Skocz do zawartości

alisg

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    bmw e36 320i coupe

Osiągnięcia alisg

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. kielonek już idzie trzeci dzień w garażu i dalej lipa...druciki wyglądają na czyste,ale spróbuje :D
  2. może to głupie pytanie,ale gdzie jest + cewek??mase mam na 3 i 6,czyli książkowo,oba styki masowe przeczysciłem...
  3. właśnie te cewki mi nie pasują,ale są całe,niepopękane,tylko wszystkie,jakby osmolone przy zwojach i wygląda jakby stamtąd przepuszczały iskrę,zamówiłem 4 używki z możliwością zwrotu jak coś...wymienię i się okaże czy dalej coś błyska,po za tym ten charakterystyczny trzask,jak się doda gazu...czy to może być oznaka niedowładu układu zapłonowego??jeszcze lookne na tą przepływkę,wg tamtego linku...
  4. i za tą mieszankę odpowiedzialna jest przepływka,czy coś innego ??
  5. chłodniczy i olej cały czas trzyma stan,czy kopci to nie jestem pewien...a czego to byłby objaw??
  6. czy na kompie nie zawsze pokaże błąd,jeżeli to o nią chodzi??wyciągnąłem ją,przeczyściłem,te pręciki w środku są wszystkie całe,nieprzerwane,mimo to może być uszkodzona??
  7. mam nowe świece i fajki i mimo to błyska...ponad to,każda cewka jest jakby okopcona na wysokości zwojów...już nie wiem co robić,czy te wtryski idzie jakoś sprawdzić?
  8. przepływomierz sprawdzony,jest dobry,lambde jak odpinam,to motor inaczej pracuje,czyli chyba działa??chce sie tylko upewnić,czy przy dobrych cewkach,bedzie nadal iskrzyć??
  9. Witam,mam problem w swoim bmw 320 z silnikiem M50,auto w ogóle nie chciało odpalić,wymieniłem czujnik położenia wału korbowego (używka) auto odżyło,jednakże po kilku dniach zaczęło się,dławienie,szarpanie,brak mocy,brak reakcji na pedał gazu i charakterystyczne trzaski ?? W nocy po zdjęciu pokrywy,dyskoteka,kupiłem nowe świece i fajki,dalej idzie dostrzec delikatne iskrzenie,czy przy dobrych cewkach idzie dostrzec iskrę?? Czy to możliwe,żeby padło 6 cewek na raz?? cewki mam Boscha 0221504410,pod nimi nie mam papierowych podkładek. Silnik pracuje bardzo chaotycznie,nierówno,obroty na jałowym niskie,od ok 800 (jak odpale) 500-600 (jak chwilę pochodzi) dlatego niemożliwością jest sprawdzenie cewek poprzez ich odłączanie,komp nie pokazuję błędów,proszę o pomoc ewentualnie o jakieś sugestie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.