Skocz do zawartości

320d touring by tazunio


tazunio

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 miesiące temu...
  • Odpowiedzi 52
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Ładne auto . Fajnie się ogląda jak ktoś tak dba.

 

Mam pytanie laickie troche (bmw mam od 2 dni :D) m pakiet z zewnątrz to tylko zderzaki jeżeli chodzi o karoserie?

 

Pozdrawiam

Jeżeli dużo pracujesz przy komputerze to polecam -> http://pic.20dollars2surf.com/ban_pl_8831_666001.gif http://pl.20dollars2surf.com/?ref=666001 zarejestruj się i zarabiaj przy okazji ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To zależy, bo skąd wiedzieć, jakie masz nadwozie?

Ogólnie zderzaki (wraz z osprzętem), progi i shadow wokół drzwi.

 

tzn ja nie mam nic z Mpakietu własnie :( mam kombi , i ze zderzaki z osprzętem inne to wiem , ale zastanawiały mnie progi raz widzę ze mam takie same raz ze jednak chyba jakimś wyprofilowaniem się różnią. ale np mam takie same jak autor tematu .

 

Dobra dzieki za odp. sory z OT.

Jeżeli dużo pracujesz przy komputerze to polecam -> http://pic.20dollars2surf.com/ban_pl_8831_666001.gif http://pl.20dollars2surf.com/?ref=666001 zarejestruj się i zarabiaj przy okazji ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

aktualizacja :D

 

do Plastika trafilo kilka gratow:

 

"nufki" wahacze + klocki na tyl + czujnik ich zużycia

 

http://www.resizer.pl/pliki/4990.jpg

 

---

 

a wczoraj :

 

 

auto zaczello troszke za mocno dymic, wiec podjechalem do znajomego na diagnostyke komputerowa - wszystkie parametry byly ok, wiec zaczalem szukac przyczyny

 

a jak wiadomo w takich przypadkach w dieslach poszukiwania problemu warto zaczac od ukladu dolotowego

 

stawialem na lekko pekniety przewod przed EGRem, bo bylo tam troche syfu...

 

jednak wydje mi sie ze przyczyna tkwila w samym EGR i kolektorze ssacym

 

http://www.resizer.pl/pliki/5618.jpg

 

srednica otworu w EGR byla zminiejszona o polowe (nie widac tego na fotce ale sam zawor byl w plowie zalepiony), niewiele lepiej wygladal kolektor ssacy

 

http://www.resizer.pl/pliki/5620.jpg

 

http://www.resizer.pl/pliki/5619.jpg

 

na tym mialo sie zakonczyc - bo sterta wymontowanych czesci ostrzegala mnie ze trzeba to jeszcze zlozyc...

 

http://www.resizer.pl/pliki/5621.jpg

 

 

ale, nie dalem rady swojemu instynktowi "psucia" :P

 

http://www.resizer.pl/pliki/5622.jpg

 

zdemontowalem kolektor

 

http://www.resizer.pl/pliki/5623.jpg

 

od dluzszego czasu wozilem w bagazniku cztery zaslepki, aby zastapic nimi tzw. "blaszki" i chyba przyszla na to pora... wylecialy

 

http://www.resizer.pl/pliki/5624.jpg

 

po kilku godzinach zmudnego czyszczenia kolektora przykrecilem ja na miejesce

 

http://www.resizer.pl/pliki/5625.jpg

 

wyczyscilem tez EGR - silnik powinien zaczac lżej oddychac

 

http://www.resizer.pl/pliki/5626.jpg

 

skladanie w sobote odpuscilem, w poniedzialek kupie jescze nowe przewody podcisnienia i przy okazji je wymienie, niektore juz sporo przeszly, uszczelki kolektora i EGR zostaja stare bo sa w bdb stanie

 

---

 

a wiec, tak wyglada komora silnika po zlozeniu wszystkich czesci na swoje miejsce

 

 

http://www.resizer.pl/pliki/5670.jpg

 

jak widac jej wyglad zmienil sie diametrialnie

 

przy okazji czyszczenia dolotu wymienilem na nowe wszystkie widoczne podcisnienia, z dwoma byl problem bo sa mocno schowane, ale jakos poszlo

 

wlozylem tez nowy filtr kabinowy bo stary mial juz rok

 

http://www.resizer.pl/pliki/5672.jpg

 

 

http://www.resizer.pl/pliki/5671.jpg

 

przewodow poszlo cale 4m - ale nie oszczedzalem na ich dlugosci i puscilem tak abym nie byly zbyt napiete lub stykajac sie z "czyms" sie nie przetarly

 

 

co do spraw silnika po czyszczeniu dolotu i wyjeciu klapek:

- dymienie ustapilo,

- 0,1 litra na 100km/h mniejsze spalanie na kompie ,

- wydaje mi sie ze przez wyjecie klapek silnik stal sie troszke mniej elastyczny (albo to tylko takie odczucie),

 

i to by bylo na tyle

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

kilka gratów przed montażem nowego zawiasu...

