Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
czesc- od jakiegos czasu swieci mi kontrolka zuzytych klockow-klocki 4 miesiace temu wymieniane na nowe-jednak sprawdzilem je sa ok czujniki tez cale odkrecilem zbiorniczek plynu hamulcowego zwracajac uwage na ilosc plynu i stan kabelkow-wszystko ok -wpadlem na pomysl aby odlaczyc akumlator na chwile -pomoglo ale na 1-2 dni i znowu to samo -macie pomysly??czy moze czujnik sie spierdzie..ł???
Opublikowano
czujniki oryginały czy zamienniki? jak zmieniałeś klocki to wstawiłeś nowe czujniki czy stare? zamienniki nie chcą działać od razu mówie. Może kabel się przetarł, ja tak miałem od czujnika dalej troche i też się swieciło i wystarczyło zalutować i śmiga. Kontrolke kasuje się włączając zapłon i trzymając pedał hamulca z 30 sec :)
szukam
Opublikowano
mnie też, natomiast fakty mówia same za siebie, poczytaj jedno, drugie i trzecie forum i dowiesz się że są problemy z zamiennikami, tak samo jak przepływomierze, termostaty, poduszki silnika - niby to samo a działać nie chce i powoduje problemy. Oczywiście mówie o tych do BMW. Sa takie co działają normalnie ale są takie które nie sprawdzają się.
szukam
Opublikowano
moje pytanie było troszkę przewrotne.Co innego części gdzie jest trochę "techniki"np,przepływomierz,albo gdzie chodzi o jakość materiału np,końcówka,tuleja ,to faktycznie jakość bywa fatalna i nikomu nie polecam najtańszych "wynalazków"Natomiast tzw.czujnik hamulców to drucik w plastiku i po prostu jeżeli zamyka obwód to czy jest nowy czy stary ,chiński czy mongolski to jest dobry i musi działać.Usterką najczęściej jest przełamanie przewodu olbo zły styk na wtyczce.Sprawdzamy multimetrem.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ale w tym nie ma nic dziwnego. Wystarczy niedopasowana wtyczka chińskiego czujnika i Twoja teoria o działającym czujniku bierze w łeb. Bo często właśnie nie chodzi o "drucik", tylko o całość wykonania. Złapie wilgoci czy brudu lub po prostu ma luz. Kemot ma rację.
Opublikowano
dzieki za odpowiedz z grobsza patrzylem na kable czujnika -sa ok-moze jednak trzeba jakims czujnikiem spr. lub kupic nowe :)
Opublikowano
Zdecydowanie oryginalne. Qmpel wsadził 1 zamiennik świeciło, później drugi gdzie sprzedawca zapewniał ze na 100 % już świecić nie będzie (troszkę droższy) i dalej świeciła. Zmienił na oryginalne jak ręką odjąć :D
Opublikowano

czujnik jest bardzo prosty do sprawdzenia

wyjmij kabelek i podłącz miernik na przejscie w kostke jak jest przejscie jest sprawny ,jak nie ma to jest przetarty

 

od pewnego czasu tez nie wymieniam tych czujników bo mi szkoda kasy na oryginalne naprawa tego przetartego czujnika zajmuje 10 min

 

a po drugie sam założony nowy czujnik nie skasuje kontrolki!

 

przekrec kluczyk na 2 i wcisnij pedał hamulca na ok 30sek jak jest sprawny to sie skasuje kontrolka jak nie, bedzie paliła

Opublikowano
przekręć kluczyk na 2 i wciśnij pedał hamulca na ok 30sek jak jest sprawny to się skasuje kontrolka jak nie, będzie paliła

to wszystko przy otwartych drzwiach kierowcy.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zgadza się. Ja nawet nie cisnę na hamulec, tylko czekam ok. 20 sekund.
Opublikowano
zrobiłem tak jak napisaliście przytrzymałem ok. 30 s i zgasła kontrolka ale za jakiś czas znowu to samo

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.