Skocz do zawartości

DRGANIA KIEROWNICY BMW 530d E60 masakra...


530dizel

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Poruszałem już ten temat wcześniej otóż już dwa razy wymieniałem tarcze razem z klockami najpierw na ATE + klocki poczatkowo ok po miesiacu bicie na kierownicy przy hamowaniu za 160 180 140 itd nastepnie wymiana na ATE Power Disc + klocki koszt 1230zł. 3 tygodnie ok. i nagle mini wibracje i coraz wieksze i wieksze i teraz przy hamowaniu za 160 200 itd. rzuca przodem mocne wibracje bicie straszne. Generalnie lubie szybko jeździć i ostatnio te super power discy nawet zaczęły dymić. Czy są jakieś dobre tarcze do tego auta ? Oryginalne mialem na X5 tez biły.

 

p.s. Co sądzicie o tych http://allegro.pl/zimmermann-sport-tarcze-klocki-bmw-e60-e61-e63-e64-i2012683451.html ?

 

p.s.2 Czy wiecie że... klocki do E92 M3 robi Textar ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Witam

 

Poruszałem już ten temat wcześniej otóż już dwa razy wymieniałem tarcze razem z klockami najpierw na ATE + klocki poczatkowo ok po miesiacu bicie na kierownicy przy hamowaniu za 160 180 140 itd nastepnie wymiana na ATE Power Disc + klocki koszt 1230zł. 3 tygodnie ok. i nagle mini wibracje i coraz wieksze i wieksze i teraz przy hamowaniu za 160 200 itd. rzuca przodem mocne wibracje bicie straszne. Generalnie lubie szybko jeździć i ostatnio te super power discy nawet zaczęły dymić. Czy są jakieś dobre tarcze do tego auta ? Oryginalne mialem na X5 tez biły.

 

p.s. Co sądzicie o tych http://allegro.pl/zimmermann-sport-tarcze-klocki-bmw-e60-e61-e63-e64-i2012683451.html ?

 

p.s.2 Czy wiecie że... klocki do E92 M3 robi Textar ?

ad.1 ori będą najlepsze pomimo tego co miałes w x5

ad.2 co w tym dziwnego? a czy wiesz ze jak Bmw zamówi u jakiegokolwiek producenta renomowanego towar który ma spełniac ich wymagania to tak będzie kwestia ceny i renomy producenta auta natomiast Textar na aftermarket to juz inna para kaloszy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź elementy zawieszenia konkretnie, wyważ opony, sprawdź felgi, przetestuj inny komplet kół jak masz.

 

 

Wszystkie te rzeczy były sprawdzane zreszta to jest wina tarcz po jesli zkladam nowe i jakis czas jest dobrze i dopiero po jakims czasie zaczynaja sie drgania no to tarcze. Tylko pytanie czy jakieś elemanty ukladu hamulcowego moga te tarcze psuc ? p.s. jak jest bardzo mokro to raczej nie rozpedzam sie do takich predkosci jak na suchym wiec nie dostaja wody kiedy sa rozgrzane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mało kto to sprawdza ale gość u którego serwisuje w pierwszej kolejności sprawdził jakieś prowadnice od zacisków/tłoczków hamulcowych. Nie wiem o co biegało (nie znam się aż tak dokładnie na budowie samochodów) ale ponoć on sprawdza to w BMW za każdym razem jak jest kłopot z krzywymi tarczami. Dość często (ponoć) bywa tak że jedna z prowadnic zaciera się i powoduje iż koła nierówno hamują. Po pewnym czasie efekt jest prosty do przewidzenia. Zrób jeszcze taki test - rozpędź się i delikatnie hamuj - powinieneś wyczuć jakby samochód hamował nieco "pulsacyjnie" "na raty" "skokami" nie wiem jak to jeszcze określić. Natomiast samo przeglądnięcie prowadnic i zacisków nie zaszkodzi.
Kiss French. Wear Italian. Drive German.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mało kto to sprawdza ale gość u którego serwisuje w pierwszej kolejności sprawdził jakieś prowadnice od zacisków/tłoczków hamulcowych. Nie wiem o co biegało (nie znam się aż tak dokładnie na budowie samochodów) ale ponoć on sprawdza to w BMW za każdym razem jak jest kłopot z krzywymi tarczami. Dość często (ponoć) bywa tak że jedna z prowadnic zaciera się i powoduje iż koła nierówno hamują. Po pewnym czasie efekt jest prosty do przewidzenia. Zrób jeszcze taki test - rozpędź się i delikatnie hamuj - powinieneś wyczuć jakby samochód hamował nieco "pulsacyjnie" "na raty" "skokami" nie wiem jak to jeszcze określić. Natomiast samo przeglądnięcie prowadnic i zacisków nie zaszkodzi.

 

 

wrzucam tu link z budową ukladu hamulcowego przedniego. Pamietasz moze o ktore proawdnice chodzi ? przelij w odpowiedzi link pls.

 

pozdro.

 

p.s. NA LOGIKE: Jeśli wymieniamy tarcze na nowe i jest na poczatku ok,po jakims czasie wystepuja drgania, wiec wymieniamy na nowe i po jakims czasie wystepuja drgania wiec na logike cos musi te tarcze psuc. Kola proste sprawdzane na 17" i na letnich 19" zreszta to nie jest takie bicie z kol tylko tu miota calym przodem i strasznie szaripe kierownica a pozatym jak wcisniesz hamulec do dechy to auto wyhamouje ale drgan jakby nie czuc juz wiec moze to jest jakis luz a przy pelnym hamowniu tak sciska ze nie ma luzu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

w poprzedniej E39 borykałem się z biciem kierownicy przy hamowaniu i dopiero kiedy przy wymianie tarcz wymieniłem także piasty problem minął.

 

nieznaczne bicie może mieć swoje źródło już w łożyskach piast

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To bicie odczuwacie trzymając ręce na kierownicy czy rusza się tylko kierownica po jej puszczeniu? Ja zauważyłem że przy 100km/h jak zacznę hamować nagle, nie trzymając koła kierownicy, to widać jak się rusza, drga.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.