Skocz do zawartości

Dziwny dzwięk w przednim lewym kole przy skręcaniu!?


damianok

Rekomendowane odpowiedzi

Witam samochód posiadam od 6 miesięcy wymieniłem wszystko co potrzeba(między innymi komplet wahaczy przód )od niedawna czasami gdy samochód jest zimny[(tylko na całkowicie zimnym jak się rozgrzeje jeszcze nigdy tego nie słyszałem)] temp delikatnie na minusie przy dynamicznym ruszaniu na skręconych kołach( pół obrotu kierownicy) np wyjeżdżając z podwórka pod górkę lub hamując i skręcając słyszę dziwny dźwięk (gwizd szum) jakby delikatnie opona obcierała o nadkole czy coś??? ale nie ma takiej możliwości zęby obcierał patrzyłem wszystko ok czy to może być pompa wspomagania,czy to może łożysko powoli się kończy miał może ktoś takie perypetie??z góry dziękuję za jakieś pomysły i wskazówki...

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziś znalazłem przyczynę chyba zaciera się powoli pompa od wspomagania bo brzęczy mocno przy ruszaniu kierownicą...i mam pytania jak sprawdzić pompę przy zakupie ???bo raczej używkę kupie...i co trzeba zrobić przy wymianie tzn spuścić olej czy co??
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

A płynu ci ubywa?

Jeśli tak to nie wina pompy a maglownicy.

Zresztą nawet jeśli jeszcze nie ubywa to i tak może się okazać , że magiel się kończy.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

To jak tak to na 99% maglownica.

Niedługo klęknie zupełnie. Płyn masz zapewne w osłonach drązków i jak się juz go tam uzbiera to osłona strzeli i płyn wycieknie.

Musisz myśleć na regeneracją. A pompę zostaw bo to nie jej wina.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam chyba ten sam objaw, tzn tylko świeżo po odpaleniu i tylko jak "dynamicznie" skręcam w prawo słyszę z lewego nadkola jakby coś obcierało, jak samochód "rozgrzany" nic się nie dzieje. :roll:

Z tym objawem jeżdżę już od około 2 lat, żadnych niepokojących objawów nie słyszę.

Serwisuję samochód regularnie, reaguję na wszystkie stuki w zawieszeniu i wymieniam jak potrzeba.

U mnie mechanik postawił diagnozę, że to może być amortyzator, bo jest lekko spocony na zewnątrz (w maju podbijałem dowód rejestracyjny i amorki wykazywały coś około 75% sprawności, ale słyszałem, że w be-emkach te wyniki nie są wiarygodne)

powodzenia w diagnozie :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Wróciłem do tematu przy ostatniej wizycie w serwisie. Początkowa diagnoza sugerowała problem z maglownicą, ale na szczęście dla mnie, dokładna diagnoza nie potwierdziła problemów. Po przepłukaniu i wymianie płynu problem ustąpił tzn. przy dynamicznym skręcie w prawo nie słychać "obcierania". :D

Wygląda na to, że wymiana płynu załatwia sprawę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.