Skocz do zawartości

123d chip


Klavdivsz

Rekomendowane odpowiedzi

1500 u Aliego z dynsoftu ....

poszukaj na innych forach czy nie robia jakiegos grupowego .... ja robilem ze skodziarzami i wyszlo mnie to 1000zl a efekt zajefajny :)

takze bedziesz zadowolony z chipa u Aliego :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Krakowie masz Grześka GCS Tuning,kilkanaście BMW już robił z klubu,Ja osobiście robiłem 3 auta u niego ostatnio nowiótkie F10 2.0d,nigdy nie było problemu z autem,na mondeo wykręciłem 80 tyś na chipsie od niego, do dzisiaj jeździ to mondeo na Taxi i ma już prawie 280 tyś,km :)

Było:

e36 318i Cabrio

E61 525d

F30 318d Sportline

F36 420i M-Pakiet

Jest : G30 518d SportLine

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zarejestrowani
Przeciez napisane masz wyzej, Grzesiu z GC-S w Krakowie

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 lata później...

Powoli robię rozeznanie w temacie chipowania swojej 123d (2007), ale nie chcę tego zrobić od dupy strony. Chcę się pozbyć DPF, katalizatora, EGR, a następnie zrobić program. Może większy IC. Pisałem do MG Motorsport w sprawie wydechu i mam prośbę o poradę. Zaproponowano mi coś takiego:

 

1) Koncowy tłumik w pakiecie warsztatowym na wysylke (z rura łącząca i uchwytami do przyspawania w lokalnym warsztacie) w cenie 1200 zł

2) Koncowy tłumik z montazem w cenie 1500 zł

3) Uklad wydechowy typu cat-back w cenie 2800 zł

4) Downpipe w cenie 900zł

5) Sama podwójna końcówkę z Y-pipe 700 zł

6) IC w cenie 1600 zł (mamy na stanie) - w załączniku zdjęcia

 

Powiem tak - efekt wizualny jest dla mnie nieważny, bo końcówka jest ok taka jak jest, tak samo zupełnie drugorzędny jest dla mnie dźwięk. Mój cel to jak największe odciążenie wydechu z zapychaczy wymienionych przeze mnie na początku. Może mi ktoś po chłopsku wytłumaczyć, które rozwiązanie będzie dla mnie najlepsze?

 

Kolejna sprawa - to z punktu widzenia robienia chipa wrzucenie intercoolera jakiś czas po jego zrobieniu będzie złym rozwiązaniem? Trzeba będzie coś przeprogramowywać?

 

A może macie jakieś dodatkowe rady co do tego typu modyfikacji w 123d? :) wszystko mile widziane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecam tez Ctr tuning cena jakosc wypada znacznie lepiej od MG motorosport - Michał straszne ceny wali....

gotowy downpipe mozesz tez zamówic w rm motorsport okolo 600 zl..

dobrze pokombinujesz to sporo z tych cen zerwiesz a nic nie stracisz na jakosci...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki chłopaki :) własnie tak chcę pokombinować, żeby wyszło to w miarę ekonomicznie ;) zrobię rozeznanie. Do MG pisałem głównie dlatego, że mają gotowy IC.

 

A jakieś rady co do tego, co wybrać jeżeli zależy mi na mocy, nie na dźwięku? Downpipe wystarczy, rozumiem, że DPF przy nim też idzie out? Bo z tego co czytam cat back daje tylko dżwięk a za to dopłacać mi się nie chce. Czy też można na nim coś ugrać jeszcze? Co z EGR, wystarczy go wyłączyć komputerowo, czy jakoś się go zaślepia? Głównie też nurtuje mnie kwestia tego IC, czy nie będzie problemem dołożenie go później, po wydechu i przede wszystkim programie. Przyznam szczerze, że kwestii wydechu to moje pierwsze podejście do tematu, stąd tyle trochę "amatorskich" pytań.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, ale aktualnie to w ogóle jestem poza krajem na pewien czas ;) ale jak już będę w Polsce i nie sprzedasz to się odezwę.

 

EDIT:

Ty tam masz IC od MG, nie? Masz do polecenie jakieś alternatywy dla tego IC na naszym rynku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cena za IC w MG jest ok, bo z tego co kojarzę to chłodnica od nich jest P&P.

 

Alternatywnym produktem jest: http://fmic.pl/bmw/30284-intercooler-bmw-seria-1-i-3.html#/ic_bmw-diesel

Z tym, że bez przeróbek się nie obędzie, trzeba przespawać króćce i zbudować dolot aż do klapy gaszącej, ja mam u siebie ten IC, chłodzi super, ale jakbym teraz miał robić to drugi raz to wolałbym kupić z MG za 1600zł. (Jak ja się orientowałem dwa lata temu to cenili swojego ICka 2000zł)

 

Odnośnie downpipe'a to tłumikarz w Twojej okolicy Ci usunie puchę i wspawa gniazda na sondy w rurę za ~400zł, także nie ma co kombinować, oryginalna średnica wydechu to 63mm, także do 300KM nie trzeba nic poprawiać w przepływie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wielkie Dawid ;) o takie info mi chodziło. Czyli IC pójdzie z MG, a z downpipem na spokojnie poszukam jakiegoś ekonomicznego rozwiązania. Ile może być wart potem oryginalny IC?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurde ale za 1600 za IC w MG to jest cena na odbiór, a z montażem 2200, płacić połowę ceny intercoolera za montaż to trochę sporo, co? Można to jakoś taniej zrobić biorąc pod uwagę że to P&P?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.