Skocz do zawartości

Bmw e90- jazda zimą


John Wayne

Rekomendowane odpowiedzi

Daj spokoj stary az tak zle to nie jest. Gorzej sie jezdzi gdy sniegu po kolana ale teraz zim takich juz nie ma.Mieszkam w UK i tu sniegu nie bylo w tym roku a nawet jesli bedzie to przez tydzien lub dwa. W tych czasach systemy samochodowe praktycznie same wyprowadzaja cie z poslizgu a jazdy BMW nie zastapi ci zadna inna marka oczywiscie w tym przedziale cenowym.

Ale to tylko moje zdanie nie wszyscy musza sie ze mna zgadzac, napewno niektorzy przeklinaja ta marke w zimie ale gdy snieg topnieje zmieniaja zdanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Pamiętam czasy gdy nie było czegoś takiego jak opony zimowe, a nowe zwykłe "Unirojale" były szczytem marzeń, na drogach królowały Polskie Fiaty 125 i 126 i Polnezy (młodszym przypominam, że wszystkie z napędem na tył) a śniegu było tyle co na Syberii, i nikt nie rwał włosów z głowy i "dawaliśmy radę", a zatem dziś - to czysta przyjemność szczególnie, że kontrolę trakcji można stopniować lub całkiem wyłączyć.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj u mnie popadało trochę śniegu ok. 10 cm . Ruszyłem w trasę i powiem ,że przy prędkości ok. 100 km/h auto prowadziło się idealnie . Na rondzie specjalnie dodałem gazu aby coś poślizgu złapać i auto lekko tyłem zawiało i zaraz zapaliła się lampki od dtc itp i po poślizgu . Auto jak po szynach weszło w zakręt i ostry zjazd w prawo z rąda . Efekt fajny i zaczyna mnie kusić aby włączyć DTC i wtedy docisnąć . Reakcja auta bardzo przewidywalna i nie widzę problemu jeśli chodzi o zimę .
Domek nad najczystszym jeziorem na Mazurach - Wakacje - Święta - Ferie - Weekendy - Sylwester -http://domkinarty.spanie.pl/
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problemem nie jest jazda po zakretach a wyjezdzanie z glebokiego sniegu i ogolne przyspieszanie na bardzo sliskiej nawierzchni. Po prostu ze wzgledu na rozklad masy fwd w takich sytuacjach wypada duzo lepiej.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam E91 od pół roku wiec nie mam doswiadczen z zima tym autem ale rozkład masy tym aucie jest bliski 50 na 50. wczeszniej miałem e 39 i e 30 wiec tyly naped jest mi znany a wie c powiem tak; ja uwielbiam jazde z tylnym napedem i sam odłączam wszelkie blokady. Bierz BMW a nie bedziesz załować
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.