 

-poduchy amorka przód,

-poduchy amorka tył,

-szczeki ręcznego tył (niezbędnie przy nowym zawiasie :mrgreen: )

 

http://www.resizer.pl/pliki/6285.jpg

 

---

 

a jeszcze tydzien temu mialy wleciec Sachsy Adv. pod seryjne m-technikowe sprezyny, ale nie wytrzymalem i bedzie , jak sie sprawdzi to zostanie na dluzej, jak nie to przrjde sie po rodzinie i zbiore na KW... a MTS znajdzie sie w dziale gielda :P

 

http://www.resizer.pl/pliki/6295.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trochę wczoraj się porobiło (nie samo) przy plastiku...

 

było dużo kręcenia, dużo wyciągania, nawet przez chwile nożyk do tapet się przydał przy "modyfikacjach" oraz butla z gazem

 

 

a wszystko po to aby schować pod niebieska plastikowa skorupka kilka gratów które ostatnio pojawiły się w garażu

 

szedłem jak strzała - tzn. bez opier..lania się 8)

 

http://www.resizer.pl/pliki/6323.jpg

 

czegoś tu brakuje :P

 

http://www.resizer.pl/pliki/6324.jpg

 

oooooo, znalazło się, musiało odpaść jak podnosiłem :>

 

http://www.resizer.pl/pliki/6325.jpg

 

trzeba było dziurkę czymś załatać...

 

http://www.resizer.pl/pliki/6326.jpg

 

nawet wszystkie śrubki wykorzystałem :P

 

dobra, przód ogarnięty... czas na dupcie

 

dokupiłem jeszcze nowe odboje z osłonami

 

http://www.resizer.pl/pliki/6327.jpg

 

 

odbój zaprojektowane przez Monroe, był deko za długi... wiec ciach :lol:

 

http://www.resizer.pl/pliki/6328.jpg

 

 

 

 

 

dłuuugi był to dzień,

 

się nawqrwialem niemiłosiernie miejscami,

 

było tez użyte jedno kolo ratunkowe - telefon do przyjaciela...

 

kumpel, który odstąpił mi podnośnik na 3 godzinki, chyba zauważył ze trochę się to przeciągnęło...

 

do jakiś 8miu godzinek :mrgreen:

 

ale dostał zgrzewkę Żubra wiec chyba jest ok :mrgreen:

 

aha i włożyłem nowe felgi

 

 

 

a oto efekt koncowy:

 

 

http://www.resizer.pl/pliki/6329.jpg

 

wpadną lekko niższe i węższe opony, bo jednak patrzyć na to nie mogę (a myślałem, ze dam rade... :P )

 

http://www.resizer.pl/pliki/6330.jpg

 

http://www.resizer.pl/pliki/6331.jpg

 

może być tylko lepiej :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja powiem Ci że bardzo mi się podobają te felgi na aucie wyglądają super . A co do gwintu,to szkoda,że tak mało danych co do samej rozbiórki i montażu . Skręcony na maxa ? Interesuje mnie głównie jak można wysoko ustawić go(chciał bym obniżyc swoją o max 30mm żeby nie kombinować z innymi łącznikami stabilizatora ) i jak się na nim jeździ bo wygląda zacnie ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gwint moge opuscic jeszcze o okolo 30-35mm z przodu i dokladnie 25mm z tylu, regulacji w gore jest jeszcze okolo 45-50mm z przodu i 10mm z tylu, jak bedziesz chcial wlozyc gwint to sluze pomoca, mam wszystko juz w malym palcu, teraz zrobil bym to duzo szybciej ;)

 

na razie przejechane jakies 100km i jest minimalnie sztywniej z przodu niz w moim poprzednim zawieszeniu m-technik, tyl jest porownywalny ale przy takim obnizeniu moglby byc delikatnie sztywniejszy

 

koszt o okolo 1100zl z przesylka, w zestawie masz juz krotkie laczniki

 

---

 

co do kola to jak dobrze pojdzie to w przyszlym tygodniu bede mial juz docelowe, wiec to bedzie na handel - o ile tamto siadzie na aucie lepiej niz to, to kolo tak jak stoi (opony na jeden/dwa sezony) bedzie za 2500zl do oddania + dodam komplet nowych wentyli ukrytych :) mysle ze dobra cena za malo spotykan fajne koleczka

 

ale to juz info na inny dzial :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A powiedz mi jak się Gwint spisuje na dziurawych drogach ? Mocno trzeba uważać na dziury ? Na naszym rynku jest kilku producentów taniego gwintu do wyboru - MTS, TA Technix, FK -- Czym się kierowałeś wybierając MTS ? I czym te inne gwinty mogą się różnić ?

