Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam wszystkich i przepraszam poniewaz moze juz sie znajduje podobny problem do mojego ale ja juz nie wiem doslownie co robic :/

 

Chodzi o to ze jakies 2-3 miesiace temu mialem ze swoja BMW taki problem ze ni stad ni zowad gasla nawet w najmniej oczekiwanym momencie, obroty jej skakaly tak od 300-900 pojechalem z tym problemem do elektromechanika, zaplacilem 1300zl i bylo wszystko wporzadku. Niby wymienil czujnik polozenia walu i jeszcze cos (akurat juz nie pamietam co to bylo) teraz zas mam podobny problem tylko z tym wyjatkiem ze samochod nie gasnie tylko spadaja mu obroty do prawie 0 po paru sekundach wskakuja na poziom 1000 i tak w kolko :/// Jakis czas temu jak pojechalem z tym problemem do jakiegos mechanika to specjalnie dalem koledze by sie przejechal i zobaczyl o co mi chodzi. Przez dobra prawie godzine nic sie mu nie dzialo az nagle zaczal wlasnie w ten sposob wariowac. Gosc powiedzial ze nie poradzi sobie bo to pewnie elektryka a on nie ma podpiecia. Porobil mi cos tylko z woda i na tym sie wszystko skonczylo. Samochod dalej chodzi tak jak chodzil i stoi tylko w garazu :( Juz nie wiem co robic, mechanikom az strach zaufac bo gowno zrobia a tylko kase zgarna, badz jeszcze bardziej cos popsuja :/

 

Napisalem tutaj o swoim problemie poniewaz ja juz nie wiem co mam z tym samochodem zrobic :( Wiec jezeli ktos to przeczyta to prosze o jakies rady. Bede bardzo wdzieczny z Gory dziekuje i Pozdrawiam wszystkich i zyzcze wszystkiego dobrego w nowym roku :)

Edytowane przez robson69
Opublikowano
sprawdź układ dolotowy - czy nie ma tam jakichś nieszczelności (pęknięte gumowe przewody itp.) miałem tak i przyczyną było małe pęknięci gumy za przepływką zmieniłem tę gumę i maszyna cyka :cool2:
Opublikowano
ale za co taka kase zaplaciles??:O moim zdaniem czujnik polozenia walu nie ma za wiele do utrzymania obrtow, jak zle mowie to mnie poprawcie
Opublikowano
Jak dla mnie czujnik ma za zadanie wykrycie polozenia walu i dzieki niemu komputer wie kiedy podac iskre. wiec jesli bedzie za wczesny zaplon czy za pozny to ma znaczenie.

dobrze moze i racja ale za co 1300zl>>

Opublikowano
Witam wszystkich i przepraszam poniewaz moze juz sie znajduje podobny problem do mojego ale ja juz nie wiem doslownie co robic :/

No to gość ogolił cię koncertowo ,1300 i jest źle :mad2: Napisz jeszcze co za silnik masz , czy jest gaz założony . No i tytuł popraw na odpowiedni na górze działu jest wzór

Opublikowano
hehe za 1300 to ja mailem druga glowice nowe uszczelki wszystkie i zaplacona robocizna. autor tematu chyba sie pomylil. wcisnely mu sie dwa zera..swoja droga jak kolega pisal lewe powietrze.
Opublikowano
u mnie właśnie tylko na ciepłym skacza na zimnym jest ok a jak jest ciepły terudniej odpala a jak jest mróz to igła sonda?

 

ja bym stawial na przeplywke ..

Opublikowano
Nic nie widać na linkach ,Skasowane zdjęcia
http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.