Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
  • 2 miesiące temu...
  • Odpowiedzi 52
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Ładne auto . Fajnie się ogląda jak ktoś tak dba.

 

Mam pytanie laickie troche (bmw mam od 2 dni :D) m pakiet z zewnątrz to tylko zderzaki jeżeli chodzi o karoserie?

 

Pozdrawiam

Jeżeli dużo pracujesz przy komputerze to polecam -> http://pic.20dollars2surf.com/ban_pl_8831_666001.gif http://pl.20dollars2surf.com/?ref=666001 zarejestruj się i zarabiaj przy okazji ;)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

To zależy, bo skąd wiedzieć, jakie masz nadwozie?

Ogólnie zderzaki (wraz z osprzętem), progi i shadow wokół drzwi.

Opublikowano
To zależy, bo skąd wiedzieć, jakie masz nadwozie?

Ogólnie zderzaki (wraz z osprzętem), progi i shadow wokół drzwi.

 

tzn ja nie mam nic z Mpakietu własnie :( mam kombi , i ze zderzaki z osprzętem inne to wiem , ale zastanawiały mnie progi raz widzę ze mam takie same raz ze jednak chyba jakimś wyprofilowaniem się różnią. ale np mam takie same jak autor tematu .

 

Dobra dzieki za odp. sory z OT.

Jeżeli dużo pracujesz przy komputerze to polecam -> http://pic.20dollars2surf.com/ban_pl_8831_666001.gif http://pl.20dollars2surf.com/?ref=666001 zarejestruj się i zarabiaj przy okazji ;)
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

aktualizacja :D

 

do Plastika trafilo kilka gratow:

 

"nufki" wahacze + klocki na tyl + czujnik ich zużycia

 

http://www.resizer.pl/pliki/4990.jpg

 

---

 

a wczoraj :

 

 

auto zaczello troszke za mocno dymic, wiec podjechalem do znajomego na diagnostyke komputerowa - wszystkie parametry byly ok, wiec zaczalem szukac przyczyny

 

a jak wiadomo w takich przypadkach w dieslach poszukiwania problemu warto zaczac od ukladu dolotowego

 

stawialem na lekko pekniety przewod przed EGRem, bo bylo tam troche syfu...

 

jednak wydje mi sie ze przyczyna tkwila w samym EGR i kolektorze ssacym

 

http://www.resizer.pl/pliki/5618.jpg

 

srednica otworu w EGR byla zminiejszona o polowe (nie widac tego na fotce ale sam zawor byl w plowie zalepiony), niewiele lepiej wygladal kolektor ssacy

 

http://www.resizer.pl/pliki/5620.jpg

 

http://www.resizer.pl/pliki/5619.jpg

 

na tym mialo sie zakonczyc - bo sterta wymontowanych czesci ostrzegala mnie ze trzeba to jeszcze zlozyc...

 

http://www.resizer.pl/pliki/5621.jpg

 

 

ale, nie dalem rady swojemu instynktowi "psucia" :P

 

http://www.resizer.pl/pliki/5622.jpg

 

zdemontowalem kolektor

 

http://www.resizer.pl/pliki/5623.jpg

 

od dluzszego czasu wozilem w bagazniku cztery zaslepki, aby zastapic nimi tzw. "blaszki" i chyba przyszla na to pora... wylecialy

 

http://www.resizer.pl/pliki/5624.jpg

 

po kilku godzinach zmudnego czyszczenia kolektora przykrecilem ja na miejesce

 

http://www.resizer.pl/pliki/5625.jpg

 

wyczyscilem tez EGR - silnik powinien zaczac lżej oddychac

 

http://www.resizer.pl/pliki/5626.jpg

 

skladanie w sobote odpuscilem, w poniedzialek kupie jescze nowe przewody podcisnienia i przy okazji je wymienie, niektore juz sporo przeszly, uszczelki kolektora i EGR zostaja stare bo sa w bdb stanie

 

---

 

a wiec, tak wyglada komora silnika po zlozeniu wszystkich czesci na swoje miejsce

 

 

http://www.resizer.pl/pliki/5670.jpg

 

jak widac jej wyglad zmienil sie diametrialnie

 

przy okazji czyszczenia dolotu wymienilem na nowe wszystkie widoczne podcisnienia, z dwoma byl problem bo sa mocno schowane, ale jakos poszlo

 

wlozylem tez nowy filtr kabinowy bo stary mial juz rok

 

http://www.resizer.pl/pliki/5672.jpg

 

 

http://www.resizer.pl/pliki/5671.jpg

 

przewodow poszlo cale 4m - ale nie oszczedzalem na ich dlugosci i puscilem tak abym nie byly zbyt napiete lub stykajac sie z "czyms" sie nie przetarly

 

 

co do spraw silnika po czyszczeniu dolotu i wyjeciu klapek:

- dymienie ustapilo,

- 0,1 litra na 100km/h mniejsze spalanie na kompie ,

- wydaje mi sie ze przez wyjecie klapek silnik stal sie troszke mniej elastyczny (albo to tylko takie odczucie),

 

i to by bylo na tyle

 

pozdro

Opublikowano

dobrze podziałałeś, chociaż powinno być to zrobione już na samym początku ;D

Pozdro!

sprzedam:

amortyzatory tył Bilstein B6 F11

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

kilka gratów przed montażem nowego zawiasu...

