Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam wszystkich użytkowników tych wspaniałych autek(chociaż dzisiaj zwątpiłem)mialem poprzednio model E-32 740 w automacie i kolega ktory kupil tez go chwali,ja natomiast przesiadlem sie na modek E-38 730 i dzisiajzajechalem do sklepu,zaparkowalem,zalatwilem co mialem zalatwic,wrucilem,odpalilem,wycofalem i do przodu juz nie pojechalo autko-natomiast wsteczny dziala doskonale.Nie znam sie zbytnio na mechanice a w moim miescie jest tylko 1 co naprawia automaty(cwaniaczek z rodowodem,ktory zaczal sypac symbolami i bez ogladania zapowiedzial pól skrzyni do wymiany w cenie uzywanej ktora moge kupic)natomiast zadzwonilem do innego z innego miasta i powiedzial ze to pewnie jakis drobiazg(zapchany kanalik albo cos w tym stylu)mysle ze wazna rzecza jest okolo 2 dni przed tym incydentem na zakretach i czasami na prostej slyszalem dziwne odglosy(jakby przepuszczal po dodaniu gazu a nie przyspieszal)prosze o jakies porady lub moze ktos mial podobny problem,pozdrawiam -moje gg 79006300 lub e-mail [email protected]
Opublikowano
Wprawdzie automatem jezdzilem lecz nie mialem z nim problemow wiec nie wiem. Ale sprawdz moze olej. Z tego co wiem w automacie nie moze byc ani za malo ani za duzo oliwy
Opublikowano

to moze faktycznie jakies kanaliki sie poprzytykaly. Jak masz mozliwosc aby ktos w trybie ekspresowym zajrzal do niej to daj najpierw do niego zanim kupisz skrzynie.

Jak kupujesz uzywke to de facto nie wiesz co to jest i tez moze byc niedobrze

Opublikowano

Ja mialem stare e28 525e (ETA -silnik nie do zajechania) w automacie. Szczeze mowiac nie wiem ile to autko mialo przebiegu ale mam pewne podstawy twierdzic iz mialo nastukane jakies 1 300 000km i wiem ze skrzynia i silnik nigdy nie byly ruszane (poza czynnosciami obslugowymi).

Koles ktory to autko odemnie kupil tez pewno jeszcze nim jezdzi i jest zadowolony.

 

Pozdro

Opublikowano

witam!

raczej to nie bedzie zatkani kanalik poniewaz takie rzeczy zdazaja sie bardzo rzadko...... moim zdaniem padły tarczki frykcyjne na głownym sprzegle forword - tymbardziej ze wczesniej zauwazyłes ze skrzynia slizgała - uszkodznie tego typu nie jest kłopotliwe w naprawie - ale najlepiej zrobic to porzadnie i wymienic komplet tarczek ( lub wszystkie te które wykazuja slady zuzycia)... jezeli bedziesz potrzebował tarczek i uszczelek to dam ci namiar na przedstawicielstwo ZF w polsce- kupisz sobie orginalne czesi ( do skrzyn 5hp18 sa w bardzo przystepnych cenach - poza koszmi ...) . jesli bedziesz potrzebował jakiews kosze lub sterowanie to daj znac - ma taka skrznie do sprzedania na czesci

Opublikowano
Jeżeli sprzęgło przepuszcza skrzynia wejdzie w tryb awaryjny. Co do braku 1 po wstecznym miałem podobne objawy a na N auto jechało powoli do tyłu :). Nie chce sie tu rozpisywać co do całej histori tej usterki bo sprawa była rozwojowa i co jakiś czas objawy sie zmieniały ale generalnie skrzyna do rozebrania, tarczki, przekładki i kpl uszczelnień, u mnie kosze były w dobrym stanie (196tys km), przeczyszczony był też sterownik. Pozdr

60 też mi sparawia przyjemność ;-) hehe

http://img57.imageshack.us/img57/4166/avatar2ym6.jpg

Opublikowano

w zwiazku z brakiem czasu znalazlem ciekawe rozwiazanie i skrzynie bedzie dzisiaj z ASO BMW w Gdansku-chyba mialem fuksa bo akurat mieli po regeneracji i naprawie(podobno klient nie odebral przez ponad 6miesiecy)wyslalem im swoja i doplacilem 4,5tysiaca zlotych(dostalem nawet gwarancje 6miesieczna

ale firma kurierska zazyczyla sobie,zeby olej byl spuszczony-wiec moje kolejne pytanie:

jak sie dokladnie sprawdza poziom oleju w takim automacie(bo juz chyba z 5 wersji ostatnio slyszalem-ale na tym forum sa wlasnie uzytkownicy tej marki,wiec chyba lepiej wiecie,niz pan Miecio-ktory jedzac czosnek robi wyklady z zakresu mechaniki :mrgreen: )

Opublikowano

Ja na Twoim miejscu wziąłbym jakiegoś znajowego z

busem i pojechał po skrzynię do Gdańska (2,5 godzinki spokojnej jazdy).

 

Lepiej zobaczyć ją na własne oczy.

 

A jak spuścisz olej to będziesz musiał dokupiś z 4 literki oleju

i dolewać. To też kosztuje (po założeniu i tak trzeba sprawdzić stan).

 

Wolałbym to sam załatwić...

Rozumiem, że można nie mieć czasu na takie rzeczy.

pozdrawiam

Marek

E32 750 V12 r. 91

Opel Senator B 3.0 24V

Omega 3000

Jeep Cherokee 4.0

Jeep ZJ 5.2

http://img129.imageshack.us/img129/2398/bmwe327501uv3.th.jpg

Opublikowano

bedziesz musiał dokupic ok 5 litrow oleju - a jesli skrzynia jest po kapitalnym remoncie pasowałoby wlac cos dobrego - a najlepiej oryginalny zf life time po 70 zł za litr :duh:

 

jak sprawdzic olej - poszukaj na forum - było ze 100 razy - sam o tym pisałem

Opublikowano

skrzynia jest juz w FOCIE(taki sklepik z czesciami do BMW-wlasnie wspolpracujacy z dealerem BMW FOTA w Trójmieście)

,ale w zwiazku z tym,ze kazdy powiedzial co innego na temat sprawdzania poziomu oleju-chcialbym zasiegnac rady na forum(bo zawsze sprawdzalem metoda na P i włączonym silnikujak leciał,to ok-ale przelac tez niedobrze)

==========

na forum tez nie ma zupelnej zgody co do sprawdzania,ale wybiore Twoja metode(na oleju napewno tez nie bede oszczedzal)

dobra,lece chłostac mechanika,zeby mu ta wymiana szła sprawnie:twisted:,bo juz sie steskniłem za moja betka :mrgreen:

Opublikowano
olej sprawdzasz - zapalony silnik i - sa dwie wersje - albo na P (tak twierda niektorzy) , albo na D ( tak twierdza inni - i jak tez jestem za tym rozwiazaniem - poniewaz skrzynia pracuje wiecej na D i własnie wtedy ma miec stan oleju )

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.