Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zaczęło się "pukanie", pojechałem na stacje i okazało się że amortyzator jest luźny w kolumnie. Amortyzatory 65% kondycji. Dobra mechanior stwierdził że łożyska. Mam dokładnie obrotnice na 16mm i amortyzatory też z trzpieniem 16mm. No więc wziąłem z najwyższej półki, kupiłem prawie 600 pln za sztukę, wymieniłem i co ? dalej amor lata i stuka przy skręcie. Pomóżcie

 

Z góry dziękuje za odpowiedzi.

Opublikowano
Nie wiem jak u ciebie jest ale u mnie pod amortyzatorem przyklejone są gumowe podkładki (kosteczki z gumy 0,5cm , 1 cm), amortyzator siedzi sztywno i nic nie puka.
Opublikowano
Jak wyjmiesz amortyzator to na spodzie amortyzatora powinny być przyklejone ,trochę roboty jest bo trzeba całą kolumnę rozkręcić. Ale u mnie w jednym nie było i dopiero jak dokleiłem to stukanie ustało.
Opublikowano
Dzięki serdeczne, pierwsze o tym jak już mówilem słyszę. Pojade do mechaniora, naprostuje co i jak zobaczymy co powie.
Opublikowano
mozesz miec tez luzne gorne mocowanie amortyzarowa bo czasami ta tulejka co jest w srodku potrafi skorodować a po czasie moze wybić go do góry
Gdyby Bóg kochał przedni napęd to chodzilibyśmy na rękach ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.