 

-poduchy amorka przód,

-poduchy amorka tył,

-szczeki ręcznego tył (niezbędnie przy nowym zawiasie :mrgreen: )

 

http://www.resizer.pl/pliki/6285.jpg

 

---

 

a jeszcze tydzien temu mialy wleciec Sachsy Adv. pod seryjne m-technikowe sprezyny, ale nie wytrzymalem i bedzie , jak sie sprawdzi to zostanie na dluzej, jak nie to przrjde sie po rodzinie i zbiore na KW... a MTS znajdzie sie w dziale gielda :P

 

http://www.resizer.pl/pliki/6295.jpg

Opublikowano

trochę wczoraj się porobiło (nie samo) przy plastiku...

 

było dużo kręcenia, dużo wyciągania, nawet przez chwile nożyk do tapet się przydał przy "modyfikacjach" oraz butla z gazem

 

 

a wszystko po to aby schować pod niebieska plastikowa skorupka kilka gratów które ostatnio pojawiły się w garażu

 

szedłem jak strzała - tzn. bez opier..lania się 8)

 

http://www.resizer.pl/pliki/6323.jpg

 

czegoś tu brakuje :P

 

http://www.resizer.pl/pliki/6324.jpg

 

oooooo, znalazło się, musiało odpaść jak podnosiłem :>

 

http://www.resizer.pl/pliki/6325.jpg

 

trzeba było dziurkę czymś załatać...

 

http://www.resizer.pl/pliki/6326.jpg

 

nawet wszystkie śrubki wykorzystałem :P

 

dobra, przód ogarnięty... czas na dupcie

 

dokupiłem jeszcze nowe odboje z osłonami

 

http://www.resizer.pl/pliki/6327.jpg

 

 

odbój zaprojektowane przez Monroe, był deko za długi... wiec ciach :lol:

 

http://www.resizer.pl/pliki/6328.jpg

 

 

 

 

 

dłuuugi był to dzień,

 

się nawqrwialem niemiłosiernie miejscami,

 

było tez użyte jedno kolo ratunkowe - telefon do przyjaciela...

 

kumpel, który odstąpił mi podnośnik na 3 godzinki, chyba zauważył ze trochę się to przeciągnęło...

 

do jakiś 8miu godzinek :mrgreen:

 

ale dostał zgrzewkę Żubra wiec chyba jest ok :mrgreen:

 

aha i włożyłem nowe felgi

 

 

 

a oto efekt koncowy:

 

 

http://www.resizer.pl/pliki/6329.jpg

 

wpadną lekko niższe i węższe opony, bo jednak patrzyć na to nie mogę (a myślałem, ze dam rade... :P )

 

http://www.resizer.pl/pliki/6330.jpg

 

http://www.resizer.pl/pliki/6331.jpg

 

może być tylko lepiej :mrgreen:

Opublikowano
Ja powiem Ci że bardzo mi się podobają te felgi na aucie wyglądają super . A co do gwintu,to szkoda,że tak mało danych co do samej rozbiórki i montażu . Skręcony na maxa ? Interesuje mnie głównie jak można wysoko ustawić go(chciał bym obniżyc swoją o max 30mm żeby nie kombinować z innymi łącznikami stabilizatora ) i jak się na nim jeździ bo wygląda zacnie ;)
Opublikowano

gwint moge opuscic jeszcze o okolo 30-35mm z przodu i dokladnie 25mm z tylu, regulacji w gore jest jeszcze okolo 45-50mm z przodu i 10mm z tylu, jak bedziesz chcial wlozyc gwint to sluze pomoca, mam wszystko juz w malym palcu, teraz zrobil bym to duzo szybciej ;)

 

na razie przejechane jakies 100km i jest minimalnie sztywniej z przodu niz w moim poprzednim zawieszeniu m-technik, tyl jest porownywalny ale przy takim obnizeniu moglby byc delikatnie sztywniejszy

 

koszt o okolo 1100zl z przesylka, w zestawie masz juz krotkie laczniki

 

---

 

co do kola to jak dobrze pojdzie to w przyszlym tygodniu bede mial juz docelowe, wiec to bedzie na handel - o ile tamto siadzie na aucie lepiej niz to, to kolo tak jak stoi (opony na jeden/dwa sezony) bedzie za 2500zl do oddania + dodam komplet nowych wentyli ukrytych :) mysle ze dobra cena za malo spotykan fajne koleczka

 

ale to juz info na inny dzial :P

Opublikowano

A powiedz mi jak się Gwint spisuje na dziurawych drogach ? Mocno trzeba uważać na dziury ? Na naszym rynku jest kilku producentów taniego gwintu do wyboru - MTS, TA Technix, FK -- Czym się kierowałeś wybierając MTS ? I czym te inne gwinty mogą się różnić ?

 

PS: Czy z tyłu trzeba Ciąć fabryczną tapicerkę ??