 

PS: Czy z tyłu trzeba Ciąć fabryczną tapicerkę ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do gwinty i to jestem przyzwyczajony, bo to nie mój pierwszy,

co do jego marki, to się trochę popytałem - było tyle samo opinii na TAK co na NIE i po prostu zaryzykowawszy

co do tapicerki, to trzeba sie dostać do mocowania amortyzatora, jak masz czas i checi to mozna zrobic to bez ciecia seryjnego wygluszenia, ja zrobilem "krzyżyk" nozykiem i mi to nie przeszkadza, na to idzie maskowanie i tego nie widac, a w przyszlosci bedzie lepszy dostep do mocowania amortyzatorow

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

lekki aktual bo dawno nie zagladalem...

 

MAM MT1 jest na sprzedaz (2050zl z oponami) :8)

 

new blotniken - czyli koniec z ruda :zdziwko:

 

http://img853.imageshack.us/img853/6324/w7sj.jpg

 

do tego pomalowane na nowo:

 

spod drzwi kierowcy

przedni zderzak

tylny zderzak

tylna klapa od wewnatrz

 

---

 

lekkie zmiany wizualne w strone OEM+

 

http://img40.imageshack.us/img40/472/ms6e.jpg

 

http://img826.imageshack.us/img826/1474/uzne.jpg

 

---

 

porobione negatywy z tylu na max co idzie na ori mimosrodzie - 1,75

 

971407_531732800214766_1759198350_n.jpg

 

 

kilka zmian jeszcze bedzie :lol:

 

---

 

zakupiona nowa zabawka do autek - pianownica do Karcher´a

 

 

http://www.resizer.pl/pliki/7706.jpg

 

 

znacie i polecacie jakas dobra piane aktywna?

 

proba byla na zelu pod prysznic

auto potem pieknie pachnialo brzoskwinia

niestety zel nie bardzo aktywny

 

http://www.resizer.pl/pliki/7705.jpg

 

---

 

zakupiony nowy fant

 

http://www.resizer.pl/pliki/7841.jpg

 

tak bylo:

 

http://www.resizer.pl/pliki/7842.jpg

 

jest niby ok, ale jednak spodnia krata zderzaka mocno sie gryzie

 

http://www.resizer.pl/pliki/7844.jpg

 

http://www.resizer.pl/pliki/7845.jpg

 

tak chyba lepiej:

 

http://www.resizer.pl/pliki/7846.jpg

 

http://www.resizer.pl/pliki/7847.jpg

 

 

---

 

tak to wygada w świetle "dziennym" :mrgreen:

 

http://www.resizer.pl/pliki/7850.jpg

 

http://www.resizer.pl/pliki/7851.jpg

 

---

 

bylo dzisiaj troche czasu to sie przymierzylo drugi koplet kolek...

 

chyba kazdemu znany V-Speiche czyli styling 63

 

9J19 ET48

10J19 ET 45

 

bedzie lekko germansko :twisted:

 

kolor przez zime sie zmieni na filokowy roz i bedzie git

 

http://img29.imageshack.us/img29/9457/2icz.jpg

 

http://img708.imageshack.us/img708/2016/7l5i.jpg

 

http://img40.imageshack.us/img40/6161/e037.JPG

 

http://img10.imageshack.us/img10/8981/8oqj.jpg

 

http://img19.imageshack.us/img19/7933/k276.jpg

 

http://img843.imageshack.us/img843/9162/7lxk.jpg

 

http://img843.imageshack.us/img843/568/byzu.jpg

 

 

tyl chcialbym zostawic tak jak na foto (tylko nizej :razz: ), czyli 10mm dystansu

co do przodu to chcialbym dac dystans 15mm (ktory musze dorwac na przymiarke)... bo nie wie czy tyle wystarczy aby oddalic felge od gwintu

 

ewentualnie przod 20mm i tyl 15mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widze, że kolega odkopał plastika po sprzedaży cabrio :)

 

no, na kółku x5 będzie już lekko klasycznie, a wciąż miło :D

U siebie miałem koła z X'a na dystansie 15mm na każdym kole, i tył wyglądał dobrze, a przód mógłby się lepiej spasować... nawet chodziło mi po głowie spasowanie na dystansie 25 przód i 20 tył... też by dało radę :D

 

mam nadzieję, że przy ogarnianiu błotników przednich - od razu zrolowałeś i wypchnąłeś co trzeba

 

pozdro

sprzedam:

amortyzatory tył Bilstein B6 F11

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to teraz 100 pytan do :D

 

a jaki masz u siebie gwint ?

 

przy 15mm na przodzie nie tarlo kolo o gwincior?

 

masz moze foty na tych dystansach 15mm ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kto pyta, nie błądzi :D

odpowiadam:

gwint AP

przy dystansach 15mm nic nie tarło, a na tyle bez dystansu koło się też nie zapierało o nadkole od wewnętrznej strony... ale za to było mega schowane w nadkolu

zdjęcia na dystansach:

http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=87181&start=1560

opony były przod 215, tył 235 baloon

 

Pozdro

sprzedam:

amortyzatory tył Bilstein B6 F11

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.