Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

pierwsza (świąteczna) trasa moja "nową" 525 i kilka pytań:

1.dziwnie zachowuje sie wskaźnik temperaturay wody jakby był połączony z poziomem paliwa.Po przejechaniu 30 km wskazuje dopiero 90(pion) po przejechaniu 100km wskazówka opada na 1/4 skali i tak sobie skacze.Po zgaszeniu /zapaleniu w pionie.Gdy zalałem pół baku paliwem po rozgrzaniu pokazuje ok. Co ja boli?

2.na liczniku 271.000 ponoć przy 299.000 stanie będę musiał go cofnąć czy kupić nową tablice?A może jest inny sposób?

3.co jakiś czas przy skręcie /ruchu kierownicą w lewo z prawego przedniego koła wydobywa sie krótki dźwięk (łu,łu,łu,łu) po chwili cichnie.W czasie jazdy na wprost narazie nic nie słychać.

Jak postawić diagnoze,może ktoś sie z tym spotkał?Łożysko?

Z góry dziekuje za pomoc :modlitwa:

BMW 525i od 340 dni---------wcześniej e23, 732i--------- tylko automat!
Opublikowano
Co do licznika sprawdz podpiecie na kostkach.Masa moze byc slaba albo pada licznik.Lozyska najprosciej sprawdzisz na zakrecie w lewo lub w prawo cichnie zalezy ktora strona ale na prostym tez wyje.
Opublikowano

W liczniku jak kolega powiedzial sprawdz kostki oraz luty (czy nie ma gdzies zimnego) bo ewidentnie brakuje mu masy.

Jezeli chodzi o lozyska to rowniez Rea1824 ma racje z tym ze jak skrecasz w lewo i zaczyna mocniej wyc to znaczy ze do wymiany lozysko z prawej strony i analogicznie skrecasz w prawo, lozysko wyje to do wymiany to z lewej.

Nie rozumiem tylko pytania nr 2. Co ma przebiego do licznika?? Nie zawsze licznik psuje sie przy okreslonej wartosci i wcale nie jest powiedzane ze u ciebie tak bedzie.

 

Pozdro

Opublikowano

Nie rozumiem tylko pytania nr 2. Co ma przebiego do licznika?? Nie zawsze licznik psuje sie przy okreslonej wartosci i wcale nie jest powiedzane ze u ciebie tak bedzie.

 

Pozdro

 

Centrino - w E32 i E34 z check - control , wyprodukowanych przed 02/89 , licznik staje na 299 960 km :wink:

taka wada fabryczna - wręcz plaga

I to jest ta okreslona wartosc , o której mówił kolega :D

wszystko ze szczegółami jest opisane( po angielsku ) tutaj -

http://bmwe32.student.utwente.nl/johan/299960/299960.html

Opublikowano
pierwsza (świąteczna) trasa moja "nową" 525 i kilka pytań:

1.dziwnie zachowuje sie wskaźnik temperaturay wody jakby był połączony z poziomem paliwa.Po przejechaniu 30 km wskazuje dopiero 90(pion) po przejechaniu 100km wskazówka opada na 1/4 skali i tak sobie skacze.Po zgaszeniu /zapaleniu w pionie.Gdy zalałem pół baku paliwem po rozgrzaniu pokazuje ok. Co ja boli?

 

Moim zdaniem ze wskaźnikiem temperatury od strony technicznej wszystko jest OK,po prostu to ze wskazówka od temperatury stoi w pinie na 90 st. dopiero po przejechaniu 30km ( powinna stać pionowo po przejechaniu około 5km) to oznaka uszkodzonego termostatu zaciął sie pewnie w pozycji otwartej i cały czas jest duży obieg chłodzenia dodatkowo po nagrzaniu sie,ale na wskutek tego, że pęd powietrza schładza chłodnice temperatura ponownie spada na 1/4 skali (gdyby był sprawny termostat to do tego by nie doszło gdyż zamknąłby on ponownie obieg i nie doprowadziłby do nadmiernego wychłodzenia silnika)

Czyli wniosek jest jeden wymiana termostatu :cool2:

 

Co do pytania nr 2 to licznik nie stanie przy przebiegu 299.000km są beemki, które mają na liczniku 350.000 i więcej i z licznikiem jest wszystko w porządku

Jeśli BMW jest chorobą ,to ja nie chcę wyzdrowieć.


Mój mały czarny Diabełek 323Ti compact

Opublikowano

Dzieki za pomoc. Niebawem bire sie za wymiane termostatu.Co do licznika to ma autoz 08-1989 wiec nie powinien stanąć :P ,a stają na bank przy 299... znam 2 osoby które to przeszły.

 

Wcześniej pisałem post odnośnie komend kompa a właściwie ich braku, może tym razem sie czegoś dowiem:

1. nie informuje mnie o pozostawieniu auta na włączonych światłach(0 komendy,0 bzyczenia)

2. nic też nie mówi o pozostawieniu otwartych drzwi i czasie jazdy z otwartymi drzwiami sie nie odzywa(test)

3. ale jak ruszm z zaciągnętym ręcznym to każe go zwolnić

 

Uszkodzony , czy mam jakąś okrojona wersję? Dodam że automat mam bez wyboru trybu pracy .A wersja auta pełna bez skóry

BMW 525i od 340 dni---------wcześniej e23, 732i--------- tylko automat!
  • Członkowie klubu
Opublikowano
pierwsza (świąteczna) trasa moja "nową" 525 i kilka pytań:

1.dziwnie zachowuje sie wskaźnik temperaturay wody jakby był połączony z poziomem paliwa.Po przejechaniu 30 km wskazuje dopiero 90(pion) po przejechaniu 100km wskazówka opada na 1/4 skali i tak sobie skacze.Po zgaszeniu /zapaleniu w pionie.Gdy zalałem pół baku paliwem po rozgrzaniu pokazuje ok. Co ja boli?

 

Moim zdaniem ze wskaźnikiem temperatury od strony technicznej wszystko jest OK,po prostu to ze wskazówka od temperatury stoi w pinie na 90 st. dopiero po przejechaniu 30km ( powinna stać pionowo po przejechaniu około 5km) to oznaka uszkodzonego termostatu zaciął sie pewnie w pozycji otwartej i cały czas jest duży obieg chłodzenia dodatkowo po nagrzaniu sie,ale na wskutek tego, że pęd powietrza schładza chłodnice temperatura ponownie spada na 1/4 skali (gdyby był sprawny termostat to do tego by nie doszło gdyż zamknąłby on ponownie obieg i nie doprowadziłby do nadmiernego wychłodzenia silnika)

Czyli wniosek jest jeden wymiana termostatu :cool2:

Zgadzam się. :cool2:

U mnie w E36 objawy były dokładnie takie same jak w opisie Heny'ego. Po wymianie termostatu - jak ręką odjął. Wskazówka temteratury po 3-5 km stoi idealnie pionowo i nie skacze po całej skali... :)

Pozdrawiam

Bastek

Kiedyś: E21 315 '83, E34 520i '90, E34 525iA '92, E36 316i '95, E30 318iT '93, E46 325xi Touring, E91 325i

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.