Opublikowano

co do gwinty i to jestem przyzwyczajony, bo to nie mój pierwszy,

co do jego marki, to się trochę popytałem - było tyle samo opinii na TAK co na NIE i po prostu zaryzykowawszy

co do tapicerki, to trzeba sie dostać do mocowania amortyzatora, jak masz czas i checi to mozna zrobic to bez ciecia seryjnego wygluszenia, ja zrobilem "krzyżyk" nozykiem i mi to nie przeszkadza, na to idzie maskowanie i tego nie widac, a w przyszlosci bedzie lepszy dostep do mocowania amortyzatorow

Opublikowano
  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano

lekki aktual bo dawno nie zagladalem...

 

MAM MT1 jest na sprzedaz (2050zl z oponami) :8)

 

new blotniken - czyli koniec z ruda :zdziwko:

 

http://img853.imageshack.us/img853/6324/w7sj.jpg

 

do tego pomalowane na nowo:

 

spod drzwi kierowcy

przedni zderzak

tylny zderzak

tylna klapa od wewnatrz

 

---

 

lekkie zmiany wizualne w strone OEM+

 

http://img40.imageshack.us/img40/472/ms6e.jpg

 

http://img826.imageshack.us/img826/1474/uzne.jpg

 

---

 

porobione negatywy z tylu na max co idzie na ori mimosrodzie - 1,75

 

971407_531732800214766_1759198350_n.jpg

 

 

kilka zmian jeszcze bedzie :lol:

 

---

 

zakupiona nowa zabawka do autek - pianownica do Karcher´a

 

 

http://www.resizer.pl/pliki/7706.jpg

 

 

znacie i polecacie jakas dobra piane aktywna?

 

proba byla na zelu pod prysznic

auto potem pieknie pachnialo brzoskwinia

niestety zel nie bardzo aktywny

 

http://www.resizer.pl/pliki/7705.jpg

 

---

 

zakupiony nowy fant

 

http://www.resizer.pl/pliki/7841.jpg

 

tak bylo:

 

http://www.resizer.pl/pliki/7842.jpg

 

jest niby ok, ale jednak spodnia krata zderzaka mocno sie gryzie

 

http://www.resizer.pl/pliki/7844.jpg

 

http://www.resizer.pl/pliki/7845.jpg

 

tak chyba lepiej:

 

http://www.resizer.pl/pliki/7846.jpg

 

http://www.resizer.pl/pliki/7847.jpg

 

 

---

 

tak to wygada w świetle "dziennym" :mrgreen:

 

http://www.resizer.pl/pliki/7850.jpg

 

http://www.resizer.pl/pliki/7851.jpg

 

---

 

bylo dzisiaj troche czasu to sie przymierzylo drugi koplet kolek...

 

chyba kazdemu znany V-Speiche czyli styling 63

 

9J19 ET48

10J19 ET 45

 

bedzie lekko germansko :twisted:

 

kolor przez zime sie zmieni na filokowy roz i bedzie git

 

http://img29.imageshack.us/img29/9457/2icz.jpg

 

http://img708.imageshack.us/img708/2016/7l5i.jpg

 

http://img40.imageshack.us/img40/6161/e037.JPG

 

http://img10.imageshack.us/img10/8981/8oqj.jpg

 

http://img19.imageshack.us/img19/7933/k276.jpg

 

http://img843.imageshack.us/img843/9162/7lxk.jpg

 

http://img843.imageshack.us/img843/568/byzu.jpg

 

 

tyl chcialbym zostawic tak jak na foto (tylko nizej :razz: ), czyli 10mm dystansu

co do przodu to chcialbym dac dystans 15mm (ktory musze dorwac na przymiarke)... bo nie wie czy tyle wystarczy aby oddalic felge od gwintu

 

ewentualnie przod 20mm i tyl 15mm

Opublikowano

Widze, że kolega odkopał plastika po sprzedaży cabrio :)

 

no, na kółku x5 będzie już lekko klasycznie, a wciąż miło :D

U siebie miałem koła z X'a na dystansie 15mm na każdym kole, i tył wyglądał dobrze, a przód mógłby się lepiej spasować... nawet chodziło mi po głowie spasowanie na dystansie 25 przód i 20 tył... też by dało radę :D

 

mam nadzieję, że przy ogarnianiu błotników przednich - od razu zrolowałeś i wypchnąłeś co trzeba

 

pozdro

sprzedam:

amortyzatory tył Bilstein B6 F11

Opublikowano

to teraz 100 pytan do :D

 

a jaki masz u siebie gwint ?

 

przy 15mm na przodzie nie tarlo kolo o gwincior?

 

masz moze foty na tych dystansach 15mm ?

Opublikowano

kto pyta, nie błądzi :D

odpowiadam:

gwint AP

przy dystansach 15mm nic nie tarło, a na tyle bez dystansu koło się też nie zapierało o nadkole od wewnętrznej strony... ale za to było mega schowane w nadkolu

zdjęcia na dystansach:

http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=87181&start=1560

opony były przod 215, tył 235 baloon

 

Pozdro

sprzedam:

amortyzatory tył Bilstein B6 F11

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.