Skocz do zawartości

e36 320i M50,szarpie,dławi,strzela ogólnie nie jedzie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak jesteś z okolic trójmiasta , to mogę Ci pomóc. Mam interfejs od Nerwusa , mogę zdiagnozować co jest nie tak. Ponadto posiadam szerokopasmową sondę lambda , dzięki czemu dowiemy się jaka jest dokładnie mieszanka. Sam mam m50b20 (osprzęt bosch) więc jak by co mam przepływkę na podmianę.

 

Jak mieszkasz gdzieś dalej , to podjedź na stację diagnostyczną na analizator spalin . Jeżeli zalewa silnik to najprawdopodobniej jest 1 z 2 przyczyn:

 

1. Uszkodzona sonda lambda

2. Uszkodzony przepływomierz

 

Sonda lambda może nie wyjść podczas diagnostyki. Działająca sonda , nie oznacza , że działa ona poprawnie.

 

Cewki nie powinny mieć przebić między korpusem a głowicą. Może dostały wilgoci i mają przebicie?

 

ja miałem identyczny problem z przepływką firmy boscha i w środku mam taką klapke która sie zamyka i otwiera odgiołem ją do połowy i teraz chodzi normalnie niewiem czy tak można pewnie nie ale chodzi normalnie

 

W m50 nie występuje przepływomierz klapowy . Jeżeli masz tam jakąś klapkę , znaczy , że ktoś coś z nią kombinował. Mój przepływomierz bosch'a ma "gorący drucik"

BMW


Bayerische Motoren Werke

Opublikowano
a jak bym odpioł tą całą kostke od sondy lambdy to będzie jakiś inny efekt? tak można wogóle jeździc jak ja odłącze?
Opublikowano
no właśnie mam przepływke boscha na 6 pinów i mam w środku klapke z tego co patrzyłem to wyglada mi to na orginalnie zamocowane
Opublikowano
A jak bym odpioł tą całą kostke od sondy lambdy to będzie inny efekt? tak można jeździć na odłaczonej? może wtedy nie bedzie sie dławił na benzynie
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Miałem podobny objaw i wyszło że padła cewka i fajka na samym dole była naderwana,po wymianie jest ok
Opublikowano

Ja miałem podobnie szarpał brak mocy i wielka lipa była wszystko sprawdziłem oprócz kabli WN(wyglądały jak nowe jak kupiłam auto)aż w końcu spr.owe kable i tu zdziwienie na kablu na czwartym garze ktoś przekładał czujnik-impulsator...eh idiota...co ja będę pisał zobaczcie sami jak to miało działać

http://img109.imageshack.us/img109/1197/wn2s.th.jpg

tu wsunął tylko przewód w tą końcówkę na świecę

http://img535.imageshack.us/img535/2577/wn1e.th.jpg

a tu sam kabel dodam,że owinięty był taśmą izolacyjną aby nie wypadł z końcówki

Głupcem jest ten kto przecenia sam siebie...

M.]@Ř¥

Moja e36 http://bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=134&t=189558

Opublikowano
mialem takie same jajca z moim m50 okazalo sie ze padl czujnik temp wody sa dwa ieden do licznika drugi idzie do kompa po odlaczeniu tego czujnika od kompa wszystko ustalo wymiana czujnika i wszystko ok

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.