne twoje auto padło ofiarą wyznawców że oleju w automatycznej skrzyni się nie wymienia :D - takie właśnie są skutki.

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Odebrałem skrzynie z regeneracji, mam jedno pytanie.

 

Czy jeśli zapale samochód i dam D (drive) to odrazu po zwolnienu hamulca samochód ma jechać czy po ok 2-3s.??

Bo od regeneracji jest tak iż gdy mam np na D(drive) i przełącze na R(revers) to samochód po 2-3s zaczyna jechać w wybranym kierunku.:)

 

Czy to jest normalne?

 

Wcześniej po takich zmianach z D na R to aż samochodem szarpało. Teraz jest wolniej i łagodniej. Proszę o informacje od zanwców.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

W sprawnej skrzyni nie powinno być szarpnięcia, ale 3 sekundy aż skrzynia "zastanowi" się gdzie jechać to troszkę dużo.

U mnie max 1 s.

Ale jeśli wszystko inne chodzi ok, to może coś tam się jeszcze "układa" i po jakimś czasie wróci do normy :)

Opublikowano
W sprawnej skrzyni nie powinno być szarpnięcia, ale 3 sekundy aż skrzynia "zastanowi" się gdzie jechać to troszkę dużo.

U mnie max 1 s.

Ale jeśli wszystko inne chodzi ok, to może coś tam się jeszcze "układa" i po jakimś czasie wróci do normy :)

 

W moim przypadku. Pierwszy start na D, po całonocnym postoju, to jakaś 1 sekunda, max 2. w mroźne dni. Później już wszystko normalnie śmiga :).

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Koledzy wszystko się ułożyło i działa jak należy, natomiast błąd CAN Moment Reduction pojawiał się ponieważ walnięty był zawór EGR sterujacy turbiną, przez co samochód w gorące dni słąbo jechał i wszystko się wyjaśniło i jest jak należy po zmianie zaworka EGR turbiny. :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.